|

اصول زبان بدن / اگه پیشت درونگرا داری انگشت سبابه تو نزار رو اینجاهاش دردش میاد

خیلی وقتا پیش میاد که با افراد درونگرا در ارتباطیم و یهو ازمون ناراحت میشن در حالی که نمیدونیم چه کردیم که آزرده خاطر شدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شخصیت و درونیت افراد به سه دسته تقسیم میشه. اونهایی که درونگرا هستند، برونگراها و البته میانگراها که خب دسته اول و دوم خیلی با هم فاصله اخلاقی دارن به شکلی که میتونن حتی ناخودآگاه باعث آزار همدیگه هم بشن. خب میدونید که افراد برونگرا اغلب همه خودشون رو نشون میدن و از غم و شادی گرفته، تا تفریحات و حتی سبک استایلشون متفاوت از درون گراها می باشد. اونها شلوغی و ارتباط رو دوست دارند و میتونن انرژی شون رو بیرون از جسم خیالی کنند. اما درونگراها چی؟ اونها همه چیز درون خود نگه میدارند. تو قلب و مغزشون میمونه و از داخل خودخوری هایی هم دارند. اگر یکسری درونگرا یک جا باشند، بی شک اون فضا برای یک برونگرا دشوار خواهد بود. اما از طرفی هم درونگراها از اینکه مدام ازشون سوال بشه چرا حرف نمیزنی؟ چرا ساکتی؟ و از این قبیل، به شدت آزرده خاطر میشن و یه جورایی بهشون فشار میاد. اگر در اطرافیان خود درونگرایی دارید که نمیدونید چه مواردی ازارش میده، پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید تا با چند موقعیت نه چندان خوب باهاشون آشنا بشیم.

خصوصیات درونگراها

وقتایی که بهشون زور می کنیم «بریم بیرون بهت خوش میگذره»

بهتره اول این موضوع رو حل کنیم که درونگراها از مردم متنفر نیستند و از طرف هم خجالتی نیستند. تفاوتی که بین درونگرا و برونگرا وجود داره انه که اونها انرژی شون رو از کجا دریافت می کنند. در حالی که برونگرا ها وقتی مثلا با دوستاشون وقت میگذرونن دارن شارژ میشن، درونگراها نیاز دارن تا تو تنهایی خودشون برای ارتباط مجدد استراحت کنند. بدترین کاری که میتونی تو این موقعیت در حق درونگراها داشته باشید اینه که بهشون اصرار کنید برن بیرون تا بهشون خوش بگذره!

خصوصیات درونگراها

هنگامی که افراد بدون اطلاع قبلی زنگ می زنند

خب خیلی از افراد هستند که بر این نظرند تماس گرفتن خیلی راحت تر منظور رو میرسونه تا کلی پیام دادن که البته منطقی هم به نظر میاد. در حالی که درونگراها این مظر رو ندارند و دلشون میخواد یه فضای شخصی داشته باشند و در واقع وقتی تلفن همراهشون از ناکجا اباد زنگ میخوره، درست مثل اینه که یکی وارد خونشون شده. در این صورت افراد درونگرا واقعا آزرده خاطر میشن و بهتره که به جای زنگ زدن با یه پیامک مختصر و مفید صحبت‌تون رو داشته باشید.

خصوصیات درونگراها

حضور در جلسه هایی که میتونست با یه ایمیل حل بشه!

در واقع تماس ویدیویی ها دشمن واقعی افراد درونگرا هستند در حالی که میشه همه چیز رو با یه ایمیل حل کرد! خب از اونجای که معاشرت با افراد نه تنها انرژی به افراد درونگرا تزریق نمیکنه، بلکه اونچه که دارند رو هم میگیره، خب براشون ان موضوعات حل نشدنی هستش و در واقع اونها دلشون میخواد انرژی شون رو اونجایی که واقعا مهمه خرج کنند و برای انجام این کار هم باید باید جلسه های رو حذف کنند. البته که این به این منظور نیست که همه جلسات بیهوده هستن! اما خب بیاین با هم صادق باشیم دیگه! همه ما تو جلساتی حضور داشتیم که تو دلمون گفتیم این میتونست فقط با یه ایمیل حل بشه!! 

خصوصیات درونگراها

وقتی که آدما منظور از گذاشتن هدفون ور درک نمی کنند

اگر فردی هدفون میزاره احتمالا میخواد این منظور رو انتقال بده که نمیخواد با کسی ارتباط برقرار کنه! واضحه درسته؟ با این تفاوت که انگاری خیلی از برونگراها این موضوع رو درک نمی کنند. اگر تا به حال این قانون رو نمیدونستید الان بدونید که افراد درونگرا اگر هدفون گذاشتن دقیقا به این معناست که دلیل خاصی برای پوشاندن گوش های خود دارند. 

خصوصیات درونگراها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها