|

شال هایی که امسال مده / سال جدید مانتوها خیلی سانتال مانتال شدن این شالا باهاشون میاد

در این مقاله در خصوص شال هایی که امسال مده باهاتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها یه استایل به روز و شیک و پیک داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند هستن که یه تیپ و استایل شیک و پیک برای خودشون جفت و جور کنن چون خوشگلی طوری شده که با عمل های زیبایی به دست میاد ولی خب میدونید که سلیقه یه موضوعی هست که با پول نمیشه اون رو به دست آوورد مثلا در صورتی که شما یه عالمه پول برای آیتم های گرون خرج کنید ولی نتونید اون ها رو خوب ست کنید اصلا خوش استایل دیده نخواهید شد ولی اگر زرنگ باشید به سراغ رنگ هایی که استایل رو گرون نشون میدن میرید و بعد با آیتم های خیلی ارزون هم میتونید تیپ خودتون رو اعیونی و مجلل به نظر بیارید بدون این که کسی شک کنه که لباس شما ارزونه!

بنابراین این روزا شما میتونید با تیپ و استایلتون خودتون رو به عنوان یه فر دیگه هم حتی جا بزنید مثلا یه جوری تیپ بزنید که فک کنن معلمید و فرهنگی و یا کارمند و... پس حسابی به لباس هایی که میرید به سراغشون دقت کنید هر چند در این بین باید به ویژگی های فیزیکی خودتون هم دقت کنید مثلا در صورتی که این سوال براتون پیش میاد که چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم به این فکر کنید که فرم بدنی شما چه شکلیه و با توجه به اون به سراغ آیتم مناسب برید حالا در این مقاله هم ما قصد داریم که در خصوص شال هایی که امسال مده باهاتون صحبت کنیم که باید با توجه به این که شال به صورتتون بیشتر میاد یا روسری به سراغشون برید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شال هایی که امسال مده

شال ساده همیشه یه انتخاب شیکه

در هر دوره ای یه سری از چیزها برای خودشون مد میشن که خب بعضی ها در این بین سوار موج مد میشن و باهاش همراه و بعضی ها هم ترجیح میدن که بعضی وقت ها به مد دست دوستی بدن و یه عده هم که اصلا از اون دسته از افرادن که میگن آسوده منم که خر ندارم و بیخیال این چیزا هستن که خب بد هم نیست هر کسی یه جوریه و در این بین یه سری آیتم ها وجود داره که همه پسنده و هر کسی میتونه به سراغشون بره و فرقی نمیکنه که توی کدوم یک از این دسته ها قرار داشته باشه که شال ساده یکی از این آیتم هاست که همیشه و همیشه روی مد بوده و هست و خواهد بود.

فقط در این بین شاید جنس شال ها ی ساده فرق کنه که خب اون رو باید با توجه به استایل کلی و باقی آیتم هایی که استفاده کردید تعیین کنید ولی مثلا شال های ساده ی حریر برای مراسم های مهم و خاص میتونه خوب باشه در حالی که شال های نخی و رنگی میتونه با استایل های خیابانی و روزمره ی شما حسابی مچ بشه.

شال هایی که امسال مده

شال هایی که امسال مده

شال های طرح دار برای خانوم هایی که نقطه ی کانونی میخوان تو استایل 

یه زمانی مد شده بود کیف و کفش و شال طرح دار بودن و با هم ست که خدا رو شکر از اون دوران گذر کردیم چون همیشه که قرار نیست مدها خوب باشن بعضیاشون هستن که خیلی عجیبن مثلا این مد باعث میشد که استایل شما ارزون و بی کلاس جلوه کنه حتی با وجوده این که این ست ها گرون هم بودن پس همیشه هم گرون بودن به معنای شیک بودن نیست و خب کم کم کیف و کفش طرح  دار رفتن مرخصی ولی شال طرح دار همچنان روی مد هست و موندگار چرا که اصالت داشت و از اول اینطوری بوده.

حالا امسال هم بین شال های طرح دار اونایی که طرح های مینیمال دارن اومدن روی مد و خبری از شلوغی زیاد در اون ها نیست چرا که مانتوهای سوزن دوزی که امسال مد شدن خودشون به اندازه ی کافی شلوغن ولی خب شما میتونید شال های طرح دار رو با مانتوی ساده و عروسکی سر کنید و یه نقطه ی کانونی توی استایلتون ایجاد کنید که تمرکز رو میاره روی چهره ی شما.

شال هایی که امسال مده

شال هایی که امسال مده

شال هایی که امسال مده

شال هایی که امسال مده

شال های پلیسه دوباره سوار موج مد شدن

خب گفتیم که در راستای مد بهتره اون آیتم هایی رو دنبال کنید که همیشه روی مد هستن چون اینطوری دیگه لارم نیست که هر بار که از مد افتادن بندازیدشون دور و پولتون رو هدر بدید ولی خب در حد یه شال این موضوع عیبی نداره! چرا که این روزا دامن های پلیسه مد شدن و خب با توجه به اون ها شال های پلیسه هم دوباره اومدن روی مد که میتونید برای این هر چه بیشتر خوشتیپ دیده بشید به سراغ اون ها برید و باهاشون بدرخشید.

شال هایی که امسال مده

شال هایی که امسال مده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها