|

معرفی انواع مدل‌های حلقه رولکس / با یه انگشتر از رولکس میشی نگین تابان هر محفل

حلقه های رولکس از دست اکسسوری هایی هستند که میتونن ظاهر زنان رو زیبا و درخشان کنند. اگر شما هم از طرفداران رولکس هستید این مطلب برای شماست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه رولکس یه جایگاه ویژه ای میون اکسسوری ها و زیورآلات داشته. بی شک همه افراد چه خانوم و چه آقا برای داشتن یک استایل کامل و بی نقص، نیازمند اکسسوری ها هستن که خب به نسبت سلیقه و سبک تیپی که دارن عناصری که میخوان رو انتخاب کرده و استفاده می کنند. رولکس ها همیشه نمادی از لوکس بودن و زیبایی بوده و هستند که البته با تنوع بسیار زیادی که دارند، دست مخاطبین رو در انتخاب باز گذاشته اند. خیلی از افراد فکر میکنن اسم از رولکس که میاد کل مدلا شکل همن و همشون یه سبک زنجیره ای دارند، در حالی که رولکس اتفاقا در همین راستای خود که امضای کارش محسوب میشه، تنوع بسیاری رو ایجاد نموده. مثلا همین حلقه های رولکس که تجسمی از زیبایی، کیفیتی بی نظیر و طراحی کننده می باشند و میراثی گرانبها محسوب میشن. در واقع این عناصر ظریف چیزی فرای یک اکسسوری به حساب میان که نمادی از زنانگی جاودان و تجمل بی نهایت و درخشش درونی هستند. اگر شما نیز از طرفداران حلقه های رولکس هستید و حسی از لوکس بودن رو میخواین تجربه کنید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا نمونه های جذابی از آن را مشاهده کنید.

womens-rolex-ring-model-12

جنس های مختلف رولکس از معمولی تا گرانبها ترین

رولکس ها هم میتونن از فلزاتی گرانبها همچون طلای زرد، سفید، رز گلد و پلاتین باشن که در ساخت حلقه‌های خود استفاده دارند و در واقع هر فلز، درخشش و ویژگی‌های خاص خودش رو داراست. و هم میتونن از سنگی مثل الماس، که اصلی ترین سنگ قیمتی محسوب میشه استفاده کرده و حلقه روکس رو به معنای واقعی بی نظیر کنند. البته که با این حال یکسری از مدل های سنگ، از یاقوت و زمرد و دیگر سنگ های قیمتی استفاده داشته اند که بسته به سلیقه و بودجه افراد تهیه میشه. کیفیت برش، وزن و درخشش سنگ بر ارزش نهایی حلقه تاثیر گذار می باشد.

womens-rolex-ring-model-24

womens-rolex-ring-model-16

سبک‌های طراحی حلقه های رولکس؛ رولکس شخصیت سازی می‌کند

همونطور که اشاره هم کردیم حلقه های رولکس زنونه تنها یک اکسسوری نیستن و در واقع نمادی از شخصیت، و همچنین سلیقه و جایگاه ویژه ای که فرد داره می باشند. این آیتم های نفیس و زیبا، با ظرافت منحصر به فرد و درخشندگی خیره‌کننده‌ ای که در خود دارند، توانایی زیادی دارند در اینکه تو هر محفل توجه افراد رو به شما جلب کنند. رولکس شما رو تو هر محفلی نگین خواهد کرد در واقع وقتی شما یک حلقه رولکس مناسب خود را استفاده نمایید، تجربه ای لذت بخش رو تست کرده اید. 

womens-rolex-ring-model-21.

نحوه مراقبت از حلقه جذاب رولکس

هر چیز گرانبهایی مراقبت های ویژه خودش رو هم میطلبه. جهت موندگاری درخشش و زیبای حلقه رولکس، باید اون رو به شکل مرتب تمیز کنید. یادتون نره که از شوینده‌های شیمیایی قوی و همچنین مواد ساینده خودداری داشته باشید و واسه تمیز کردن حلقه حتما از دستمال‌های نرم و مرطوب استفاده نمایید. از طرفی حلقه ور تو یه جای امن و به دور از خراش و ضربه نگهداری کنید تا سالم و زیبا بمونه.

womens-rolex-ring-model-14

womens-rolex-ring-model-11

حلقه های رولکس مناسب این خانوم ها هستن

اونچه که مشخصه اینه که حلقه های رولکس زنونه یه گزینه ایده آل و خوشگل و البته لوکس، واسه زنانی هستش که به دنبال تجمل و درخشش هستند. از طرفی هم با تنوع بسیار بالا و کیفیت بی رقیبی که داره، باعث میشه تا در هر موقعیتی یونیک و جذاب دیده بشید. انتخاب حلقه رولکس مناسب، یه سفر هیجان‌انگیز تو دنیای ظرافت و زیبایی هاست.

womens-rolex-ring-model-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها