|

بهترین ایده ها برا ثروتمند دیده شدن / تلاش کن پولدار ببیننت تا اینکه پولدار بشی!

اگر شما هم دلتون میخواد ثروتمند دیده بشید اما در واقع پول کافی ندارید، پس بهتره که ادای ثروتمندان رو در بیارید، البته از راه درست و جذابش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ثروتمند بودن تو این دوره زمونه به شدت سخت و حتی شاید دست نیافتنی شده باشه! اما واقعیت اینه که ما اصلا نباید خودمون رو ببازیم و حتی اگر نمیتونیم در حال حاضر واقعا ثروتمند باشیم، میتونیم که خودمون رو ثروتمند نشون بدیم! درسته؟ میپرسین چجوری؟ احتمالا به ذهنتون میاد که باید برم لباس های گرون بخرم و حسابی پز بدم! در حالی که ثروتمند بودنه واقعی این شکلی نیست! در واقع پولداران واقعی نمیان خودشون رو به این شکل نشون بدن و مثلا لوگوی فلان برندی که پوشیدن رو بیرون بندازم تا بقیه ببینن و بهشون بگن ثروتمند؛ بلکه اتفاقا میان و اون لوگو رو پنهان می کنند و با ظاهر آراسته و شیکی که دارند سعی می کنند تا یه زندگی و شرایط با کیفیت و منطقی برای خود بسازند. در این بین الگو برداری از برخی حالا و عادات و رفتارهای افراد ثروتمند میتونه ما رو شبیه به اونها کنه. تازه خبر خوب اینه که تکرار این موارد میتونه به مرور روی ما تاثیر مثبت بزاره و حتی ما رو واقعا به ثروتمند شدن نزدیک کنه! 

کنجکاو شدین چه مواردی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا بشیم.

استایل پولداری چجوریه؟

1- برندها و لوگوها شون رو از ذهنت پاک کن عزیز جان

ممکن همه ما این به ذهنمون بیاد که ماه ها پول پس انداز کنیم تا بتونیم به جهت نشون دادن لاکچری بودن، مثلا یک کیف لوئی ویتون با لوگوی چشمگیر بخریم و استفاده کنیم! در حالی که بهتره بدونید هیچ ثروتمند واقعی نمیره سراغ لوگوهای بزرگ و چشم درار. به علاوه اینکه شما کلی از مال خود را صرف خرید اون کیف کرده اید در حالی که یه فرد ثروتمند نمیره کلی از پولشو به لباس خرید بده و در عوض نگه میداره واسه لحظات خاص و از پس اندازی که داره تو این راستا استفاده نمیکنه.

اگر دقت کرده باشین افرادی که واقعا لاکچری و پولدار هستن هیچ لوگویی از خودشون نشون نمیدن و منظور ما سلبریتی ها نیستن که همچون بیلبورد تبلیغاتی استایل می کنن! بلکه افرادی که واقعا ثروتمندن! پس بهتره که برای نشون دادن ثروتمند بودن، پیگیر لوگو نباشید بلکه مینیمال و آراسته استایل کنید. دقیقا چیزی شبیه به استایل اولد مانی که در ادامه می بینید.

استایل پولداری چجوریه؟

2- به جای گز کردن تو لباس فروشی ها، برو سراغ پارچه فروش ها!

اینکه شما به مغازه های لباس برید در واقع شما رو شبیه به دیگر افراد جامعه میکنه. در حالی که ثروتمندان واقعی لباس های شخصی دوزی خودشون رو دارند. میتونید به جای رفتن به مغازه ها و خرید لباس های گرون، هزینش رو صرف خرید یک پارچه کلاسیک کنید و به سراغ یک خیاط رفته و لباسی متناسب با سایز خودتون بدوزید! سایز بودن لباس اهمیت بالایی داره. 

این رو بدونید که لباس های خیلی گشاد یا عجیب ممکنه که با مد روز همخونی داشته باشند، اما چندان ثروتمند بودن واقعی رو نشون نخواهند داد. ناگفته نمونه که با توجه به گرون بودن لباس ها به خصوص برند ها، اینکه شما به سراغ دوختن لباس برید هزینه برداری کمتری هم داره.

استایل پولداری چجوریه؟

3- اکسسوری های گول زننده بخر 

بی شک ما که نمیتونیم همچون ملکه تاج بر سر بزاریم، اما میتونیم به مانند مگان مارکل باشیم، چرا که او همیشه با یک جواهر بسیار ساده دیده میشه. شاید هم شرایط خرید و داشتن طلا رو نداشته باشید که خب در اینجا میتونید از یک ساعت ساده استفاده کنید. ساعتی که بند و صفحه ای مینیمال و کلاسیک داره. به علاوه اینکه مروارید فیک همیشه یک اکسسوری گول زننده بوده و هست! اکثرا نمیتونن تشخیص بدن که یک رج مروارید اصل هستش یا فیک! پس در مهمونی ها از استفاده مروارید ها غافل نشید که شما رو ثروتمند نشون خواهند داد.

استایل پولداری چجوریه؟

4- کیف و کفش اصل بخر، واقعا تاثیر میزاره رو دید افراد

اگر برای خرید لباس خسیس هستید، در عوض برای خرید کیف و کفش چرم اصل ولخرج باشید و مناسب ترین کیف و کفش رو خریداری کنید. این رو بدونید که این موضوع یک قانون مهمه نه یک سخن گذرا! اگر به طور مثال بخوایم بگیم، یه کفش معمولی میتونه مثلا برای شما 50 بار کار کنه، اما کفش چرم مرگ نداره و عمریه! کفش چرم در واقع تنها با یک واکس و چند تا راهکار ساده میتونه درست به مانند روز اولش برگرده و آراسته بشه.

شاید فکر کنید کسی به کفش های شما نگاه نمیکنه، در حالی که باید بگیم سخت در اشتباهید ، چرا که اتفاقا کفش ها به طور کامل میتونن شخصیت و سلیقه شما رو نشون بدن و فریاد بزنند. بنابراین خرید کیف و کفش اصل و تمیز رو اصلا دست کم نگیرید.

استایل پولداری چجوریه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها