|

خطای دید خیلی خیلی ترسناک / بچه دورت نباشه خودتم آروم ببین شب خوف نکنی واقعا عجیبن

خطای دید هایی در این جهان وجود دارند که گاهی سرگرم کننده اند و گاهی عجیب، اما همیشه خطای دید های ترسناک یه دور کامل ما رو شوکه میکنن!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب میدونیم که تو این جهان خیلی چیز ها عجیب غریب هستند. اما شاید عجیب بودن اونها به این دلیله که ما تا به حال ندیدیمشون و یا اینکه در ذهنیت ما نمیگنجه و جزو عادتامون نیست! مغز پیچیده ترین قسمت انسانه که خب از اونجایی که انسان هم اشرف مخلوقات به حساب میاد، در نتیجه میشه گفت مغز ما آدمها خفن ترین خلقتیه که میتونه خیلی کار ها انجام بده و در واقع به کل بدنمون هم دستور و فرمان میده!

پس قطعا خیلی میدونه و میتونه بدونه! اما با یه باگ بزرگ همراه و اون اینه که گاهی مغز دیده هایی که بهش میرسه رو اشتباه تجزیه و تحلیل میکنه. گاهی اصلا به اشتباه متوجه میشه و گاهی هم گول میخوره! خیلی از خطاهای دید به همین دلیل اتفاق میفته که مغز دیده اما فریب خورده و در واقع گمراه شده. در خطای دید اطلاعاتی که به وسیله چشم جمع‌ آوری میشن و توسط مغز پردازش میگردند، منجر به درک تصویری میشن که با واقعیت تصویر متفاوته و تطابق نداره.

یکسری از این خطای دید ها سرگرم کننده هستند و برخی شون هم ترسناک! البته خطای دید عجیب هم داریم اما اونچه که ما در این مطلب میخوایم ببینیم جزو دسته دوم قرار داره. پس با ما همراه باشید.

وقتی بالاتنه مرد با پایین تنش خیلی فرق داره! ایشون فرا زمینی هستن؟

خطای دید ترسناک

این دختر بچه شاخ داره؟ یا شاید هم فرق سرش تا ابد رفته!

خطای دید ترسناک

زنی که لب و لوچش شره کرده و الانه که بریزه! چقدر دقیق چشما با پوزه سک قاطی شدن! شاید هم زنی که مرد شد.

خطای دید ترسناک

چطور این اتفاق افتاد؟ دو تا هستن یا یکی در حالت سر بریده؟

خطای دید ترسناک

خطای دید خیلی خیلی ترسناک

لباس هایی که بر روی رخت آویز آویزان شدن، یا شبهی سیاه رنگ که داره تو خونه حرکت میکنه. شما کدومشون رو اول دیدین؟ واقعا من که این لحظه رو تو واقعیت ببینیم خوف میکنم.

خطای دید ترسناک

اینجا سر زنی رو می بینیم که لا به لای صخره ها پنهان شده، البته بعد از بریده شدن. یا عروسکی که سرش کنده شده؟ شما تو نگاه اول کدوم رو حس کردین؟

خطای دید ترسناک

خطای دید پر فوبیا

خب خیلی ها از جمله خود بنده فوبیای ارتفاع دارند که خب ممکنه با هر ارتفاع و صحنه ای حسشون بروز کنه. در این تصویر مرد رو می بینید که حسابی گرخیده. اما آیا زمین واقعا گوده یا فقط یه نقاشی سه بعدی که مرد رو دچار خطای دید کرده و حسابی ترسونده؟

خطای دید ترسناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها