|

بارانی رو با چی بپوشم؟ / از فرق سر تا نوک انگشتای پا اینجوری که بپوشی کراشت محوت میشه

در این مقاله در خصوص این که بارانی رو با چی بپوشیم صحبت کردیم که با توجه به نکات ذکر شده میتونید با این آیتم زیباترین باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خوش استایل بودن از زیبا بودن بسیار مهم تر هست از این رو افراد در تلاش و تقلا برای این هستن که به تیپشون برسن و همیشه بهترین ورژن خودشون باشن که خب برای این منظور راه های زیادی پیش روی شما قرار داره مثلا شما میتونید برای این منظور به مطالعه اصول و قواعد مد و فشن بپردازید و در جریان این که چه سبک هایی از استایل وجود داره و کدوماشون به شما میاد قرار بگیرید مثلا در صورتی که قدتون کوتاه هست و یه مقدار هم چاق هستید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ استایل مونوکروم و یا همون تک رنگ هست که نه تنها میتونه قدتون رو بلندتر نشون بده بلکه شما رو لاغرتر هم به نظر میاره که خب این خیلی عالیه چرا که شما تنها و تنها با استفاده از لباس هاتون عیب و ایرادات اندامتون رو میپوشونید و اون رو بهتر از چیزی که هست به نظر میارید.

پس با این حساب یکی از چیزهایی که موقع انتخاب استایل باید بهش توجه کنید ویژگی های ظاهری و فیزیکیتون هست چون بالاخره باید لباسی که انتخاب میکنید به قولی به تنتون بشینه و اما مورد دیگه ای که باید برای خوشتیپ تر شدن بهش توجه کنید ترندها و مدهای روز هست چرا که در صورت ناآگاهی و بی خبری از مد شما یه فرد دمده به نظر خواهید اومد که خب مسلما این رو نمیخواهید پس به عنوان مثال در صورتی که میخواهید برای پاییز امسال هودی انتخاب کنید ببینید که جدیدترین هودی های دخترانه امسال چه مدلی هستن و بعد به سراغ انتخاب از بین اون ها برید. اما کار شما برای خوش استایل شدن اینجا تموم نمیشه چرا که باید در مورد تیپی که میزنید به این موضوع توجه کنید که هر چیزی رو با چی پوشید تا بهتر بشه مثلا این روزا بارانی یه لباس محبوب هست خصوصا در پاییز و خب طبیعتا برای افراد این سوال رو پیش میاره که بارانی رو با چی بپوشم که حالا در ادامه برای این که به خوشتیپ شدن هر چه بیشتر شما کمک کرده باشیم میخواهیم در این باره باهاتون حرف بزنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بارانی رو با چی بپوشم

بارانی رو با چه شلواری بپوشیم؟

یکی از اولین انتخاب های افراد برای ست کردن بارانی شلوار جین هست چرا که این مدل شلوار هرگز از مد نمیفته و خب همیشه ترنده و میشه گفت در صورت پوشیدن اون در کنار بارانی یه استایل برنده خواهید داشت که شما رو خوش پوش تر از اون چیزی که هستید نشون میده و شما میتونید بسته به رنگ بارانی که انتخاب کردید به سراغ جین های طوسی، آبی و مشکی برید و در مورد مدل شلوار هم در صورتی که بارانی بلند میپوشید باید شلوار جین اسکینی بپوشید ولی در صورت پوشیدن بارانی های کوتاه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ جین های گشاد و بگ هست که برای شما یه استایل کژوال و راحت میسازه.

بارانی رو با چی بپوشم

با بارانی چه کفشی بپوشیم؟

بهترین کفشی که میشه با بارانی بلند پوشید رو می بایست با توجه به شلواری که برای پوشیدن با یه همچین بارانی انتخاب کردید ست کنید به عنوان مثال در صورتی که میخواهید با بارانی خودتون شلوارهای گشاد مثل بگ و یا نیم بگ رو بپوشید پیشنهاد میکنیم که در قسمت کفش به سراغ ونس و اسنیکرز برید و از پوشیدن بوت و یا نیم بوت با شلوار گشاد خودداری کنید. از طرف دیگه هم در صورتی که استایل بارانیتون رو با شلوار اسکینی یا لگ زدید بهتره که برای کفش به سراغ بوت، نیم بوت و یا هر کفش دیگه ای که ساق داره برید. همچنین در صورتی که طرفدار استایل های خانومانه هستید میتونید در کنار بارانی کفش های پاشنه بلند هم بپوشید.

بارانی رو با چی بپوشم

با بارانی مشکی چه شالی بپوشیم؟

رنگ مشکی رو میشه یکی از اصلی ترین رنگ های خنثی بشمار آوورد که افراد زیادی بهش علاقمند هستن و ازش در آیتم های مختلف در استایل استفاده میکنن و به همین دلیل خیلی از خانوم ها بارانی مشکی رو به بقیه ی رنگ ها ترجیح میدن و خب بعد از این که این رنگ بارانی رو انتخاب میکنن به دنبال این هستن که بدونن حالا باید با اون چه رنگ شالی ست کنن که خب باید بگیم شال هایی که به رنگ‌های قهوه‌ای، کرم، سفید، طوسی و آبی و... هستن برای این منظور عالی اند.

بارانی رو با چی بپوشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها