|

معرفی بهترین رنگ پارکت برای نشیمن و پذیرایی / فضای خونه رو دلنشین و زیبا کن

در این مطلب در مورد بهترین رنگ های پارکت برای نشیمن و پذیرایی صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر الان در شرایطی هستید که قصد دارید خونه خودتون رو طراحی و دیزاین کنید باید بهتون تبریک و خسته نباشید بگیم. تبریک برای این لحظات زیبا و هیجان انگیز و خسته نباشید به این خاطر که انتخاب آیتم های مختلف برای خونه همونقدر که خوبه، سخت هم هست. هماهنگ کردن بخش های مختلف دکوراسیون مثل پارکت، کابینت، کاغذ دیواری، مبلمان، پرده، فرش و... همگی در عین حال که جذاب هستن، نیاز به تامل و بررسی دقیق هم دارن.

انتخاب پارکت شاید جزو اولین و مهم ترین قسمت ها باشه چون به خونه سر و شکل میده و انتخاب بقیه آیتم ها رو راحت تر می کنه. در این مطلب ما در مورد بهترین رنگ های پارکت برای نشیمن و پذیرایی صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

best-parket-2

بهترین رنگ پارکت؛ طیف قهوه ای

میشه گفت محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ پارکت برای نشیمن و پذیرایی، طیف رنگ های قهوه ای هست که گرما و صمیمیت خاصی به فضای خونه شما میده. می تونید بنا به سلیقه و مبلمان خودتون، پارکت به رنگ قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره رو انتخاب کنید.

best-parket-8

best-parket-4

best-parket-13

در این بین، رنگ قهوه ای که به رنگ و طرح طبیعی چوب نزدیکه، فضای خاص و جذابی برای محیط نشیمن و یا پذیرایی شما به وجود میاره.

best-parket-9

best-parket-6

بهترین رنگ پارکت؛ سفید و استخونی

اگر فضای پذیرایی و نشیمن شما کوچیک و یا کم نوره، پارکت به رنگ سفید، شیری و استخونی انتخاب مناسبیه تا فضای شما رو بزرگ تر و دلبازتر نشون بده. ضمنا با انتخاب این رنگ ها، دستتون برای انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری، پرده و مبلمان هم بازتره و می تونید راحت تر در طراحی دکوراسیون منزل خودتون هماهنگی به وجود بیارید.

best-parket-10

بهترین رنگ پارکت؛ طوسی و خاکستری

رنگ پرطرفدار بعدی که در چند سال اخیر در دکوراسیون خیلی مورد توجه قرار گرفته، طوسی، خاکستری و ذغالیه که اگه درست انتخاب و در کنار سایر آیتم ها خوب ست بشه، فضا رو شیک و لوکس نشون میده.

رنگ طوسی روشن مثل رنگ سفید و استخونی فضا رو بازتر و بزرگ ترمیکنه و برای خونه های کوچیک یا کم نور مناسبه و برعکس رنگ های تیره تر این طیف، برای فضاهای بزرگ و پرنور انتخاب خوبیه.

best-parket-11

رنگ پارکت و سبک دکوراسیون

علاوه بر سلیقه شخصی، متراژ پذیرایی و نشیمن منزل و میزان نوری که در محیط داریم، سبک دکوراسیون خونه هم در انتخاب رنگ پارکت مهم و تاثیرگذاره.

اگر دکوراسیون مدرن و یا مینیمال رو می پسندید بهتره رنگ پارکت رو سفید، طوسی و خاکستری در نظر بگیرید.

best-parket-12

برای خونه های با دکوراسیون روستیک هم رنگ طبیعی چوب انتخاب خیلی خوبیه و رنگ های تیره تر مثل بلوط، ماهون و گردویی هم با دکوراسیون کلاسیک همخوانی بیشتری دارن.

best-parket-7

best-parket-1

best-parket-3

اگر به موضوع دکوراسیون علاقمند هستید، اینجا کلی مطلب خوندنی براتون داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها