|

قبل و بعد المیرا دهقانی / جزامی هشت و نیم دقیقه حالا با مانور گیسوان در مراسمات

المیرا دهقانی بازیگر مشهور ایرانی‌ست که این روزها در سریال هشت و نیم دقیقه ایفای نقش دارد و تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما هستند که شروع کارشون با ایفای نقش در جعبه جادویی بوده و حالا در نمایش خانگی و پرده نقره ای اسم و رسم جذابی برای خود دارند. اغلب این افراد پله های ترقی رو دونه دونه بالا رفتن و رسیدن به اوج، اما خب یکسری از چهره ها به مانند نازنین بیاتی هم هستند که درجا با سینما دیده شدن و بولد شدن رو به شکل یهویی لمس کردند. المیرا دهقانی یکی از بازیگران دسته اولی محسوب میشه که با ایفای نقش در سریال "همه چیز آنجاست" شناخته شد. خانوم بازیگر که در این کار کاراکتر یک بانوی از خارج اومده پولدار رو به نمایش میذاشت، نشون داد اصلا اشکالی نداره که کمی سرد بازی کنی، فقط کافیه پروژه ای که درش حضور داری جذاب باشه همراه با بازیگرانی محبوب و سرشناس. که خب سرنوشت المیرا دهقانی دقیق به همین شکل بود و بعد هم با سوشال مدیا و فضای وسیع اینستاگرام شهرتی بیش از پیش پیدا کرد. ناگفته نمونه که این چهره در سریال "هشت و نیم دقیقه" و در نقش مادر سام درخشانی یا بهتره بگیم زن جزامی بازی کرده است. 

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته که خب یکی از مورد توجه ترین اونها "خسوف" می باشد. خیلی از بازیگران خانوم و آقا هستن که توانایی و استعداد این رو دارند تا در هر مدل و ژانر نقشی به خوبی دیده بشن. مثلا پژمان جمشیدی نمونه بارز و بی نظیر در این مورد می باشد. از طنز و ملایم گرفته، تا اجتماعی و حتی منفی همه و همه رو به تصویر کشیده و مخاطب رو به اون باوری که باید میرسونده، رسونده. اماخب بسیاری از هنرمندان هم هستند به مانند خانوم المیرا دهقانی که تنها در یک راستا حرکت دارند. المیرا دهقانی، این بازیگر دهه دهفتادی که درست سال 1370 متولد شده، کاراکتر های مثبت و منفی، اما همگی اجتماعی و جدی رو به خوبی بازی میکنه و ظاهرا خوی طنز نداره که خب شاید همین موضوع باعث شده تا هواداران بسیاری رو جذب خود کند. المیرا دهقانی 22 ساله بود که نقش یاسمن رو ایفا کرد و حالا در سن 33 سالگی به سر میبره و تغییرات خاصی در چهره نداشته چرا که عمل های زیبایی دارد و روز به روز جوانتر نیز میشود! در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد خانوم بازیگر رو.

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی
المیرا دهقانی و همسرش

المیرا دهقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها