|

بیوگرافی عباس غزالی با عکس بارداری همسر قد بلندش / بازیگر مینو کل خانواده را عاصی کرد

عباس غزالی بازیگر سریال مینو می باشد که حالا در چهل سالگی همراه با همسرش یک زندگی آرام و بسیار عاشقانه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر از بینندگان شبکه آی فیلم باشید احتمالا سریال "مینو" رو هم دنبال می کنید. سریالی که در سال 1397 ساخته شد اما روایتگر اتفاقاتی در سال های پیش از انقلاب است. مینو که داستان سه قهرمان به نام های "مینو"، "عماد" و "رضا" در یکسری از حوادث رو به تصویر میکشه، ژانری عاشقانه و خانوادگی داره. در مینو بازیگرانی همچون عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌ نیت، پروانه معصومی ایفای نقش دارند که خب با داستان جالبش مورد توجه قرار گرفته است. عباس غزالی هنرمندی از دهه شصت است که این روزها فیکس چهل سال سن دارد. او که با نقش آفرینی در سریال "وضعیت سفید" به شدت محبوب شد، در سریال "مادرانه" رخی دیگر از خود نشان داد و اون موقع ها که 29 سال سن داشت، نقش جوانی عاشق رو بازی نمود و کمی تا قسمتی منفور گشت. البته که خاصیت بازیگری به همینشه و افراد با خصوصیات اخلاقی واقعی خود، باید شخصیت های دیگری رو در خود گنجانده و نشان دهند. عباس غزالی در سریال مینو نیز حضور دارد و ایفای نقش داشته است. در ادامه با این هنرمند مشهور و البته پر طرفدار بیشتر آشنا خواهید شد.

عباس غزالی

بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی از متولدین 14 بهمن 1363 می باشد که در تهران چشم به جهان گشود و حال هم بازیگر سینما و تلویزیون است. او تحصیلکرده دیپلم رشته ادبیات علوم انسانی می باشد که البته در سن کم و کودکی عشق فوتبال داشته ولی خب در نهایت سرنوشت آقای بازیگر رو به سمت و سوی بازیگری میاره. البته که او امروز طرفدار دو آتیشه پرسپولیس هستش و خود را قرمز میداند.

عباس غزالی

خانواده پرجمعیت عباس غزالی

عباس غزالی فرزند آخر خانواده هستش و چهار برادر با یک خواهر دارد. او می گوید در چند سال اخیر با به دنیا اومدن خواهرزاده هام زندگیمون رنگی تر و شادتر شد  از طرفی هم حضور نوه ها برای مادرم هم به شدت شیرینه و به نوعی سرش با اونها به خوبی گرمه و حالش خوبه.

عباس غزالی

کل خانواده رو عاصی کرده بودن

این بازیگر جوان می گوید در دوران بچگیم انصافا خیلی شیطون بودم، اونقدری که اطرافیانم از دست من عاصی شده بودن و همیشه ازم یه جورایی اکی بودن. یادم میاد که دائما با وسیله های خونه بازی میکردم و به همین دلیل به خاطر هیچکدوم از وسایل تزیینی خونمون سالم نمونده بودند.

عباس غزالی 1

تو 11 سالگی استعدادم رو کشف کردم

عباس غزالی زمانی که در سن 11 سالگی دانش آموز کلاس اول راهنمایی بودم، با دین یک آگهی به شدت جذب بازیگری شدم و همین شد که برای یک قسمت تئاتر رفتم و شکرت کردم. جالبه که ازبین 150 نفر اولی من در نهای جزو 10 نفر انتخاب شدم و رفتم که تئاتر اجرا کنم و برای اجرای خوبمم جایزه استانی گرفتم.

عباس غزالی

به شهرت رسیدن بعد از سیزده سال

عباس غزالی این بازیگر واقعا هنرمند، چند سال بعد یعنی در سن 14 سالگی و در سال 1377 با سریال "انتظار سرخ" به کارگردانی محمد درمنش برای اولین بار رفت جلوی دوربین و به اونچه که میخواست رسید، یعنی بازیگری. اما خب شهرتش سیزده سال بعد و با ایفای نقش در سریال وضعیت سفید بود که بدست اومد. او در این کار در سال 1390 و با نقش بهروز به اوج رسید.

عباس غزالی

ازدواج عباس غزالی با خانم اهل آشپزی

در سال 94 بود که عباس غزالی در 31 سالگی ازدواج کرد. همسر آقای بازیگر در شاخه ای دیگر در هنر یعنی رشته معماری فعالیت دارد و یک علاقمند غلیظ به آشپزی می باشد.

همسر و انگیزه من

جالبه که عباس غزالی میگه خیلی از همکارانش بر این نظرند که با ازدواج و تاهل در فضای هنری به مشکل خواهند خورد، در حالی که او این نظر را ندارد و می گوید هرگز چنین موضوعی رو حس نکردم.

اتفاقا من فکر می‌ کنم که همسرم انگیزه ای برای ادامه کار بیشترم بوده. ایشون نه‌ تنها مانع من نشد بلکه با ورودش به زندگیم در فضای کاری باعث پیشرفت من هم شد.

عباس غزالی

عباس غزالی

عاشق چوب و چوب بازی

عباس غزالی به جز بازیگری به دیگر هنر ها همچون نقاشی و غیره نیز علاقمند است و نجاری رو هم دوست دارد. او میگوید از هر فرصتی برای کار کردن با چوب استفاده می کند و هر زمان که وقت خالی داشته باشد وسیله ای مثل میز یا صندلی با چوب میسازد. در واقع کار با چوب ذهن آقای بازیگر رو تا حد زیادی آرام می کند.

عباس غزالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها