|

معرفی بهترین رستوران های رامسر / تجربه غذاهای خوشمزه در طبیعت زیبای مازندران

رامسر یکی از زیباترین شهرهای توریستی ایرانه که مردم از همه نقاط کشور به اون سفر میکنن. توی این مطلب بهترین رستوران های رامسر بهت معرفی میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو هم با من هم عقیده ای که خیلی مهمه قبل از سفر، در مورد بهترین اماکن دیدنی و تفریحی، بهترین مراکز خرید و بهترین رستوران های مقصد اطلاعات داشته باشی؟ احتمالا با من موافقی که یکی از جنبه های مهم سفر امتحان کردن غذاهای خوشمزه و محلی مقصده! اینکه بدونی چه غذایی رو کجا بخوری که با کیفیت تره و مزه بهتری داره...

رامسر یکی از زیباترین شهرهای توریستی ایرانه که مردم از همه نقاط کشور به اون سفر می کنن. مخصوصا حالا که خیلی از مدارس تعطیل شده و خیلی از خانواده ها برنامه سفر به شمال رو دارن. توی این مطلب می خوام بهترین رستوران های رامسر رو بهت معرفی کنم. تا پایان همراه من باش.

khavarkhanom

رستوران خاور خانم

احتمالا تصویری از یه پرس غذای محلی با مخلفات عالی شمالی که توی تراس یه خونه رو به طبیعت و کوه‌ هاست رو توی اینستاگرام دیدی و حتما دلت خواسته تا تو هم امتحانش کنی. باید بگم احتمالا اسم اون رستوران زیبا، رستوران خاور خانم در روستای سرولات در 20 کیلومتری شهر رامسر باشه.

انواع غذاهای دریایی، غذاهای سنتی مثل کشک بادمجون و میرزا قاسمی، انواع کباب‌ها مثل کباب ترش و غذاهای خوشمزه ای مثل مرغ شکم ‌پر در رستوران خاور خانم سرو میشه. البته باید بگم که این رستوران فقط وعده ناهار داره و از ساعت 12 ظهر تا 5 عصر بازه.

khavarkhanom1

رستوران کشتی

رستوران کشتی در شهر رامسر با دکوراسیون جذاب و متفاوتش و البته اجرای موسیقی زنده، توجه خیلی از توریستا رو به خودش جلب کرده. نمای بیرونی و فضای داخلیش شبیه یه کشتی طراحی شده و این انتخاب رو داری تا غذات رو روی عرشه این کشتی میل کنی و با نمی که از سمت دریا میاد خودت رو در یک سفر جذاب دریایی تصور کنی!

kashti1

انواع غذاهای محلی و ایرانی، استیک گوشت، استیک ماهی، استیک مرغ و انواع سوشی‌ در منوی رستوران کشتی وجود داره، و بعد از میل کردن غذا، انواع شیرینی و دسرها و کلی نوشیدنی گرم هم میتونی سفارش بدی.

kashti

رستوران برادران

رستوران برادران یه رستوران با قدمت بیش از 50 سال و جزو بهترین رستوران های رامسره. این رستوران فضا و دکوراسیون قدیمی خودش رو حفظ کرده و توی یه محیط ساده و صمیمی، غذاهای خوش طعم و مزه رو ارائه میده. انواع غذاهای ایرانی و محلی شمالی توی منوی رستوران برادران وجود داره و بنا به ذائقت میتونی اونا رو انتخاب کنی.

baradaran

رستوران اکبر جوجه

کیه که اسم رستوران اکبر جوجه به گوشش نخورده باشه؟ رستوران معروفی که توی خیلی از نقاط ایران شعبه داره و همیشه هم شلوغ و پر طرفداره!

یکی از شعبه‌ های اصلی اکبر جوجه (برادران کلبادی) توی رامسره و جزو بهترین رستوران ‌های این شهره. پس اگر تو هم جوجه سرخ شده در کره رو به همراه پلوی زعفرونی و رب انار دوست داری و به رامسر سفر کردی، رفتن به رستوران اکبر جوجه رو فراموش نکن.

akbar-joojeh

کافه رستوران سنتی بلوط

رستوران بلوط یکی دیگه از بهترین رستوران های شهر رامسر به حساب میاد و برای رفتن به رستوران بلوط باید به کیلومتر 5 جاده جنگلی رامسر به روستای اربه کله بری. این روستا با آب‌ وهوای عالی و مناظر طبیعی خیلی قشنگ، محبوب خیلی از مسافرانه.

توی رستوران بلوط میتونی انواع غذاهای محلی شمالی مثل باقالی قاتق، مرغ ترش، میرزا قاسمی، ماهی سفید، فسنجون اردک، اشپل ماهی و... رو سفارش بدی و از طعم و مزه خوبشون لذت ببری.

balut

رستوران دوستی

کته کباب یکی از معروفترین غذاهای شمال ایرانه و طرفدارای زیادی هم داره. اگه به رامسر سفر کردی و دلت یه کته کباب حسابی خواست سری به رستوران دوستی این شهر بزن.

البته توی این رستوران انواع دیگه غذاهای ایرونی، دریایی و شمالی هم سرو میشه و میتونی هرچی دلت خواست سفارش بدی. رستوران دوستی مثل اسمش فضای دوستانه و صمیمی داره و توی اون خبری از دکوراسیون آنچنانی نیست.

dusti

رستوران مظاهری

یکی دیگه از بهترین رستوران های رامسر که به غذاهای خوشمزش معروفه، رستوران مظاهری و پسرانه. این رستوران با فضای نوستالژی و جالبش، انواع غذاهای شمالی و دریایی رو با بهترین کیفیت ارائه میده.

اگه به رامسر سفر کردی، جاده ساحلی به سمت تنکابن رو در پیش بگیر و حواست باشه تا از رستوران مظاهری و پسران رد نشی!

mazaheri

رستوران کدبانوی شمال

رستوران کدبانوی شمال توی شهر رامسر انواع غذاهای خوشمزه مثل انواع خورشت‌ ها، غذاهای محلی، ماهی‌ ها و کباب‌ ها رو در ظروف سفالی سرو میکنه!

جالبه بدونین رستوران کدبانوی شمال به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های رامسر، مورد توجه مردم محلی و اهالی این شهر هم هست و همین موضوع نشون میده کیفیت غذاهاشون بالاست.

kadbanu

کافه رستوران ایتالیایی گستو

اگه به رامسر سفر کردی و جزو اون دسته افرادی هستی که غذاهای فرنگی مخصوصا ایتالیایی رو هم دوست دارن، من رستوران گستو رو بهت پیشنهاد میکنم.

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌ های رامسره که غذاهای ایتالیایی و فرنگی رو سرو میکنه و محبوب مردم محلی و گردشگراست. توی منوی رستوران گستو انواع پیتزا، انواع پاستا، اسپاگتی، لازانیا و بشقاب‌های دریایی وجود داره.

gastu

رستوران ایتالیایی میلانو

رستوران ایتالیایی میلانو رامسر یه رستوران معروف دیگه توی رامسره که طرفدارای زیادی داره. جالبه بدونی این رستوران در نزدیکی دریا قرار گرفته و دو فضای باز و سربسته برای پذیرایی از مشتریا داره. خوردن یه وعده غذای خوشمزه در حالیکه منظره دریا رو میبینی حتما خیلی جذابه!

انواع غذاهای ایتالیایی مثل پیتزاها، پاستاها و... رو میتونی توی رستوران میلانو رامسر سفارش بدی و از طعم و مزه خوبشون لذت ببری.

milano

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایمان ارسالی در

    لطفاً اطلاعات درست بدین، رستوران خاورخانم توی شهر چابکسر و جزو استان گیلان هستش،
    رامسر استان مازندران هستش.
    سرولات روستایی در شهر چابکسرِ.

  • محمد ارسالی در

    مشخصه هر کسی این مقاله رو نوشته از رستورانهایی که اسم برده پول گرفته.چون رامسر رستورانهای بهتر هم داره که اصلا تو این مقاله اسمی ازش آورده نشده.بماند که خاور خانم تو رامسر نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها