|

اسباب بازی های مفید برای افزایش مهارت کودک / پولتو برای وسایل بیخود هدر نده

اسباب بازی ها از محبوب ترین وسایل مورد استفاده کودکان هستند برای همین بهتر است که به مواردی برای رشد مهارت هرچه بیشتر کودک توجه کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای خرید اسباب بازی برای کودکان باید نکاتی را در نظر بگیریم تا جدا از این که باعث خوشحالی کودک می شویم این وسیله برایش مفید باشد. این نکات برای انتخاب بهتر به شما کمک می کند و تجربه شما را برای خرید یک اسباب بازی مفید برای دختربچه ها و پسربچه ها بهتر خواهد کرد. در ادامه نکاتی را به شما یادآوری می کنیم. نکاتی در زمان انتخاب اسباب بازی حائز اهمیت است:

c84c2f9d6ea1b18a9babffb8b63062e1

در درجه اول این که باید گروه سنی کودک را در نظر بگیرید

به طور کلی گروه سنی به دسته های نوزادان، نوپایان، کودکان و نوجوانان تقسیم می شود. باید توجه داشته باشید که کودک شما در کدام دسته قرار می گیرد و سپس برای خرید اسباب بازی اقدام کنید برای مثال نوزادان به اسباب بازی های صدادار واکنش نشان می دهد برای همین بهتر است شما مدل های صدادار را خریداری کنید.

از محبوب ترین اسباب بازی ها با توجه گروه سنی می توانیم به عروسک های باربی و لگو اقدام کنید در این صورت است که شوق و ذوق را در چهره ی آنها می بینید.

مورد بعدی در نظر گرفتن مواد تشکیل دهنده ی اسباب بازی است

اسباب بازی ها اغلب از موادی مانند چوب، پلاستیک، پارچه و فلز و سیلیکون ساخته می شوندو شما می توانید با توجه به بودجه ی خود به سراغ بهترین جنس بروید. اسباب بازی های پارچه ای معمولا قابل شتشو هستند و در صورتی که کثیف شوند به راحتی می توانید آنها را بشوییدو ضمنا توجه داشته باشید که اگر کودک شما نوزاد است و اجسام را به داخل دهان خود می برد باید بهترین جنس اسباب بازی را برای او خریداری کنید.

توجه به مناسبتی که می خواهید برای کودک اسباب بازی بخرید

تولد، روز کودک و بسیار مناسبت وجود دارد که شما باید با توجه به همان مناسبت برای کودک خرید مناسب را انجام دهید برای مثال در روز تولد ترجیح کودکان این است که اسباب بازی های بزرگ هدیه بگیرند خیلی ها معتقدند که حتی در این روز هم نباید اسباب بازی خریداری کرد و کادوهایی مانند پوشاک مناسب تر است در صورتی که شاید باید این را در نظر داشته باشید که اسبای بازی ها و وسایلی که کودک با آن سر و کار دارد در رشد ذهنی و خلاقیت او بسیار موثر خواهد بود و فواید بسیاری دارد.

انواع اسباب بازی ها برای کودکان

اسباب بازی های فکری خلاقیت و پرورش تفکر

این اسباب بازی ها برای رشد و خلاقیت کودک مفید هستند چرا که موجب میشوند کودک مهارت های خود را برای بازی کردن به کار بگیرد از محبوب ترین آنها می توان به مونوپولی، ماز و بازی فکری اونو اشاره کرد که هر کدام از آنها دفترچه ای برای راهنمایی شما دارند که می توانید از آن استفاده کنید.

49397347bd284ead559ab07d42fc4081

اسباب بازی های ساختنی برای مهارت تمرکز

مدل هایی از ماکت ها و لگو های ساختنی وجود دارد که شما می توانید برای افزایش تمرکز و خلاقیت در کودک خود از آنها استفاده کنید یا برای کودکان هدیه بگیرید

583c1b0bf8b02aa8d1802d1ba2879b42

اسباب بازی های رباتیک برای آشنایی با جهان نوین

ربات ها از جمله اسباب بازی هایی هستند که به شما پیشنهاد می دهیم چرا که مدل های متنوعی مانند پلیس، سگ و حتی ربات های کنترلی موجود است که اکثر کودکان به آنها علاقه ی ویژه ای دارند.

885e066bc19aed232bef3a10bee8f742

اسباب بازی های حمام برای حمام آسان کودک

زمانی که کودکان را به حمام می برید ممکن است آنها از آب بترسند برای همین اسباب بازی های حمام برای این شرایط مناسب ترین گزینه هستند . اسباب بازی هایی مانند سرسره ای که در وان قرار میگیرد یا کتاب های جغجغه ای بادی، حباب ساز های کودکان و حتی حیوانات دریایی بهترین انتخاب ها برای شما خواهند بود.

ebce209f0b275279bbb035ba24971fd6

اسباب بازی های فضای باز برای فعالیت بیشتر

تعداد کودکانی که علاقه دارند در فضای باز بازی کنند کم نیست از این رو شما می توانید اسکیت دوچرخه یا اسکوتر را برای آنها خریداری کنید تا علاوه بر اینکه کادوی خوشحال کننده ای به آنها داده اید باعث می شوید در اثر ارتباط با طبیعت از لحاظ روحی و پرورش قوای جسمی به آنها کمک کرده باشید

اسباب بازی های موزیکال برای جلب توجه نوزادان

این اسباب بازی ها توجه کودکان را به خود جلب می کنند برای همین خرید این اسباب بازی ها را برای نوزادان در اولویت قرار می دهند از مورد علاقه ترین آنها میتوان به قطار های موزیکال یا ارگ های نوزادی اشاره کرد که مجبوبیت خاصی بین نوزادان دارند.

b6ac90a78eaabf30e691585c3c527cbb

اسباب بازی های پولیشی محبوب برای دختران همه سنین

این اسباب بازی چند سالی است که از محبوب ترین ها در بین دختران است و آنها را در هر سنی شگفت زده می کند شما میتوانید برای خریداری این اسباب بازی از کارتون های مورد علاقه کودک خود الهام بگبرید تا او را شگفت زده کنید از محبوب ترین ها در عروسک ها می توان به عروسک های سالیوان و اسب شاخ دار اشاره کرد.

df2f729206f66359e704df989fd3f8d4

e153835812d2bc4b2f2f2330b36690ef

توجه داشته باشید که هرکدام از این اسباب بازی ها مهارتی را در کودک شما تقویت می کند. مهارت های حرکتی و جسمانی یا تقویت ذهنی و خلاقیت بسته بو گروه سنی کودک به اهمیت تقویت هر کدام از این مهارت ها بپردازید.ما ایده هایی برای نحوه ی بهترین خرید برای کودکان را به شما در این مقاله ارائه دادیم تا بتوانمید خریدی مفید داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها