|

امسال عید شال بخریم یا روسری؟ / قلق انتخابشو یاد بگیر تا ستاره ای که میدرخشه تو باشی

در این مقاله در خصوص این که امسال عید شال بخریم یا روسری صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها انتخاب راحت تری در این بین داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا بودن این روزا بسیار مهم شده و این باور که در صورتی که شما زیبا باشید روزگار بر وفق مرادتون خواهد چرخید داره جا میفته و به خاطر همین نوجوون ها لحظه شماری میکنن برای این که سنشون زودتر قانونی بشه و برن سراغ عمل های زیبایی برای این که زیباتر به نظر بیان که خب این موضوع اصلا خوب نیست چون باید فرهنگسازی های لازم برای عمل های زیبایی انجام بشه و هر کسی که نقص و ایرادی نداره نره سراغ این مسائل چون مثلا توی بلوغ خیلی ها تغییر چهره میدن که خب این طبیعیه و از اون به کنار شما میتونید زیبایی رو در زمینه های دیگه به دست بیارید مثلا در صورتی که شما یه استایل شیک داشته باشید مسلما خیلی زیباتر و شیک تر از حالت عادیتون دیده خواهید شد حتی در صورتی که یه ظاهر معمولی داشته باشید.

بنابراین میشه گفت که این روزا میشه تمرکز رو از روی زیبایی ظاهری برداشت و به جای وسواس گرفتن سره اون به سراغ زدن تیپ و استایل های خاص، شیک و مدرن رفت تا از این طریق درخشید و بین اطرافیان به یه آدم خوشتیپ شهرت پیدا کرد. مثلا در صورتی که عید امسال رو خونه ی مادر شوهر هستید میتونید به سراغ جواب این سوال که سال تحویل چی بپوشیم برید و با یه استایل شیک توی مهمونی خونه ی پدری همسر بین جاری ها و خواهر شوهرا حسابی شاخ باشید که ما توی مقاله ی قبلیمون راجبش براتون گفتیم اما حالا بهتره که به سراغ موضوع مقاله ی امروز بریم که در خصوص این هست که امسال عید شال بخریم یا روسری که ما در ادامه با توجه به موقعیت های مختلف این موضوع رو بررسی کردیم تا انتخاب رو برای شما راحت تر کنیم، پس با ما همراه باشید.

امسال عید شال بخریم یا روسری

اگر بیشتر مهمونی های پلوخوری میرید شال بهتره یا روسری؟

توی عید بیشتر مهمونی هایی که میرید چطورین؟ آیا بیشتر حالت رسمی و مجلسی دارن مهمونی هاتون و با افرادی که باهاشون رودربایستی دارین ملاقات میکنید؟ در صورتی که اینطوری هست توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ روسری ساتن طرح دار و یا ابریشمی هست که با مانتوی شما همخونی داشته باشه و اصلا قشنگیه کار اینجاست که روسریتون بشه نقطه ی کانونی استایلتون و به چشم بیاد. 

به طور معمول هم مانتوهای مجلسی تک رنگ هستن و طرح های شیک و ساده ای دارن بنابراین شما میتونید به سراغ یه روسری مجلسی شاد و طرح دار برید تا ظاهرتون رو شیک تر نشون بدید و به علاوه خیلی هم حالت اتو کشیده و رسمی نخواهید داشت.

امسال عید شال بخریم یا روسری

اگر بیشتر مهمونی های یه خرده خودمونی و نیمه رسمی میرید باید شال بخرید و یا روسری؟

انتخاب کردن شال و یا روسری برای وقت هایی که میخواهید به مهمونی های نیمه رسمی برید خیلی راحت تر هست چرا که بالاخره شما میتونید برای این مهمونی ها تیپ های نیمه رسمی بزنید که با تیپ های این مدلی هم شال میاد و هم روسری و میشه خیلی راحت برای این مدل از دورهمی ها به سراغ یه شال  یا روسری که با سبک استایلتون همخونی داره برید.

به عنوان مثال وقتی که تو یه مهمونی خونه ی داییتون هستید و به علت وجود همه ی فامیل در اونجا باید حجاب داشته باشید و از قضا هم باید در پذیرایی از مهمون ها کمک کنید بهتره که به سراغ پوشیدن یه روسری برید چون توی دست و پاتون نیست و جمع کردن اون راحت تره والبته در صورتی که میخواهید که توی استایل بیرونتون شال بپوشید میتونید یه روسری ست با استایلتون هم برای بودن توی مهمونی همراه با خودتون ببرید و استفاده کنید.

امسال عید شال بخریم یا روسری

شال و روسری عیدمون چه رنگی باشه؟

خب انتخاب شال و روسری رو باید با توجه به این که در چه فصلی هم هستیم انجام بدید مثلا برای عید که توی بهار هست پوشیدن شال و روسری با توجه به آب و هوا هر دو مناسبه و شما باید در این فصل از رنگ های شاد برای پوشش سرتون استفاده کنید و بهتره که در این بین به سراغ رنگ های بهاری برید و خودتون رو با این فصل زیبا ست کنید و البته که باید به رنگ پوستتون اهمیت بدید و به سراغ اون رنگ هایی برید که به پوستتون میاد. همچنین این نکته رو هم فراموش نکنید که باید شال و روسری رو انتخاب کنید که حداقل میتونید با دو تا استایل خودتون اون رو ست کنید.

امسال عید شال بخریم یا روسری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی