|

بهترین گلفروشی های تهران / اینا با گلاشون هر رابطه ی کاتی رو به آشتی رسوندن انقد خاصن

در این مقاله چندتا از بهترین گلفروشی های تهران رو بهتون معرفی کردیم که با یه بار خرید ازشون مشتری دائمیشون خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیا داره به سمت و سویی پیش میره که افراد در تلاش و تقلا برای به دست آووردن بهترین ها هستن و برای این منظور نهایت تلاش خودشون رو میکنن تا به اون چیزی که مدنظرشون هست برسن چرا که همه ی ما سزاوار بهترین ها هستیم ولی خب رسیدن به اون ها به این راحتی ها هم نیست و برای این منظور باید نهایت تلاش خودتون رو کنید چرا که بالاخره یه سری پیش زمینه ها لازمه مثلا در برخی از مواقع برای رسیدن به بهترین باید پول داشته باشید مثلا یه نفر که میخواد بهترین ماشین رو بخره باید برای این منظور پول کافی هم پس انداز کنه تا بتونه با توجه به بودجه ای که در اختیار داره در اون بازه ی قیمت بهترین ماشین رو از آن خودش کنه و از این موضوع خوشحال و مسرور باشه.

ولی در این بین هم یه موقع هایی هست که رسیدن به بهترین ها نیازمند اطلاعات هست مثلا شما در صورتی که میخواهید بهترین طلا فروشی های تهران رو پیدا کنید باید برای این منظور اطلاعاتتون رو در این زمینه بالا ببرید و خب خوشبختانه لازم نیست که برای رسیدن به این اطلاعات از هر کسی پرس و جو کنید تنها و تنها کافیه که برای این منظور یه سرچ ساده و کوچولو در اینترنت داشته باشید تا دریایی از اطلاعات در اختیارتون قرار بگیره و خوبه که این جستجو رو در مورد ساده ترین کارها هم حتی انجام بدید مثلا در صورتی که با خانواده میخواهید برید پارک و خوش بگذرونید بگردید ببینید بهترین پارک های تهران کجاها هستن تا با سر زدن به اون ها اوقات شادتری رو برای خودتون و خونواه تون رقم بزنید. حالا ما هم در این سری از مقالات خودمون به شما برای بالا بردن اطلاعاتتون در خصوص بهترین ها در شهر تهران کمک میکنیم تا سهمی هر چند کوچک در بالا بردن کیفیت زندگیتون داشته باشیم و حالا هم در این مطلب میخواهیم راجع به بهترین گلفروشی های تهران براتون صحبت کنیم، پس در صورتی که مایل بودید اون ها رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گلفروشی های تهران

گل فروشی هوشنگ

یکی از معروف ترین و بهترین گل فروشی ها در تهران گل فروشی هوشنگ هست که یه مجموعه ی بسیار لوکس هست که شما میتونید گل و گیاهان کمیاب رو هم در اون پیدا کنید و از خدمات گل آراییش برای سفره ی عقد، حنابندون، میزهای پذیرایی، خونه ی عروس و داماد و... استفاده کنید. همچنین از دیگر خدمات مهمی که این مجموعه ارائه میکنه میشه به اجاره دادن انواع خوردوها از جمله پورشه، مازراتی، مرسدس بنز، تویوتا، بی ام دبلیو و... برای مراسم عروسی اشاره کرد.

همچنین این رو هم بگیم که پرسنل این مجموعه برخورد بسیار مناسبی با مشتری ها دارن و در صورت نیاز برای این که انتخاب هر چه بهتر و زیباتری داشته باشن به اون ها مشاوره در این زمینه هم ارائه میکنن. همچنین این رو هم اضافه کنیم که شما در صورت انتخاب هر گونه خدمات باید یک سوم هزینه اون رو به عنوان بیعانه پرداخت کنید پس در صورت مراجعه به این گل فروشی این موضوع رو مدنظر داشته باشید.

آدرس: تهران، خیابان جردن (جنوب)، نرسیده به تقاطع اسفندیار، نبش عاطفی غربى (مشاهده روی نقشه)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۱۵۰۷ | ۰۹۱۲۹۳۳۳۰۳۴ | ۰۲۱۲۲۰۱۱۷۲۶

سطح قیمت: لوکس

نشانی اینستاگرام: golehoushang@

وب‌سایت: houshang-flowers.com

ساعات فعالیت: ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

بهترین گلفروشی های تهران

گل فروشی زعیم

یکی دیگه از بزرگ ترین و قدیمی ترین گل فروشی هایی که در مرکز شهر تهران قرار داره و از این رو مشتریان بیشماری هم داره گل فروشی زعیم هست که شاید براتون جالب باشه که بدونید در سال 1319 تاسیس شده و تا به الان تونسته سر پا بمونه و نه تنها اسم و رسم خودش رو حفظ کرده بلکه درخشان تر از هر روزی درخشیده. این رو هم ذکر کنیم که این مجموعه از زمان تاسیس تا به امروز افتخارات بسیار زیادی رو به اسم خودش ثبت کرده و تونسته در خیلی از نمایشگاه های داخلی و خارجی عنوان بهترین پرورش دهنده ی گل و گیاه رو از آن خودش کنه.

این رو هم اضافه کنیم که شما میتونید دسته گل موردنظر خودتون رو از این مجموعه به صورت آنلاین هم سفارش بدید فقط هزینه رو باید قبلش پرداخت کنید.

آدرس: تهران، میدان پاستور، پلاک یک (مشاهده روی نقشه)

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۱۳۵۶۵۶ | ۰۲۱۶۶۴۰۴۴۸۸

سطح قیمت: لوکس

وب‌سایت: zaeemflowers.com

نشانی اینستاگرام: zaeemflowers@

ساعات فعالیت: ۸:۳۰ تا ۲۱:۰۰

بهترین گلفروشی های تهران

گل فروشی بهرام

آخرین گل فروشی که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یکی از خوشنام ترین تولیدکنندگان و عرضه کننده های گل و گیاه توی تهران بشمار میاد یعنی گل فروشی بهرام؛ این گل فروشی که فعالیت خودش رو از سال 1345 توسط بهرام جعفری آغاز کرده از سی و دو هکتار مزرعه و پنج هکتار گلخونه ی شیشه ای تمام اتوماتیک برخورداره و محصولات خودش رو در گل فروشیش که واقع در خیابن جردن هست عرضه میکنه.

آدرس: تهران، خیابان جردن (شمال)، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۲۵ (مشاهده روی نقشه)

ماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۱۵۶۹ | ۰۲۱۸۸۶۶۲۷۲۵ | ۰۹۱۹۸۲۱۸۹۸۴ | ۰۲۱۸۸۷۸۲۵۸۲

سطح قیمت: لوکس

وب‌سایت: bahramflowers.com

نشانی اینستاگرام: bahramflowers@

ساعات فعالیت: ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

بهترین گلفروشی های تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها