|

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد؛ ماهی 200 تومن بذاری کنار سر سال رفتی اونم شاهانه طور

در این مقاله راجع به این که سفر به ارمنستان چقدر هزینه داره صحبت کردیم تا با برنامه ریزی دقیق تری به این سفر برید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از لحظه به لحظه ی زندگی یکی از مهم ترین هنرهایی هست که هر کسی باید داشته باشه چرا که زمان همینطوری میگذره و شما نه میتونید اون رو به عقب برگردونید و نه متوقف کنید و اگر در زمان حال زندگی نکنید و اون رو درنیابید باخت خواهید داد و در این بین بودن در زمان حال برای هر کسی یه معنایی داره مثلا یه نفر با خوندن یه کتاب میتونه حال رو زندگی کنه یه نفر با قدم زدن و یه نفر هم با سفر رفتن که مورد آخر واقعا یکی از لذتبخش ترین کارهایی هست که هر کسی میتونه انجام بده چرا که شما در طول سفر همه ی غم و غصه های خودتون رو به کلی فراموش میکنید و دیگه شش دونگ حواستون به سفر خواهد بود.

در این بین اما تجربیات بسیاری هم از سفر کسب خواهید کرد که در طول زندگی حسابی به کارتون میاد و شما میتونید در طول مسافرت هاتون حتی شناخت بیشتری به خودتون و علایقتون هم پیدا کنید که خب این واقعا فوق العاده هست. اما در این بین این که مقصد سفرتون کجا باشه بسیار مهم هست چرا که یه عده دوست دارن که سفرهای داخلی برن که برای این منظور سفر به شیراز، سفر به رشت و... که از مراکز گردشگری پر بازدید هستن در دسترسه و برای  یه عده ی دییه هم که دوست دارن سفرهای خارجی برن کشورهای اطراف گزینه ی بسیار خوبی هستن چرا که هزینه ی کمتری براشون خواهند داشت به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص این که سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد صحبت کنیم تا برنامه ریزی دقیق تری برای سفر به این شهر کشور داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

سفر به ارمنستان وقتی سر کیسه رو شل میکنی

یه سری ها هستن که یا بسیار پولدار تشریف دارن و یا دوست دارن که سفرهاشون رو اعیونی و لاکچری طور برن که خب این دسته از افراد در صورتی که به ارمنستان سفر کنن با هواپیما میرن که برای این منظور بلیط هر نفر از تهران با یه پرواز بیزنس کلاس و ایرلاینی مثل ایران ایر تور حدود 7 میلیون تومان خواهد بود و حدود یک ساعت و چهل و پنج دقیقه هم توی راه خواهید بود.

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

بعد از رسیدن به ایروان هم که پایتخت ارمنستان هست برای اقامتتون میتونید به سراغ بهترین هتل های پنج ستاره در این شهر برید که برای مثال برای یه اتاق در هتل گلدن پالاس بوتیک ایروان که پنج ستاره هست به ازای دو نفر مبلغ 10,996,400 تومان باید پرداخت کنید.

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

حالا که محل اقامتتون هم مشخص شد باید به فکر خورد و خوراک و وعده های غذایی در ارمنستان باشید که به طور کلی هزینه ی غذا در ارمنستان به شرح زیر هست::

رستوران ارزان: حدودا 3000 درام ارمنستان

رستوران لوکس: از 9000 درام ارمنستان به بالا

فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد: از 2500 درام ارمنستان

شما همچنین میتونید در این شهر رستوارن های ایرانی هم پیدا کنید مثل رستوران های ققنوس، پارس و.... .

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

سفر به ارمنستان برا اونایی که سالی یه بار میرن مسافرت، اصولی و منطقی

خب یه عده هم هستن که برای مسافرت به ارمنستان مدت ها برنامه ریزی میکنن و پول پس انداز میکنن و به قولی یه جورایی کارمندی برای این سفر آ؛ماده میشن که خب پیشنهاد ما برای این دسته از افراد اینه که به جای این که زمان برای مسافرت زمینی به ارمنستان بذارن از یه پرواز اکونومی برای رفتن به پایتخت این کشور استفاده کنن که برای این منظور بلیط هواپیما با یه ایرلاینی مثل  ایران ایر تور چیزی حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

بعد از این هم که رسیدید به شهر ایروان میتونید برای محل اقامتتون به سراغ یه هتل پایین تر از 5 ستاره برید مثل هتل باس بوتیک ایروان که چهار ستاره داره و شاید براتون جالب باشه که بدونید به ازای هر دو نفر برای هر شب باید چیزی حدود  3,436,900تومان پرداخت کنید که با وجود این که در یه کشور خارجی هستید عدد به صرفه ایه. 

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

برای خورد و خوراک هم شما میتونید از رستوران های بین المللی مثل مک دونالد خوارکی های زیر با قیمت های مشخص شده تهیه کنید:

بیگ مک: 2500 تا 3500 درام (معادل 4.50 تا 6.30 دلار آمریکا)

سیب زمینی سرخ کرده: 500 درام (معادل 0.90 دلار آمریکا)

نوشابه: 300 درام (معادل 0.50 دلار آمریکا)

مرغ سوخاری: 450 تا 9950 درام (معادل 0.80 تا 17.90 دلار آمریکا)

 پیتزا: 800 تا 3800 درام (معادل 1.40 تا 6.70 دلار آمریکا)

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

سفر به ارمنستان در فوق اقتصادی ترین حالت ممکن

خب رسیدیم به هیجان انگیزترین مدل سفر به به ارمنستان که زمینی هست و با اتوبوس برای وقتایی که هوس ماجراجویی کردید ولی خب پولتون اونقدر زیاد نیست پس حاضر شید که یه بلیط اتوبوس از تهران و پایانه غرب به مقصد ایروان تهیه کنید که هزینه اش 2 میلیون میشه.

برای اقامت هم میتونید از هاستل استفاد کنید مثلا برای هاستل دومینو ایروان شما به ازای دو نفر هر شب باید 2 میلیون و 200 هزار تومن پرداخت کنید.  برای غذا هم میتونید کنسرو ببرید و یا در رستوارن های ارزان قیمت وعده هاتون رو میل کنید.

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها