|

آشپزی با تن ماهی / بشمار سه انواع غذاهای خوشمزه رو با تن ماهی درست کن

این مطلب مخصوص توئه تا چند تا غذای عالی و خوشمزه با تن ماهی یاد بگیری که خیلی هم راحت و سریع آماده میشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تن ماهی یه کنسرو محبوب و پر طرفداره که خیلی ها عاشق طعم و مزه اون هستن و احتمالا تعداد کمی از اونها می دونن که می تونن تن ماهی رو در پخت تعداد زیادی از غذاها استفاده کنن. انواع سالادها، کوکو و کتلت، پلو مخلوط و املت رو میشه خیلی سریع با تن ماهی درست کرد. اگه تو هم همیشه چند تا قوطی کنسرو تن ماهی توی خونه داری و فقط روزایی که دیر میرسی و گرسنه هستی یادشون میفتی، این مطلب مخصوص توئه تا چند تا غذای عالی و خوشمزه با تن ماهی یاد بگیری که خیلی هم راحت و سریع آماده میشن. تا پایان همراهم باش.

ashpazi-ba-ton7

سالاد ماکارونی با تن ماهی

همونطور که گفتم میشه انواع سالادها رو با کنسرو تن ماهی درست کرد. حتما می دونی که خیلی وقتا درست کردن سالاد نیازی به دستور خاصی نداره و میشه با سبزیجات و مواد در دسترس، سالادهای خوشمزه ای درست کرد.

ماکارونی فرمی رو بپز و آبکش کن. سیب زمینی، هویج، قارچ و هر سبزیجاتی که دوست داری بپز و خرد کن. می تونی خیارشور، پیازچه و ساقه کرفس هم به سالاد ماکارونی خوشمزت اضافه کنی و با درست کردن یه سس عالی از مایونز، آبلیمو، نمک، آویشن و فلفل سیاه کار رو تموم کنی.

ashpazi-ba-ton1

املت با تن ماهی

املت هم از اون دسته غذاهاست که میشه بدون دستور خاصی با مواد غذایی در دسترست درستش کنی و باید بگم املت با تن ماهی هم خیلی خوشمزه میشه.

مقداری قارچ رو ورقه ورقه کن و با کره و سیر تفت بده. چند ساقه پیازچه رو هم خرد کن و داخل تابه بریز. حالا تن ماهی که 20 دقیقه جوشوندی رو به تابه اضافه کن و تخم مرغ رو بشکن و املت خوشمزه با تن ماهی رو تحویل بگیر.

ashpazi-ba-ton4

کوکو با تن ماهی

کوکو هم انواع مختلفی داره و یه غذای خیلی محبوب و پر طرفدار بین خانواده های ایرونیه. باید بگم که با تن ماهی می تونی یه کوکوی خیلی خوشمزه بپزی.

یه سیب زمینی رو آب پز و سپس رنده کن. با تن ماهی، تخم مرغ، نمک و هر ادویه ای که دوست داری مخلوط کن و داخل تابه پهن و مسطح کن. هر دو طرفش که برشته شد، کوکوی فوق العاده تن ماهی حاضره و می تونی نوش جان کنی.

ashpazi-ba-ton3

شوید پلو با تن ماهی

شوید پلو با تن ماهی یکی دیگه از غذاهای خوشمزه ای هست که میشه با کنسرو تن ماهی درست کرد. برای آماده کردن این غذای عالی و راحت، برنج رو یکی دو ساعت با نمک خیس کن، سپس نیم پز کرده و آبکش کن.

یه پیاز داغ عالی، یکی دو حبه سیر له شده، تن ماهی و شوید تازه یا خشک رو مخلوط کن و لابلای برنج بریز و دم کن. شوید پلو با تن ماهی رو با سالاد شیرازی نوش جان کن و از خوردنش لذت ببر.

ashpazi-ba-ton2

اگه به آشپزی علاقمند هستی، صفحه آشپزی سایت شایانیوز رو از دست نده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها