|

برطرف کردن سیاهی ظروف روحی / سیاه که میشن دست و دلت نمیره توشون غذا بپزی روسفیدشون کن

در این مقاله در خصوص برطرف کردن سیاهی ظروف روحی صحبت کردیم و یه سری ترفند برای این منظور بهتون یاد دادیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه یه سری از کارها هستن که آدم برای انجام دادنشون عاجز میمونه و نمیدونه که چطور و از کجا اونا رو شروع کنه و پیش ببره که خب سوال پیش میاد که اوکی الان چاره چیه بالاخره که نمیشه اون کارها رو همینطوری به امون خدا ول کرد و بهشون بها نداد چون اول و آخر باید انجام بشن که خب در این حالت ترفندها میان به کمک شما و میتونید با کمک اون ها چم و خم و قلق کار رو یاد بگیرید و بعد اقدام به راست و ریس کردن اون کنید اون هم در کمترین زمان و همچنین به بهترین شکل ممکن پس هر موقع براتون سوال در مورد چطور سر و سامون دادن هر کاری پیش اومد میتونید بدون تامل و درنگ به سراغ ترفندها برید.

خوشبختانه هم اصلا فرقی نمیکنه که کار مدنظر شما کوچک باشه و یا بزرگ یعنی میخواد ضد عفونی کردن یه توت فرنگی و یا مسواک باشه و یا از بین بردن سوسک های ریز آشپزخانه و... کافیه که برای انجام هر کاری که از ذهنتون میگذره به ترفندها رجوع کرده و از اون ها کمک بگیرید. حالا هم که در حال خوندن این مطلب هستید در پی این اومدید که یه سری ترفند جدید و به درد بخور دیگه یا بگیرید که زندگی رو براتون راحت تر میکنن اون هم در خصوص برطرف کردن سیاهی ظروف مسی که خب وقتی رنگ و روشون تیره میشه حسابی میرن روی مخ آدم و ظاهر بدی به ظرف میبخشن و شاید یه نفر اون ها رو ببینه فکر کنه که شما زیادی کدبانو نیستید و به امور نظافتی ظروفتون اهمیت نمیدید در حالی که این سیاهی میتونه به علت های مسخره پیش بیاد که خب دیگه جای نگرانی براش نیست چون در ادامه میگیم که چطور از شرش خلاص بشید، پس با ما همراه باشید.

برطرف کردن سیاهی ظروف روحی

از بین بردن سیاهی ظروف روحی با سرکه و جوش شیرین

یکبی از بهترین راه هایی که برای برطرف کردن سیاهی ظرف های روحی و سفید کردن اون ها وجود داره استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین و سابیدن اون ها با سیم ظرفشویی روی ظرف هست که خب برای این منظور باید  طبق روش زیر عمل کنید:

در وهله ی اول بدنه ی ظرف و قابلمه ای حکه مدنظرتون هست رو با آب داغ خیس کرده و بعد روی بدنه ی اون جوش شیرین میریزد.

در وهله ی بعدی روی جوش شیرین ها یه مقدار سرکه میپاشید و در این قسمت به دلیل واکنش به وجومد اومده بین سرکه و جوش شیرین کف ایجاد میشه.

بعد از ایجاد این کف برای یه ربع منتظر بمونید تا ترکیب مدنظر تاثیر خودش رو بذاره و بعد از گذشت این مدت زمان با استفاده از سیم ظرفشویی وم همچنین مایع ظرفشویی سطح سیاه شده ظرف رو بسابید تا مثل روز اولش سفید بشه.

برطرف کردن سیاهی ظروف روحی

استفاده از جوش شیرین و لیمو برای از بین بردن سیاهی ظروف روحی

لیمو رو میمشه یکی از موثرترین و بهترین مواد برای تمیز کردن ظروف مختلف بشمار آوورد که همراه با جوش شیرین میتونه لکه های اکسیداسیون سیاه و زرد رو از بین ببره و در نهایت به سفید شدن ظروف روحی شما کمک شایانی کنه. برای استفاده از این مواد هم برای این منظور باید طبق روش زیر عمل کنید:

تا اون جایی که براتون ممکن هست مواد غذایی و خرده ذرات باقیمونده در قابلمه رو بیرون بریزید و بعد یه مقدار آب داغ روی قسمت های سیاه شده ی ظرف بریزید و بعد روی اون ها رو با جوش شیرین بپوشونید و حالا یه لیمو رو از وسط نصف کرده و قسمت گوشتی اون رو برای تمیز کردن قابلمه ی روحیتون استفاده کنید. در  صورتی هم که حین این کار کف مشاده کردید یعنی واکنش بین آبلیمو و جوش شیرین جواب داده و قراره ظرفتون مثل روز  اولش سفید بشه. 

برطرف کردن سیاهی ظروف روحی

سفید کردن قابلمه ی روحی با استفاده از مواد شوینده

در صورتی که سیاهی سطح ظروف روحی شما کم باشه و مدت استفاده کردن از اون کوتاه بوده میتونید برای رفع سیاهی اون از روش ساده تری استفاده کنید مثل ریختن آب گرم و همچنین مواد شوینده و سفید کننده داخل و روی ظرف که البته بعد از زدن ماده ی شوینده به ظرف شما باید به مدت پنج الی ده دقیقه صبر کنید تا شوینده تاثیر خودش رو بذاره و بعد از این مدت زمان با سیم ظرف رو بسابید و تمام.

برطرف کردن سیاهی ظروف روحی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها