|

شیک ترین صندل های سال / با اینا کولر رو پاته به یه بند وصله فقط چه جور باهاش راه میرن

در این مقاله چندتا از شیک ترین صندل های سال رو بهتون نشون دادیم که میتونید با وجودشون یه استایل زیبا و شیک و پیک برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن استایل خوب باعث میشه که ناخودآگاه اعتماد به نفستون بالا بره و احساس خوبی نسبت به خودتون پیدا کنید خصوصا در صورتی که چهار نفر دور و برتون ازتون تعریف کنن دیگه یه جوری غرق لذت میشید که حد و حساب نداره ولی خب برای ساختن یه استایل خوب شما باید اطلاعات مختلفی داشته باشید مثلا در خصوص سبک های استایل باید اونا رو بشناسید تا در صورتی که بهتون میومدن به سراغ تست کردنشون برید مثلا استایل فلورال همون لباس های گل گلی هست که خب در صورتی که چاق باشید نباید به سراغ اونایی برید که پارچه شون از گل های درشت برخورداره چون اینطوری جثه تون بزرگ تر دیده میشه.

پس در این بین برای داشتن یه استایل شیک باید از خودتون هم اطلاعات کافی داشته باشید مثلا در صورتی که لاغر هستید بدونید مانتوهایی که پر نشونمون میدن چه ویژگی های دارن تا با رفتن به سراغ اون ها یه مقدار تپلی دیده بشید و در این حالت تعادل در اندامتون برقرار بشه طوری که هر کسی دیدتتون خیال کنه که رژیم چاقی گرفتید چون میدونید لباسی که خوب باشه نواقص اندام شما رو کاور کرده و خوش هیکل تر نشونتون میده. در این بین یه نکته ی دیگه ای که باید در راستای داشتن استایل خوب اون رو بدونید مدهای روز هست تا بتونید با توجه به اون ها یه استایل به روز و مدرن برای خودتون بسازید به طور مثال شما باید بدونید که شیک ترین صندل های سال چه شکلی هستن تا با رفتن به سراغشون استایل ترندی برای خودتون بسازید که حالا در ادامه چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

شیک ترین صندل های سال

صندل های طرح دار پیچیدگی استایلتون رو چندبرابر میکنن

این روزا استایل ها به سمت ساده شدن رفتن و افراد ترجیحشون اینه که تیپ های خلوت داشته باشن ولی خب اینجوری شاید یه حالت یکنواختی از استایل دریافت بشه که خب اینجوری بودن زیاد خوب نیست چون تیپتون رو کسالت آور میکنه پس چاره ی کار چیه؟ شما میتونید با اکسسوری ها به تیپتون عمق و پیچیدگی ببخشید طوری که هر کسی با دیدنتون انرژی مثبت بگیره که خب صندل هم در این بین یکی از اکسسوری هاتون بشمار میره و با توجه به فصل تابستون که شروع شده باید بدون درنگ و تامل به سراغش برید ولی خب باید دقت کنید که اگر تیپتون ساده و به دور از شلوغی هست بهتره که در زمینه ی صندل یکم از این قاعده خارج بشید و به سراغ یه مدل شلوغ پلوغ و رنگی برید.

که در این بین صندل های طرح دار میتونن بهترین گزینه و انتخاب برای شما باشن چون میتونن به عنوان نقطه ی کانونی در استایلتون به چشم بیان و زیبایی اون رو صد برابر کنن و امسال هم بسیار مد شدن و در کالکشن های مختلف دیده میشن پس به عنوان یه انتخاب به روز بهش فکر کنید.

شیک ترین صندل های سال

یه صندل بندی بخرید از عروسی تا خیابون بپوشید

یه موضوعی که برخی از اوقات درباره ی استایل مطرح میشه این هست که شما باید به سراغ آیتم هایی برید که کاربردی هستن یعنی شما تنها و تنها برای یه جا نپوشیدشون و بتونید باهاشون استایل های مختلف بزنید مثلا مسلما یه دامن کوتاه رونمیشه برای همه جا پوشید در حالی که دامن های پلیسه ی بلند رو که این روزا مد شدن رو میتونید هم در مراسم ها و مهمونی ها بپوشید و هم برای استایل های خیابونیتون بپوشید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

حالا در مورد صندل هم شاید شما اینطوری بپسندید که یه بار برای یه صندل هزینه کنید و تا جایی که ممکن هست از اون استفاده کنید مثلا این روزا صندل های بندی که بسیار ترند شدن این ویژگی رو دارن و شما میتونید اونا رو هم برای استایل های خیابانی و هم برای عروسی ها و مهمونی هاتون بپوشید و با یه تیر دو نشون بزنید.

شیک ترین صندل های سال

با صندل متالیک سوار ماه و خورشید باشید

یه سری از افراد هستن که اصلا سادگی رو دوست ندارن و همیشه به دنبال این هست که تیپاشون جلوه و درخشش زیاد داشته باشن و خب برای این منظور به سراغ  آیتم های این مدلی میرن که خب در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید میتونید در زمینه ی صندل به سراغ صندل های متالیک و براق برید که تیپ رو به طور کامل از سادگی خارج میکنن و یه جلوه ی اعیونی و زیبا بهش میبخشن.

شیک ترین صندل های سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها