|

(تصاویر) بیوگرافی بهاره رهنما و تغییر چهره‌اش / ژست 20 ساله وی در کنار دخت سی سالش

بهاره رهنما بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که حالا در اینستاگرام فعالیتی عجیب دارد و با انتشار عکس همراه دخترش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بی شک یکی از پر طرفدار ترین و از طرفی هم پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی بهاره رهنما می باشد که در این ده سال اخیر در فیلم و سریال خاصی حضور نداشته. بهاره رهنما خیلی از پروژه هایی که حضور داشته در تلویزیون بودن و در واقع یک بازیگر اهل این رسانه هستش که خب باید بگیم در سریال های طنز بسیار حضور داشته. 

بهاره رهنما

البته که خانوم بازیگر از اونجایی که هم خودشون هنرمندانی سرشناس بودند و هم همسری نویسنده و سرشناس داشتند، در فیلم های سینمایی بسیاری هم نقش آفرینی داشت که خب همه اینها باعث شد تا مخاطب بهاره رهنمای این عرصه رو بشناسه. تا جای که همه ما به یاد داریم خانوم بازیگر اندامی توپر و چاق داشتند اما خب پس از تغییر شغل از بازیگری به بلاگری، این روند هم تغییر کرد و بهاره رهنما خود را به وزنی بسیار پایین تر رسوند که البته باز هم به اندازه عکس هایی که به اشتراک میذاره نیست. چرا که بهاره رهنما در عکس های منتشر شده توسط خودش به یک شکل است و در مصاحبه های که در پیج های خبرنگاری دیده می شود با اندام  هره ای دیگر است. بهاره رهنما همسر اول پیمان قاسم خانی می باشد که البته این روزها رد مجردی به سر میبرد، اونهم پس از دو ازدواج و طلاق.

بهاره رهنما

اینستاگرام

بهاره رهنما درست از زمانی که دیگه تو زمینه بازیگری فعالیت خاصی نداشت (در واقع بعد از طلاق اولش دیگه دفاتر فیلمسازی با خانوم بازیگر همکاری نکردند) در اینستاگرام به نوعی دیگر اکتیو شد. او مدتی رو به شکل مداوم تبلیغات میگرفت و پشت بند هم در سالن ها در حال معرفی به سر میبرد. بهاره رهنما اما بعد تر و پس از اینکه از این راه درآمد فراوونی به دست آورد، کمی عقب نشینی کرد و حالا با تصاویر بسیار فتوشاپ شده و جوان شده خود در اینستاگرام دیده می شود. بهاره بانو و پیمان خان دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که از متولدین سال 1375 می باشد و این روزها 28 سال سن دارد. یکی از نکات جالب در پیج بهاره رهنما عکس مادر و دختری بود که خانوم بازیگر ژست تینیجری داشتند و دخترشون به شکلی ساده فیگور گرفتند.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما از متولدین دهه پنجاه است که در 10 آذر 1352 به دنیا اومده و زاده اراک است. وی بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است که فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی می باشد و در نگاری و نقاله خوانی نیز سابقه و تجربه دارد.

بهاره رهنما

اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما یک روستا زاده است که در روستای هزاوه اراک به عنوان فرزند دوم چشم به جهان گشوده و یک خواهر بزرگتر به نام بهانه دارد که زاده سال 43 می باشد. از طرفی هم برادر دوقلوی بهاره خانوم رهام است که دکتر هستند و بهاره رهنما ایشون رو پروفسور خطاب میکند.  پدرشون مرحوم جلال رهنما تاجر و همچنین مادرشون خانوم پروین قائم مقام هستند که بازیگر می باشند. 

بهاره رهنما

از روستا تا انگلیس و انقلاب

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی که ۲ سال سن داشت با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما خب با وقوع انقلاب اسلامی و در سال ۱۳۵۷ ایران رو ترک و به انگلستان رفتند. طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

۱۰ کتاب نوشتم

من عادت دارم کتابخونی کنم و اصلا آدم تصویری نیستم. از طرفی هم به شدت همیشه آماده کتاب خوندن و برنامه ریزی برای مطالعه هستم که خب اگه به سفری هم برم حداقل یکی دو کتاب رو حتما تموم می کنم.

در حقیقت هر شب سه چهار ساعت برای مطالعه زمان میذارم و به شکل همزمان با بازیگری که داشتم نویسندگی رو هم شروع کردم و تا حالا حدود ۱۰ تا کتاب نوشته ام.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها