|

احیای سردی رابطه زنو شوهری / مثل قورمه سبزی بار گذاشتنه واسه عالی شدنش وقت بذار

رابطه زن و شوهری اینجوریه که اگه صدمه ببینه سردی رو میاره تو زندگی و در اینجا میخوایم به بهبودیه سردی رابطه بپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدین وقتی میخوایم یه قورمه سبزی خوب و مشتی بار بزاریم کلی حواسمون هست که همه چیش به اندازه باشه تا بتونه حسابی جا بیفته و در نهایت یه غذای خوشمزه تحویلمون بده؟ این یه مثال بارز بود جهت اینکه بدونیم برای رسیدن به هر هدف، مراقبت و اندازه بودن موارد مختلف نیازه. تو زندگی هم خیلی موارد وجود داره که نیاز به حواس جمعی ما داره که یکی از مهمتریناش روابط عاطفی هستش. داشتن یک رابطه عاطفی سالم و کم تنش نیازمنده مراقبت هایی هستش که به شکل دائمیه و اصلا هم ربطی به این موضوع نداره که افراد بخوان بگن من همینم که هستم شخص اگه نمیخواد بره! خیر این تعریف بسیار متفاوت از مراقبت از رابطه هستش و اگر شما قورمه سبزیتون رو به حال خودش رها کنید بگید من همینم که هستم، بی شک میسوزه و ته میگیره و یا اینکه محتویات کم داره و در نهایت میشه یه چیز دیگه! بی توجهی های افراد اغلب باعث آسیب و به بن بست خورد روابط عاشقانه‌شون میشه که خب در نهایت چیزی نمیمونه جز سردی. اما اگر رابطمون سرد شد چیکار کنیم؟ اصلا راه حلی هست که درست بشه و بهبود پیدا کنه؟ 

احیای رابطه عاطفی

واسه ترمیم رابطه سرد عاطفی باید چیکار کنیم؟

بدون استثنا میشه گفت یکی از مهمترین عوامل جهت پایداری روابط زوجین، بهتر شدن رابطه زناشویی می باشد. در واقع برای رسیدن به یه رابطه عاشقانه و دذرست، بهبود بخشی به روابط زناشویی اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر مشکلی بین زن و شهر پیش اومده باید جهت رفع آن راه حلی هایی رو در پیش گرفت و هر دو سمت به ترمیم این رابطه کمک کنند. وگرنه یک دست قطعا صدا نداره! در این مطلب میخوای در رابطه با احیای رابطه عاطفی زوجین صحبت کنیم که چطور میشه اون سردیه رو گرم تر کرد و زندگی رو به سمتی زیباتر برد. پس اگر شما هم این مشکل رو دارید، با ادامه مطلب ما همراه باشید.

احیای رابطه عاطفی

شجاع باش و از اطرافیان راجع به خودت سوال کن

بهتره که در مرحله اول شجاعت داشته باشید و از خودتون بپرسین که نظر اطرافیانم در مورد رفتار من با خانوادم و دوستان و آشنایان و همسرم چجوریه؟ ازشون بخواین که راستشو بهتون بگن نه از روی رودربایستی تنها یکسری تعریف و تمجید تحویل بگیرید. در واقع این سوال میتونه اطلاعات خوبی رو به شما بده و وضعیت زندگیتون رو براتون شرح بده. بدونید که پرسیدن این سوال معنا دار میتونه به بهبود رابطه عاطفی شما کمک خوبی داشته باشه. 

احیای رابطه عاطفی

تغییرات سالم رو تو خودتون پیدا کنید و درست حسابی خوبشون کنید

همیشه ایجاد تغییرات در زندگی نیازمند همت و جسارت بالا بوده و هست. وقتی رابطه شما با همسرتون دیگه مثل روزهای اول نیست و تغییراتی داشته، در واقع به این معناست که تو برخی عملکرد ها به مشکل خوردین و شادی و طراوت پیش رو لمس نمی کنید. اول این ضعف ها رو شناسایی کرده و بعد نسبت به تغییرشون اقدام کنید. یادتون نره وقتی مشکلتون رو فهمیدین واسه اینکه بگین نه من اینجوری نیستم پافشاری نکنید و با خود روراست باشید و جهت بهبودش تلاش کنید تا تغییرات مثبت رو ببینید.

احیای رابطه عاطفی

حتما تو فراز و نشیب های رابطه‌تون به نقش خودتون دقت کنید

قبل از اینکه یه اتفاق یا رویداد مهم تو زندگیتون رخ بده از خودتون سوال کنید که نقش من تو این موضوع خاص چی بوده؟ بدون اینکه خودتون رو قضاوت کنید یا بکوبید، یکم خودتون رو نقد و بررسی کنید ببینید نقشتون تو فراز و نشیب ها چی بوده. اگر در این راستا متوجه کناره گیری و کم کاری همسرتون شدیدی، سعتی کنید که قلبی سخاوتمند و بخشنده داشته باشید. بهتره که از تلاش خود و دیگران لذت ببرید و بدون اینکه خود یا همسرتون رو توبیخ ای تنبیه کنید، از اشتباهات گذشته واقعا درس بگیرید و سعی به درست کردنش داشته باشید.

احیای رابطه عاطفی

یکم به خودت و شریک عاطفیت آنتراک بده!

معمولا وقتی یه مشکلی پیش میاد اغلب زنان دوست دارند که اون مشکل زودتر حل بشه و اغلب مردان هم دلشون میخواد از مشکل فرار کنند که خب همین موضع باعث جدل میشه. بهتره که وقتی یه مشکلی پیش میاد یکم به خودتون و همسرتون زمان بدید. بهترین کار اینه که یه زمانی رو جهت به آرامش رسیدن و سکوت به خودتون و همسرتون بدید تا خشم ها کتر بشه احساسات زودگذر از شما دور بشن! قطعا به این شکل تصمیم گیری بهتری خواهید داشت. معمولا ادما وقتی عصبانی هستن یه چیزایی میگن که جز پشیمونی چیزی نداره. پس بهتره که شریک عاطفی تون رو مجبور نکنید تو عصبانیت تصمیم بگیره و کمی آنتراک برای جفتتون بهتره. 

احیای رابطه عاطفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها