|

گیاهان آپارتمانی گرما دوست / تابستون امسال از الان سوزانه فقط اینا میتونن دووم بیارنش

در ابین مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی گرما دوست رو بهتون معرفی کردیم که میتونن به راحتی گرما و خشکی هوا رو در فصل تابستون دووم بیارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا تو هر خونه ای برید یک الی دو تا گلدون پیدا میشه و اصلا خونه ای که گل و گیاه نداره برکت هم نداره به همین دلیل خیلی ها حتی به دنبال دونستن این هستن که چه گلی برای رزق خوبه چون این زیبارویان با خودشون برکت رو هم میارن به خونه هاتون چون شما با رسیدگی بهشون انرژی مثبت رو در محیط خونه افزایش میدید. وقتی هم جایی انرژی مثبت باشه فراوانی نعمت پشت بندش خواهد اومد جوری که حتی خودتون هم باروتون نشه پس از نگهداری این سبزرویان خارق العاده به هیچ وجه غافل نشید و خونتون رو با وجودشون زینت ببخشید و علاوه بر لذت بردن از زیباییشون خودتون رو از ویژگی های خاصشون هم برخوردار کنید.

شاید با خودتون بگید چه ویژگی هایی که خب همین الان یکیشو گفتیم یعنی افزایش رزق ولی موارد دیگه ای مثل تصفیه کردن هوا، اکسیژن سازی و... از آپشن های گیاهان آپارتمانی هست و حتی در این بین گیاهان آپارتمانی خواب آور وجود دارن که میتونید با داشتن اون ها در خونتون یه خواب آروم و با کیفیت داشته باشید پس میشه گفت گیاه همه چیزش خوبه ولی در این بین باید وقتی یکیشون رو برای نگهداری انتخاب میکنید به شرایط نگهداری اون ها هم توجه کنید مثلا وقتی محیط خونتون گرم هست باید به سراغ گیاهان آپارتمانی گرما دوست و مقاوم در برابر گرما برید که با توجه به فصل تابستون که در راهه و از الان گرماش رو نشون داده در نظر گرفتن این نکته بسیار ضروریه به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که چندتا از این مدل گیاهان رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه بر ای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی گرما دوست

شمعدونی از گیاهان آپارتمانی گرما دوست

شمعدونی رو میشه از اون دسته از گیاهان چندساله بشمار آوورد که به علت گلبر های رنگارنگی که داره بسیار در بین مردم محبوبه و شما میتونید گل های اون رو در رنگ های صورتی، بنفش، قرمز و سفید مشاهده کنید. روی برگ های اون که به صورت پنجه ای هستن کرک های اسانس دار قرار دارن که در صنعت عطرسازی ازشون استفاده ی زیادی میشه. اما دلیلی این که این گیاه رو در لیست این مقاله معرفی کردیم مقاومت بسیار بالای اون در برابر هوای گرم و خشک هست از این رو شما میتونید درتابستون و گرما اون رو هم داخل خونه و هم در بالکن به خوبی هر چه تمام تر نگهداری کنید و از زیبایی منحصر به فردش لذت ببرید.

شما میتونید شمعدونی رو به دو روش کاشت بذر و قلمه زدن تکثیر کنید فقط دقت کنید که برای قلمه زدنش باید از بخش ساقه اقدام به برداشتن قلمه کنید و توی تابستون هم بکاریدش.

گیاهان آپارتمانی گرما دوست

گل ناز از گیاهان آپارتمانی گرما دوست

برسیم به دومین گیاهی که به شدت در مقابل بی آبی و خشکسالی مقاوم عمل میکنه یعنی گل ناز که به علت داشتن این ویژگی میشه اون رو برای هوای گرم و خشک تابستون مناسب دونست چون میتونه به راحتی در گرمای این تایم از سال رشد کنه. گل های این گیاه دارای پنج تا گلبرگ هستن که تنوع رنگی بالایی دارن و شما میتونید اونا رو در رنگ های نارنجی، قرمز، صورتی، زرد و یا سفید ببینید. دقت کنید که گل ناز در ابتدا رشدش اونقدرا سریع نیست و میتونه تا سی سانیتمتر رشد کنه. در صورتی که میخواهید خودتون اون رو بکارید کاشت بذرش بسیار راحته و حتما از پسش برمیایید.

گیاهان آپارتمانی گرما دوست

گندمی از گیاهان آپارتمانی گرما دوست

برسیم به گیاه سوم در لیست این مقاله که از زیبارویان مقاوم به گرما شناخته میشه یعنی گندمیه همیشه شاد در هر شرایط؛ یکی از خوبی هایی که این گیاه داره اینه که نیازی به مراقبت زیاد نداره و شرایط نگهداریش بسیار راحته از این رو شما میتونید در صورت مبتدی بودن در پرورش گیاه هم به سراغ گندمی برید و دست خودتون رو با این گیاه راه بندازید. شما میتونید این زیبارو رو توی گلدون های آویز هم داشته باشید و از سقف و دیوار آویزونش کنید و شاهد آبشار موهای اون باشید. البته که در این بین مقاومت در برابر گرما تنها خوبی نیست که گندمی داره چون این گل میتونه تا حد بسیار زیادی به تصفیه کردن هوا هم کمک کنه. سرعت رشدش هم بسیار بالاست پس در صورتی که گیاه سریع الرشد و مقاوم میخواهید بدون درنگ به سراغ گندمی برید.

گیاهان آپارتمانی گرما دوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها