|

هزینه های سفر به اهواز / اینجوری استانبول ایران رو با یه برنامه ریزی مالی دقیق بگرد

در این مقاله در خصوص هزینه های سفر به اهواز براتون صحبت کردیم تا راحت و بدون دردسر راهی این سفر بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما یه بار به دنیا میاییم و خب باید نهایت تلاش خودمون رو کنیم که از این فرصت یکباره ی خودمون به بهترین شکل ممکن بهره بگیریم و تجربه و خاطرات خوب برای خودمون بسازیم چرا که عمر و زمان میگذره و تنها یادآوری این خاطرات هست که برامون میمونه و خب تجربیات هم که خودشون بزرگترین معلم در زندگی هامون بشمار میان و با تکیه بر اون ها هست که زندگی برامون راحت تر میشه ولی خب در این بین باید مواظب بود که زندگی برامون تبدیل به یه روتین تکراری نشه چون در صورتی که هیجان زندگی برامون از دست بره و بی معنی بشه دیگه چیزی نمیتونه ما رو وصل به دنیا کنه و یه جورایی به پوچی میرسیم و خب برای جلوگیری از این موضوع باید یه بخشی از حیات خودمون رو به تفریح اختصاص بدیم که در این بین یکی از بهترین تفریحات سفر هست و واجبه که هر کسی شده یکبار در سال هم به سفر بره.

چرا که شما در سفر نه تنها خوش میگذرونید بلکه می آموزید و تجربه میکنید مثلا شاید یه نفر با اولین سفری که به صورت تنها میره احساس کنه که بزرگ شده و خودش رو یه فرد مستقل ببینه و یا  به عنوان یه مثال دیگه شما در سفر خودتون و اطرافیانتون رو بیشتر و بیشتر میشناسید که خب این واقعا هیجان انگیزه پس برای این موضوع برای خودتون برنامه ریزی کنید و خب ما هم برای این که کارتون راحت بشه براتون در مورد هزینه ی سفرهای مختلف صحبت میکنیم تا بهتر برنامه ریزی کنید و در حال حاضر هم میخواهیم راجع به هزینه ی های سفر به اهواز بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه های سفر به اهواز

سفر به اهواز وقتی لوکس بودن تو خونته

خیلی از افرا هستن که این روزا دوست دارن بدون کمترین سختی و مشقتی سفر کنن که خب برای این منظور شما باید هم در مورد مقصدی که دارید به اون میرید اطلاعات داشته باشید و هم پول زیاد که خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید بریم ببینیم که برای موارد اصلی در سفر به اهواز باید چقدر هزینه کنید.

در وهله ی اول باید برای رفتن به این شهر وسیله ی نقلیه ای رو که میخواهید باهاش سفر کنید رو انتخاب کنید که بدون شک هواپیما خواهد بود و خب شما باید برای بلیط اون به ازای هر نفر با یه ایرلاین مثل آوا ایر و پرواز بیزینس کلاس باید مبلغ 4,410,000 تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به این شهر زیبا هم می بایست به فکر اقامتتون باشید که خب مسلما رزرو کردن بهترین هتل های این شهر کاری نخواهد داشت مثلا شما باید برای یه اتاق در هتل پارس اهواز به ازای هر شب و برای دو نفر مبلغ ۳,۳۹۴,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به اهواز

بعد از مشخص شدن محل اقامتتون هم باید به فکر خورد و خوراک باشید که خب میتونید برای این منظور هم به رستوارن های لاکچری این شهر مثل رستوران گردان امپراطور سر بزنید و غذاهای لذیذی در اون میل کنید.

هزینه های سفر به اهواز

سفر به اهواز وقتی که نه اونقدر پولداری و نه اونقدر بی پول

خب این بخش از مطلب یه جورایی به اون دسته از افراد تعلق داره که از نظر مالی میتونن گلیم خودشون رو از آب بکشن بیرون و در کمترین حالت سالی یه بار رو میرن مسافرت که خب در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید و اهواز رو برای مقصد سفرتون انتخاب کردید توصیه میکنیم که برای این منظور با قطار به این شهر سفر کنید که برای هزینه ی بلیط اون به ازای هر نفر از تهران و با یه قطار سه ستاره ی کوپه ای و چهار تخته باید مبلغ 432,300 تومان پرداخت کنید.

برای اقامت در این شهر هم میتونید از هتل هایی با ستاره ی کمتر ولی کیفیت مطلوب استفاده کنید مثل هتل ایران اهواز که به ازای هر شب در این هتل و برای دو نفر در یه اتاق دو تخته باید ۱,۳۸۳,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به اهواز

برای غذا و خورد و خوراک هم میتونید از رستوران های قیمت مناسب این شهر غذاتون رو تهیه کنید مثل رستوران خان سالار که باید در اون برای یه پرس چلوکباب کوبیده معمولی مبلغ 215 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه های سفر به اهواز

سفر به اهواز وقتی دنبال خوشی هستی ولی جیبت یکم ناخوشه

خب این بخش از مطلب هم به اون دسته از افرادی تعلق داره که اهل سفر اند ولی دربیشتر مواقع پول برای این منظور کم میارن ولی با هر ضرب و زوری که شده مثل قرض گرفتن از دیگران به سفر میرن و خب در صورتی که از این دسته از افراد هستید باید بگیم که بهتره به عنوان وسیله ی نقلیه برای سفر همون قطار رو انتخاب کنید چرا که اتوبوس از قطار گرون تره و خب بخواهیم بهتون قیمت بدیم برای بلیط اتوبس از تهران تا اهواز باید 535 هزار تومان پرداخت کنید.

بعد از رسیدن به این شهر هم برای محل اقامتتون به دنبال مسافرخونه و یا سوئیت های ارزون باشید مثل مهانپذیر اخوت که خدمات ارائه شده در اون بسیار با کیفیته و فضاش هم تمیزه. برای غذا هم بهتره که برای ارزون شدن خرج و مخارج یا کنسروی تهیه کنید و یا از فست فودهای سطح شهر که قیمتشون مناسبه خرید داشته باشید.

هزینه های سفر به اهواز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها