|

مدرن ترین مدل های جاکفشی / دیزاین حرفه ای ورودی خونه با جاکفشی های مدرن

جاکفشی معمولا در ورودی خونه قرار میگیره و مهمه هماهنگ با بقیه وسایل خونه انتخاب بشه. در این مطلب در مورد مدرنترین مدلهای جاکفشی صحبت میکنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیزاین کردن خونه و انتخاب آیتم های مختلف مثل مبلمان، پرده، فرش، لوستر، میز کنسول و... و توجه به هماهنگی اون ها کار خیلی جذابیه و اگر یه سری اصول رو بدونید و رعایت کنید، می تونید یه محیط دلنشین و زیبا برای خودتون به وجود بیارید که سلیقه خاص شما رو نشون میده.

یکی از مهم ترین قسمت های هر خونه ای، ورودی خونه ست که چیدمان و شیوه دکور کردن اون میتونه معرف سلیقه و ذوق صاحب خونه باشه. جاکفشی هم معمولا در ورودی خونه قرار میگیره و مهمه اون رو هماهنگ با فضای ورودی و بقیه وسایل خونه انتخاب کنیم. در این مطلب در مورد مدرن ترین مدل های جاکفشی و دیزاین ورودی خونه صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

ja-kafshi-modern-10

جا کفشی های چوبی هماهنگ با چیدمان مینیمال

جاکفشی ها معمولا از جنس چوب ساخته میشن، این جنس مقاومت بالایی داره و می تونه سال ها سالم و زیبا بمونه. جاکفشی های چوبی با رنگ طبیعی یا رنگ های خنثی با دکور مینیمال و مدرن خونه شما به خوبی هماهنگ میشن و فضای دلنشینی در ورودی خونه شما به وجود میارن.

ja-kafshi-modern-13

ja-kafshi-modern-11

این روزا جاکفشی ها چوبی در رنگ های مختلف و مدل های خیلی متنوعی تولید میشن و شما با هر سلیقه ای می تونید جاکفشی مورد پسند خودتون رو پیدا کنید.

ja-kafshi-modern-5

ja-kafshi-modern-9

حتی می تونید با توجه به نیاز خودتون و میزان فضایی که لازم دارید، مدل درخواستی تون رو مطابق با سلیقه خودتون سفارش بدید و یه جاکفشی خاص داشته باشید.

ja-kafshi-modern-12

ja-kafshi-modern-3

نکاتی در مورد چیدمان ورودی خونه با جاکفشی

اگر فضای ورودی خونه شما و جایی که برای قرار دادن جاکفشی انتخاب کردید کوچیک و باریکه می تونید جاکفشی هایی که کفش ها در اون به پهلو یا اریب قرار میگیرن انتخاب کنید که برای فضاهای باریک و کم عمق مناسبه و کار شما رو راحت تر میکنه.

ja-kafshi-modern-7

ja-kafshi-modern-14

و بر عکس اگه فضای ورودی بزرگی دارید که فضای کافی داره می تونید جاکفشی هایی با نشیمن، آینه، آویز چتر و لباس و... انتخاب کنید و یا اون رو سفارش بدید.

ja-kafshi-modern-1

استفاده از دکوری ها و اکسسوری های جذاب هم می تونه فضا ورودی خونه شما رو جذاب و چشمگیر کنه.

ja-kafshi-modern-8

ja-kafshi-modern-9

چند نکته برای چیدمان کفش در جاکفشی

-بهتره کفش ها رو قبل از قرار دادن در جاکفشی تمیز کنید. این کار اگرچه کمی سخته ولی هم به طول عمر کفش شما و هم به تمیز موندن فضای جاکفشی کمک زیادی میکنه.

-کفش ها رو در جاکفشی دسته بندی کنید. مثلا کفش های پاشنه دار و مجلسی رو در یک طبقه و کفش های اسپرت و روزمره رو در طبقه ای دیگه قرار بدید.

-از قرار دادن کفش ها روی هم، تحت فشار و نامرتب خودداری کنید. این کار علاوه بر اینکه به کفش های شما آسیب میزنه، نمای زشتی هم از جاکفشی نشون میده و همینطور برداشتن کفش ها رو سخت میکنه.

اگر به موضوع دکوراسیون علاقمند هستید، اینجا کلی مطلب خوندنی براتون داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها