|

خوشگلترین تصویر زمینه‌ها برای گوشی / شیکم همسترو ولش والپیپر بذار هی چشمات قلبی بشن

تصویر زمنیه گزینه ای زیبا و جذاب جهت خوشگلاسیون فضای ویودی گوشیمون هستش که در اینجا با کلی مدل دلبرانه و با کیفیت از والپیپر آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دارن تاپ تاپ تاپ میزنن رو گوشیاشون، که چی؟ که از همستر جان سکه بگیرن. جالبه که تا همین ده سال پیش یعنی اوایل دهه نود هنوز خیلیا گوشی نداشتن و یا اینکه تازه گوشی های لمسی معمولی به بازار اومده بود و همه خوشحال بودیم که وایی گوشمون دکمه ای نیست و تاچه. اما امروزه از بچه دو ساله بگیر تا خانوم و آقای هشتاد ساله هم گوشی لمسی دارن و بلدن فضای این سبک گوشیا چه مدلیه. گوشی های لمسی خدمات و امکانات بسیار گسترده و فراوونی دارند. جوری که قطعا و قطعا همه ما از همه اون امکانات استفاده نمی کنیم و حتی خیلیامون خبر نداریم که گوشیامون دقیقا چه امکاناتی دارن. گوشی هایی از برند آیفون که اصلا خیلی از قسمتاشون واسه ایرانه ما کاربرد نداره و مورد استفاده قرار نمیگیره! اما خب واسه کلاس کاری هم که شده برای اینکه نشون بدیم اون سبک دوربین دایره ای شکل پشت گوشی رو داریم، یعنی آیفون، میریم میخریم و حسابی هم اذیت میشیم! 

66

اما بگذریم! گوشی موبایل در واقع پر کاربردترین وسیله ارتباطی محسوب میشه که با وجود دنیای سوشال مدیا امروزی و کارها و درس و مشاغل و غیره، اصلا اگه نداشته باشیمش از زندگی عقبیم. جدا از استفاده های کاری که از گوشیا داریم، هر گوشی نیاز به تصویر زمینه داره. تصاویری که بسته به سلیقه هر فرد انتخاب میشن و روی زمینه گوشی قرار میگیرند. جدا از اینکه جنسیت افراد متفاوته و شما خانوم هستید یا آقا، رده های سنی و شخصیت ها و شغل ها و افکار با هم فرق دارند که بر اساس این موارد هر کسی یه تصویر زمینه واسه خودش انتخاب میکنه. یکی دوست داره تا هر موقع که گوشیش رو باز میکنه با فیس خوشگل خودش روبرو بشه، یکی هم دوست داره هر بار رو گوشی عکس عروس با همسرش رو ببینه. یکی هم دلش میخواد عکس گوگولی رنگی بذاره و دیگری با تم خوف و مخوف حال میکنه. ولی خب نمیدونیم از کجا عکس زمینه خوشگل پیدا کنیم. خب اولین ایده ما به شما رجوع به صفحه پینترست هستش و دومین پیشنهاد هم دیدن تصاویری که ما به شما ارائه داده ایم. این تصاویر رنگی و جذاب کیفیت بالایی دارند و زیبایی گوشیتون رو چند برابر می کنند. استفاده کنید و لذتش رو برید. 

55

44

33

22

11

9

8

7

6

5

4

3

2

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها