|

راز داشتن منزل شیک و لاکچری / اینجا قرار نیست کلی هزینه کنی این ترفندارو بزنی حله

اگر دلتون میخواد خونه ای لاکچری داشته باشید اما کم هزینه، کافیه تا چند ترفند رو یاد بگیرید اونوقته که به زیباسازی فضای خونه کمک کردین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ما دوست داریم که خونمون شیک ترین باشه. لاکچری ترین نما رو بهمون تحویل بده و راحت ترین فضا رو برامون ایجاد کنه. خب قطعا به دست آوردن این موارد تنها به این نیست که من و شما بریم کل یافت آباد رو از مبل گرفته تا تخت خواب و اکسسوری ها و غیره جمع کنیم بیایم! بلکه هنر کار در اینجاست که بتونیم با سلیقه به خرج بدیم و با اصولی ترین روش ها و البته هزینه های کم دکوراسیونی زیبا بسازیم. چیدمان و زیباسازی خونه تنها به داشتن جیب پر پول نیست، بلکه باید یک سری موارد رو بلد بود! بله بلدیت!

این روزا دیگه اونقدری همه چی گرون شده که سخته به دست آوردن فضای ایده آل. گرچه که رسیدن به یک محیط خوشگل همراه با انرژی خوب هزینه برداره، اما میشه با روش های میانبر به اونچه که دلمون میخواد برسیم، بدون صرف هزینه هنگفت و زیاد. احتمالا براتون سوال شده که چه کارهایی میشه انجام داد؟ که خب در پاسخ باید بگیم کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا ببینید و بدونید این راه کارهای جذاب رو.

منزل شیک و لاکچری

میدونستی خونت پر از جزئیاته؟ بهشون بیشتر توجه کن

همه خونه ها یه عالمه جزییات دارن. قطعا خونه شما هم فراوونه از جزئیاتی که حتی فراموش شدن و خیلی قبلتر باید بهشون رسیدگی می کردید. چرا که غرق در خرید وسایل جدید و بزرگتر بوده ایم! مثلا یکی از بخش های مهم دیتیل ها میتونه کلید و پریز هایی باشه که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارن. و یا شاید هم چراغ هایی که نیاز به بروزرسانی دارن تا هم بتونن نور بیشتری بدن و هم اینکه به خوشگلاسیون فضا بی افزایند. می بینید؟ با همین کارهای کوچیک میشه خونه رو نونوار گرد.

منزل شیک و لاکچری

گیاهان آپارتمانی واقعا تو خوشگلاسیون فضا نوبرن

اگر تا به حال تجربه نگهداری و استفاده از این سبز برگان جذاب رو نداشته اید، بهتره بدونید که تا به حال سخت در اشتباه بوده اید و بهتره که هر چه زودتر دست بکار بشید. گیاهان آپارتمانی اینجورین که هم تصفیه هوا به حساب میان و هم اینکه انرژی فضا رو دوچندان می کنن و هم به زیباسازی محیط به شدت کمک خواهد کرد. پس تو سلیقه ای که داشتید تجدید نظر بفرمایید و حتما از گیاهان آپارتمانی مقاوم و شیک بیا دلبر کردن خونه اقدام کرده و استفده کنید.

منزل شیک و لاکچری

ببین اگه نیازه خونه رو روشن تر کن

اصلا مگه میشه از تاثیر نور و روشنایی در فضا گذشت؟ در واقع یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر فضا و لوازم خونه، استفاده از نور به میزان کافی هستش. شما میتونید با کم گرفتن از نور مصنوعی و طبیعی و با افزایش روشنایی محیط خونتون رو به شدت خوشگلتر و به اصطلاح نو تر کنید. بازم میخواین از این عنصر کاربردی بگذرید و برید؟ 

منزل شیک و لاکچری

پرده بلند دیزاین خونه رو لاکچری میکنه

یادتون میاد انیمیشن هایی همچون سیندرلا که میخواست خونه رو اشرافی و بزرگ نشون بده از پرده های بلند استفاده میکرد؟ در واقع پرده های بلند میتون فضا رو زیباتر و همچنین لاکچری تر نشون بدن و به همین دلیل عنصری قابل استفاده و زیبا برای خاص کرد خونه هستند. ویژگی هایی که در مورد پرده بلند گفتیم فیر قابل انکاره و این سبک پرده ها هرچقدر هم که ساده باشن، باز هم جلوه خاص خودشون رو دارن و میتونن به فضای داخلی خونه شما خوشگلی ببخشند.

منزل شیک و لاکچری

لطفا یکم فضای خونه رو خلوت تر کن

یکی دیگه از مواردی که باعث میشه احساس کنیم خونمون زیبایی و لوکس بودن مورد نیاز رو نداره، اینه که اغلب خانوما میان و خونشون رو با یه عالمه وسیله پر میکنن. نتیجه چیه؟ خونه شلوغ میشه و کلی وسیله جلوی چشم هست که تنها به منفی شدن انرژی فضا می افزایند. اینکه شما تو خونتون تعداد زیادی وسیله و لوازم و ظروف دکوری داشته باشید باعث میشه تا یه حس خفگی به فضای خونه دست بده. مثلا تو بوفه تون کلی ظرف و کاسه و بشقاب و ظروف طرح دار نچینید، اینجوری یه حس کهنگی و قدیمی بودن به خونتون میدین! بهتره اون دست از لوازمی که نمیخواین رو به دیگری ببخشید.

منزل شیک و لاکچری

رنگای روشن رو بذار جای رنگای تیره تو خونه

در حدی که توان مالیتون اجازه بده رنگایی که تو خونتون تیره هستش رو با رنگای روشن جایگزین کنید تا فضاتون شیک تر به نظر بیاد. گرچه که رنگهایی مثل مشکی یه جسارات خاص به فضا میدن، اما رنگای روشن میتونن به شدت محل مورد نظر رو لاکچری تر نشون بدن. یکسری از رنگ ها هستن که رنگ و بوی کهنگی به خونه میدن که خب قطعا چنین فضایی مورد نظر ما نیست! مثلا استفاده از رنگ هایی مثل  زرد یا سبز میتونه جایگزین مناسبی برای این دسته رنگهای تیره و بی روح باشه.

منزل شیک و لاکچری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها