|

گیاهان آپارتمانی که ثروتمندان نگهداری میکنند/ هع همه اینارو دارن که پس همه مایه داریم

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی لوکس که ثروتمندان در منزل نگهداری میکنن رو معرفی کردیم که میتونید با تهیه شون دکور رو زیبا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه در فرهنگ ما ایرانی ها بسیار جا افتاده و دیگه الان هر کسی توی خونش یکی دو تا گلدون رو داره و صد البته که این عادت بسیار دیرینه هست چون قبلا که خونه هامون بیشترش ویلایی بود حیاطشون پر از گلدون و دار و درخت بود ولی خب این روزا هم با آپارتمانی شدن خونه ها همونطور که گفتیم این عادت از سر ایرانی ها نیفتاده و گلدون های متنوعی از درختچه بگیر تا گیاهان پهن برگ رو توی خونه دارن. در این بین هم حتی خیلی از طراحان دکوراسیون توصیه میکنن که برای زیباسازی فضای دکور از گیاهان استفاده کنید که صد البته در این بین فرقی نداره که گیاهان آپارتمانی لاکچری رو استفاده کنید و یا یه گیاه ساده در دکور داشته باشید در هر حالت اون ها قراره براتون زیبایی خلق کنن.

البته که در این بین باید به این هم دقت کنید که شما می بایست به نگهداری از گل و گیاه مثل یه مسئولیت نگاه کنید و تنها چیزی که بهش فکر میکنید زیبایی گیاهتون نباشه چون بالاخره گیاه شما نیاز به مراقبت و نگهداری داره ولی خب در این بین هم بعضی ها هستن که گیاهان رو دوست دارن ولی خب حوصله ی رسیدگی روزمره و مداوم به اون ها رو ندارن که خب در این حالت باید به سراغ گل های آپارتمانی مقاوم برن که نیاز زیادی به آبیاری ندارن و حتی سایه دوست هم هستن که خب در خصوص اون ها توی مقالات قبلیمون صحبت کردیم و حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص گیاهان آپارتمانی لوکس که ثروتمندان نگهداری میکنن صحبت کنیم که خب برای خیلی ها موضوع جالبیه پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی لوکس

زاموفیلیا از گیاهان آپارتمانی لوکس

یکی از گیاهان آپارتمانی که لوکس و همه پسند بشمار میاد زاموفیلیا هست که به علت ظاهر خاص و زیبایی که داره همراه با برگ های چرمیش بسیار مورد توجه افراد قرار داره و شاید براتون جالب باشه که این گیاه با افزاش تعداد شاخه ها و ارتفاعش قیمتش هم بیشتر میشه. از ویژگی های مشخصی که این گیاه داره میشه به رشد کند اون اشاره کرد که گفته میشه نهایتا تا نود سانتیمتر رشد کنه ولی در این بین یه خوبی که داره این هست که بسیار مقاومه و در شرایط دشوار به سختی پیش میاد که خشک بشه و از این رو گفته میشه که این گیاه مرگ نداره و از اون طرف تکثیرش هم نسبتا سخته که خب همین موضوع یعنی تکثیر سخت و دشوار عمل اومدنش اون رو به یه گیاه گران قیمت و لوکس تبدیل کرده که در خونه ی خیلی از ثروتمندان دیده میشه.

گیاهان آپارتمانی لوکس

بونسای از گیاهان آپارتمانی لوکس

انواع بونسای قیمت های متفاوتی دارن و شما میتونید با توجه به بودجه ای که دارید به سراغ خرید و تهیه ی اون هایی برید که با جیبتون همخونی دارن. اما بعضی از بونسای ها هستن که دیگه خیلی خاص هستن و از قیافه ی شیک و پیک و منحصر به فردی برخوردارن و از این رو انتخاب اول خیلی از افراد ثروتمند برای تزیین دکور خونشون هستن مثلا اونایی که از لحاظ ظاهری شبیه به یه درخت کوچک هستن و شاخ و برگ های ظریفی دارن از این بونسای ها هستن که میتونن دکوراسیون رو حسابی لوکس و خاص نشون بدن.

البته این رو ذکر کنیم که نگهداری از بونسای نیاز به توجه خاص و دائمی داره که ممکن هست هر کسی از پس اون برنیاد بنابراین در صورتی که وقت و حوصله ی رسیدگی دائمی به گیاهان رو ندارید توصیه ی ما به شما این هست که بیخیال بونسای بشید چون هم پولتون رو هدر میدید و هم در صورتی که گیاه زیر دستتون بمیره ناراحت میشید.

گیاهان آپارتمانی لوکس

لاکی بامبو از گیاهان آپارتمانی لوکس

یکی دیگه از گیاهان آپارتمانی که شاید در خونه ی خیلی ها پیدا بشه بامبو هست که به شکل شاخه ای فروخته میشه و با توجه به تعداد پیچ ساقه ها، زادگاه و یا بافته بودن یا نبودن اون ها از قیمت های متفاوتی برخورداره. اما در کل این گیاه خاص زیبایی منحصر به فردی داره و میتونه با استفاده ازش دکوراسیون رو شیک و پیک کنه همچنین این رو هم اضافه کنیم که گفته میشه بامبو در فنگ شویی باعث ثروت و خوش شانسی میشه، نگهداریش هم بسیار آسونه و تنها باید اون رو داخل یه ظرف شیشه ای همراه با آب بدون کلر قرار داده و ظرف رو تو یه مکان با دمای متعادل که نور غیر مستقیم بهش میتابه بذارید.

گیاهان آپارتمانی لوکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها