|

کاغذ دیواری مدرن / شیکترین و خاص ترین مدل ها برای ساختن یک دکوراسیون لاکچری رو ببینید

در این مقاله در خصوص انواع کاغذ دیواری مدرن صحبت کردیم تا با شناخت ترندهای روز انتخاب زیباتر و بهتری برای این منظور داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست درایم که دکوراسیون خونمون زیبا و چشمگیر باشه که خب برای این منظور هم تلاش های مختلفی میکنیم و راه های متنوعی پیش رومون قرار داره و خب باید با توجه به شرایط و موارد مختلف از بین این راه ها یه انتخاب داشته باشیم مثلا در صورتی که شرایط مالیمون اونقدرا اوکی نیست ولی خب به دنبال تغییر در دکوراسیون هستیم مسلما رفتن به سراغ عوض کردن وسایل بزرگ و سنگین مثل مبلمان اصلا کار عاقلانه ای نخواهد بود ولی خب به جای اون شما میتونید وسایل کوچک رو که عوض کردنشون براتون هزینه ی خاص و زیادی در برنخواهد داشت رو تغییر بدید مثلا ساعت دیواری یکی از اون هاست که بسیار توی چشم هست و مسلما تغییر دادن اون میتونه جلا و جلوه ی خاصی به دکور ببخشه.

همچنین موضوع دیگه ای که میتونه بدون صرف هزینه تغییر شگرف در دکوراسیون ایجاد کنه تغییر دادن جای قرارگیری وسایل هست مثلا شما میتونید با بالا بردن اطلاعات خودتون در زمینه ی دکوراسیون و اصول و قواعد اون اقدام به تغییر جای وسایلی که به نظرتون در مکان اشتباه قرار گرفتن کنید و از این طریق به موجب بهبودی در دکور بشید. همچنین موضوع دیگه ای که باعث میشه بتونید ظاهر شیک تر در چیدمان ایجاد کنید دنبال کردن ترندها و مدهای روز و اطلاع از اون هاست چرا که شما میتونید از ترندها در زمینه های مختلف در دکور بهره بگیرید مثلا در صورتی که میخواهید برای خونه کاغذ دیواری نصب کنید باید بدونید که کاغذ دیواری های مدرن چه طرح و نقش هایی دارن تا به سراغ استفاده از اون ها برید و فضای خودتون رو به روز به نظر بیارید که حالا ما در این مقاله برای این که بهتون در شناخت این مدل از کاغذادیواری ها کمک کنیم چندتاشون رو معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری مدرن

مدل کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

این نوع از کاغذ دیواری رو میشه یکی از پر کاربردترین و متنوع ترین طرح های امروزی بشمار آوورد که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و عده ی زیادی دوست دارن که در دکور خونشون از این طرح از دیوارپوش استفاده کنن چرا که کاغذ دیواری های مدرن سه بعدی یه فضای منحصر به فرد برای شما توی منزل به وجود میارن و تنوع خیلی زیادی هم توی رنگبندی و طرح دارن. شما میتونید از کاغذ دیواری های مدرن سه بعدی برای اتاق کودک و فضای پذیرایی استفاده کنید و ظاهر شیک و پیک و خلاقانه ای به این مکان ها ببخشید. یکی از مهم ترین مزیت هایی هم که این مدل از کاغذ دیواری ها دارن این هست که از ضخامت بسیار بالایی برخوردارن از این رو در مقابل شستشو و رطوبت مقاومت بسیار بالایی از خودشون نشون میدن.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن

مدل کاغذ دیواری مدرن و مینیمال

این مدل  از کاغذ دیواری های مدرن در اغلب موارد برای اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرن و این فضا رو زینت میبخشن چرا که به دلیل برخورداری از نقش و نگارهای مینیمال که به صورت خط و یا نقطه نقطه هستن احساس آرامش رو انتقال میدن و سبب میشن که شما برای خواب حواستون پرت نشه و به همین دلیل خواب راحتی رو تجربه کنید. البته از اون جایی که این مدل از کاغذ دیواری ها طرح های فانتری و سبکی ساده دارن در اتاق کودک هم مورد استفاده میگیرن چون رنگشون هم غالبا روشن هست و تم های شادی دارن از این رو روی روحیه ی کودک میتونن تاثیر مثبت داشته باشن.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن

مدل کاغذ دیواری مدرن طرح پوست

یه سری از افراد دوست دارن که یه بخشی از خونه شون مثل اتاق خواب و یا کل اون رو با یه کاغذ دیواری خاص که چشم هر بیننده ای رو به خودش مجذوب میکنه بپوشونن که پیشنهاد ما به این دسته از افراد استفاده از کاغذ دیواری های طرح پوست حیوانات هست. توی ساخت این مدل از کاغذ دیواری ها از جنس چرم به خصوصی استفاده شده که موقع لمس کردنش حس طبیعی بودن رو بهتون منتقل میکنه که در نوع خودش بسیار جالبه از ین رو میشه گفت که کاغذ دیواری مدرن طرح پوست توی سال های اخیر خصوصا برای دیزاین اتاق زوج بسیار مورد استقبال بوده و ترند شده چرا که یه ظاهر شیک و یپک و اعیونی به فضا میبخشه.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها