|

بهترین گوشی های ارزان قیمت / نگو زیر 10 تومن چی میدن آخه اینا خفنای بازارن نمیشناسی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های ارزان قیمت رو بهتون نشون دادیم و یه سری اطلاعات درباره شون دادیم تا خرید رو براتون راحت تر کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دقت کرده باشید زندگیامون طوری شده که به محض پیدا کردن وقت خالی به سراغ چک کردن گوشیامون میریم و مهم نیست که تو مترو باشیم، سره کار و یا  حتی در حال قدم زدن یه جورایی به این وسیله ی الکترونیکی کوچک گره خوریدم و بدون اون نمیتونیم روزمون رو شب و شبمون رو روز کنیم و شاید حتی براتون جالب باشه که گوشی ها رو هم برای کار کردن هر چه راحت تر باهاشون طبقه کردن و مثلا یه سری از اون ها عنوانه بهترین گوشی ها برای افراد سالمند رو دریافت کردن و توصیه میشه که برای اونایی که سن و سالشون بالا هست به سراغ این مدل از گوشی ها بریم چون بیشتر به کارشون میاد و استفاده شون براشون راحت تره.

اما یه موضوعی که در هر گوشی باید بهش توجه بشه کیفیت اون هست و حالا اصلا فرقی نمیکنه که بهترین گوشی تا 10 میلیون باشه یا صد میلیون شما باید دقت کنید که هر گوشی که تهیه میکنید با توجه به نیازهاتون و استانداردهایی که برای اون در نظر دارید براتون کار کنه مثلا در صورتی که زیاد با گوشی بازی میکنید باید یه گوشی با پردازنده ی خوب تهیه کنید که برای به اجرا درآووردن بازی ها با مشکل روبه رو نشید و یا گوشی های اقتصادی میخواهید باید در بین تنوع بالای موجود در بازار بگردید اون گوشی رو که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت براتون مناسبه رو پیدا کنید که حالا ما هم تو این مقاله برای این که بهتون در این زمینه کمک کنیم که انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های ارزان قیمت رو از برندهای مختلف بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های ارزان قیمت

سامسونگ گلکسی A24 از بهترین گوشی های ارزان قیمت

بریم سر وقت اولین محصولی که در بین بهترین ها با قیمت مناسب میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A24 از برند کره ای سامسونگ که از زمان عرضه تا به امروز تونسته رضایت خیلی ها رو جلب کنه. این کهکشانی با صفحه نمایش به اندازه ی 6.5 اینچ تولید شده که از نوع سوپر امولده و کیفیت تصویر خوبی داره. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این هست که شما محتواهای مختلف رو در این نمایشگر با کمترین میزان تاخیر مشاهده خواهید کرد. همچنین حداکثر میزان روشنایی این پنل برابر با 1000 نیت هست که کار کردن رو باهاش زیر نور خورشید راحت میکنه.

پردزانده ی این گوشی خوش دست و سبک که تنها 195 گرم وزن داره یه تراشه ی Mediatek MT8781 Helio G99 هست که با توجه به قیمت سرعت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیسکلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های با کیفیتی رو براتون ثبت و ضبط کنن. باتری محصول هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

این گوشی در حال حاضر با قیمت 9 میلیون به فروش میرسه.

بهترین گوشی های ارزان قیمت

شیائومی پوکو M5 از بهترین گوشی های ارزان قیمت

بریم سر وقت یه گوشیه دیگه از بین بهترین ها در بازار با قیمت ارزون یعنی پوکو M5 از برند چینیه شیائومی که خریداران زیادی داشته داره و یه گوشی خوش دست که 201 گرم وزن داره بشمار میره. کمپانی سازنده برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینچ استفاده کرده که رزولوشن خوبی ارائه میده. همچنین توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این صفحه نمایش برابر با 90 هرتزه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک MT8781 Helio G99 استفاده شده که سرعتش برای انجام کارهای روزمره خوبه. دوربین اصلیه گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 5 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن دقایق شما رو به خوبی براتون ثبت کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و شارژدهی خوبی هم داره.

این گوشی در حال حاضر حدود 9 میلیون و 500 هزار قیمت داره.

بهترین گوشی های ارزان قیمت

ریلمی C55 از بهترین گوشی های ارزان قیمت

نوبت ریلمی C55 میرسه که یه گوشی زیبا با ظاهر جذابه که تنها 189.5 گرم وزن داره و از یه نمایشگر به اندازه ی 6.72 اینچ برخورداره که رزولوشن خوبی داره و تماشای محتواهای مختلف در اون براتون لذتبخش خواهد بود.

برای پردازنده از یه تراشه ی MediaTek Helio G88 استفاده شده که قدرت و سرعت خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 88 مگاپیکسلی داره و کیفیت عکس و فیلم هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر خوبی از خودش نشون میده.

در حال حاضر هم قیمت این گوشی 9 میلیون و 300 هزار تومن هست.

بهترین گوشی های ارزان قیمت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها