|

بیوگرافی مونا کرمی با جشن عروسی خاصش / آرزوی از سرنوشت تیپ بیرونیش غیر قابل شناسه

مونا کرمی بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در از سرنوشت حضور دارد و با تصئویر دونفره اش همراه همسر مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب بی شک یکی از پرمخاطب ترین سریال های این روزای شبکه آی فیلم سریال "از سرنوشت" هستش که البته از فصل اولش گذاشت و تا به اینجا که فصل چهارمشه رسید. از سرنوشت بی شک یکی از بهترین و محبوب ترین سریال های تلویزیون بود که بعد تر چند باری هم از آی فیلم پخش شد. این کار که از سال 1396 اولین فصلش رو آغاز کرد، فصل چهارمش در سال 1401 تولید و پخش شد. در از سرنوشت بازیگران بسیاری اومدن و رفتند چرا که این سریال قصه دو تا کودک بهزیستی رو به تصویر میکشه که از سن کم تا دوران ازدواج و زندگی مشترکشون رو نشون میده. به همین دلیل خب خیلی از بازیگران تغییر یافتند تا بتونن تغییرات سن رو داشته باشند. کیسان دیباج و دارا حیایی هنرمندانی بودند که از دیگه از فصل دوم حضور پیدا کردند. اما بازیگر دیگری به نام خانم مونا کرمی هم در این کار حضور داشت که خب قبلش کمی کمرنگ تر دیده میشد و حالا در این فصل آخر به صورت پررنگ تر روی کاراکترش کار شده و مونا کرمی نقش آرزو همسر سهراب رو ایفا میکنه که خب مثلا دختری بازیگوش و شیطون بود، اما حالا بانویی با فکر و با اخلاق شده.

مونا کرمی

ازدواجی که مونا کرمی رو مشهور کرد

مونا کرمی زمانی که در این سریال بازی داشت دختری مجرد بود، اما خب طبق معمول همه بازیگران که وقتی وصل می کنند مورد توجه قرار میگیره و بولد تر هم میشن، مونا کرمی نیز اینچنین شد و حال می بینیم که خانوم خانوما از وقتی که مزدوج شدند، دیگه مثل قبل یک بازیگر ساده نیستند و حال با تصاویری که همراه با همسرشون منتشر شده، خیلی خیلی بیشتر مشهور گشتند. البته اینکه همسر خانوم یا آقای بازیگر هم چه کسی باشه اهمیت فراوونی داره که خب وقتی دو بازیگر با هم ازدواج می کنند، به دلیل اینکه مخاطب هر دو نفر رو میشناسه خیلی زیاد قضاوت میکنه و کمی در ذهنش دچار تحلیل ظاهر و شخصیت دو چهره میشه. مونا کرمی به تازگی با آقای سپند امیرسلیمانی ازدواج کرد و با عکس های دونفره شان محبوب تر نیز شدند.

مونا کرمی

بیوگرافی و خانواده مونا کرمی

مونا کرمی این بازیگر خوش آتیه ایرانی از متولدین دهه شصت است که با همسرش 13 سال فاصله سنی دارد. خانوم بازیگر در 18 آذر 1369 در مینو دشت استان گلستان به دنیا اومده. وی که از دانش‌ آموخته‌ های رشته مهندسی منابع طبیعی می باشد، از همون دوران بچگی هم به دنیای هنر و بازیگری علاقه فراوونی داشت و اولین قدم هایش در این مسیر رو هم با تئاتر عروسک شروع کرد. خانوم بازیگر در یک خانواده چهار نفره چشم به جهان گشوده و تنها یک برادر به نام مجید دارد که خب از او سه سالی کوچیکتر است و در زمینه موسیقی فعالیت دارد.

مونا کرمی

فعالیت حرفه ای مونا کرمی در سن کم

خانوم بازیگر از همون دوران سن و سال کم و کودکی رویای بازیگری ور در سر داشت و در 9 سالگی با تئاتر عروسکی قدم به دنیای هنر گذاشت. وی با تلاش و پشتکاری که داشت تونستن فعالیتش و حرفه ای تر پیش بره تا جایی که او در جشنواره دانش آموزی با نمایش سیب تونست نفر اول بازیگری بشه و به شکل قابل توجهی بدرخشه.

مونا کرمی

ازدواج و سورپرایز مخاطبین

مونا کرمی، در اردیبهشت 1403 خبر ازدواج خود با سپند امیرسلیمانی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، رو به شکل رسمی اعلام نمود  تصاویر بسیاری از این و هنرمند منتشر شد. این خبر، که توسط هر دو در صفحات اینستاگرامشان منتشر شد، با استقبال گرم طرفداران و اهالی هنر روبرو شد.

مونا کرمی

دانستنی های جالب در مورد مونا کرمی

مونا کرمی خود را دختری بسیار شاداب و پر جنب و جوش دانسته که خوش صحبت نیز هست که خب به عقیده خود با نقش هایی که بازی می کند زمین تا آسمون فرق دارد. وی بسیار علاقمند به دیدن فوتبال است و ورزشی که دوست دارد تنیس می باشد. مونا کرمی خواندن کتاب مخصوص ادبیات رو خیلی میپسنده و دست پخت بسیار خوبی هم دارد و غذایی که عاشقشه ماکارونی است.

مونا کرمی

نظر مونا کرمی برای نقش و پوشش در تلویزیون

او در این رابطه می گوید هر کشوری با توجه به قوانین و مقرراتش یک سری محدودیت ها داره، ما هم در کشوری زندگی می‌کنیم که جمهوری اسلامی هستش. یعنی در تلویزیونی ما باید پوشش اسلامی داشته باشیم، من بعد از کار‌ها که گریم رو پاک می‌کنم و لباس خودم رو میپوشم خیلی از همکارانم دیگه من رو نمی‌ شناسند.

مونا کرمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها