|

بیوگرافی الناز حبیبی و عکس با محارمش / وقتی همه خانواده‌اش سوئد زندگی میکنن مدرن

الناز حبیبی بازیگر مشهور ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرا گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه دور شده دوره بازیگرای خوشگل و عملی پروتزی. جالبه که افسانه پاکرو بر این نظره سینمای ما بانوانی رو در خود میپذیره که چهره ای خوشگل و پروتزی دارند همراه با صفحات اینستاگرام فالوور بالا. از طرفی هم نیکی کریمی بر این باوره که سینمای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی و جالبه که وقتی این هنرمندان این جملات رو میگن ناخودآگاه مخاطب تو ذهنش یه سرچ میکنه و میبینه بله درسته! مثلا نمونه بارزش خانم نیوشا ضیغمی هستن اما خب نمونه کمتر بارزش میشه الناز حبیبی بازیگر واقعا با استعداد و مشهور ایرانی که از بازی در سریال "روزگار قریب" کار خود را شروع کرد و در این سریال چره ای نچرال داشت. اما انگاری چیزی نگذشت که الناز حبیبی دید نه با این فیس طبیعی نمیشه با سرعت پیش رفت و مثل یک ترمز براش عمل میکنه، همین شد که رفت و بینی خود را عمل زیبایی کرد. الناز حبیبی حالا چهره ای زیباتر دارد که البته دیگر نچرال نیست.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی یکم دختر دهه شصتی محسوب می شود که البته هنوز به چهل سالگی نرسیده و هنوز در دهه سی زندگیش به سر میبره. وی که این روزها 36 سال سن دارد، از متولدین سال 1367 است که در روز 21 مرداد ماه این سال به دنیا اومده و حالا هنرمندی جذاب و دوست داشتنی است. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی است که تو یه خانواده پرجمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده. البته که بیشتر اعضای خانواده الناز حبیبی در سوئد زندگی می کنند و النازشون هم اینجا بازیگر شده. الناز حبیبی به دلیل علاقه بازیگری و ایران، در کشور باقی موند و به اونچه که دلش خواست رسید و هرگز به مهاجرت فکر نکرد.

الناز حبیبی
الناز حبیبی و برادرش

الناز حبیبی سالهاست که مادرش رو از دست داده و همیشه سالروز فوت ایشان رو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش یادآوری می کند  از دلتنگی و دوست داشتن فراوانش می نویسد.

الناز بانو، این چهره هنرمند و مشهور خودش رو فردی معاشرتی، دلسوز و مهربان، و البته خانواده دوست و سرشار از عشق میدونه که بزرگترین ترسش دوست نداشته شدن از طرف مردم یا خانواده اش هست.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

اولین شهرت الناز حبیبی وقتی بینیش عملی نبود

خانم حبیبی همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، با سریال "روزگار قریب" به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1386، فعالیت فعالیتش رو به شکل حرفه ای در تلویزیون شروع کرد و در سریال هایی همچون سی امین روز، تا ثریا، لبه آتش و فراموشی نقش آفرینی کرده است. البته که اوج شهرت خانوم بازیگر با سریال "دودکش 1" و بعد هم با سریال "دردسر های عظیم" انجام شد و خوش درخشید. الناز حبیبی حالا در سینما و نمایش خانگی فعالیت دارد.

الناز حبیبی

ازدواج و طلاق الناز حبیبی

الناز حبیبی یک ازدواج و یک جدایی در زندگی خود دارد که خب در سن 24 سالگی سال 1391 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد اما سرانجام بعد از چند سال زندگی به طلاق ختم شد. الناز حبیبی بر این نظر بود که با عشق و علاقه ازدواج کرده.

الناز حبیبی

الناز حبیبی در سریال روزی روزگاری مریخ با گریم متفاوت

روزی روزگاری سریالی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در شبکه خانگی هستش که خب انتشارش برمیگرده به تیرماه 1401.

در واقع این سریال فانتزی و کمدی در مورد زندگی شخصی به اسم ناصر هستش که در کره زمین خلافکارها بوده و از دست دشمنان خود فراری می باشد. 370 سال بعد در سیاره زمین، بانوی زمینی مریخی به نام لونا زندگی میکنه که خب مشاور املاک و امور اقامت در مریخ هستش و در انتظار بسته ایه که قراره از زمین به دستش برسه.

الناز حبیبی در این سریال کاراکتر مارا، مدیر جدید املاک رو ایفا میکنه و در کنار بازیگرانی همچون سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیرمهدی ژوله، فلامک جنیدی، رامین ناصر نصیر، مهراب قاسم خانی، کاظم نوربخش، نگار فروزنده و اصغر حیدری نقش آفرینی دارد.

الناز حبیبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها