|

خطای دید هم خطای دید های قدیم / حداقل مثل اینا زهر ترک نمیشدی! مشکل قلبی نداری بیا

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که یه جایی چشمتون خورده چیزی دیدین و گفتین این صحنه عجیب یا ترسناک چیه، که بعد معلوم شده خطای دیدی بیش نبوده

لینک کوتاه کپی شد

شیانیوز- قطعا شما هم حداقل یک بار تو طول عمرتون خطای دید و ترس رو تجربه کرده اید. این اتفاق زمانی میفته که یا چشم و ذهن به اشتباه چیزی رو می بینند، و یا اینکه اون چیز به طور قطع طوری اتفاق افتاده که تصوری عجیب برای شما ایجاد کرده. 

بله خب یکبار پیش میاد ذهن خطا میکنه و یکبار هم پیش میاد جسم و یا صحنه خطا کاره! به هر روی که اگر این خطای دید به شکل ترسناکی باشه قطعا میتونه آدما رو شوک کنه و حتی برا صدم ثانیه ای به سکته بندازه! در ادامه می بینیم چند تا از این دست خطاهای دید رو که جالب هستند و شاید در اینجا چندان هولناک نباشند، اما کافیه تا اونها رو تو لحظه فرض کنید ….

1- حوله یا روح؟

این حوله بر روی در آویزون شده تا خشک بشه، اما سوال اینجاست که واقعا حوله آویزون شده برای خشک شدن و یا روحی سیاه پوش و ترسناکه؟

Untitled

2- آنابل یا بچه؟

در اینجا می بینیم دو جفت چشم رو که به پشت سر نگاه می کند. سوال اینجاست که اونها روح ترسناک دو کودک هستند و یا عروسک های بی حرکت در ماشین؟ نظر شما با دیدن این صحنه در خیابان چیه؟

Untitled

3- زنی کشته شده در سطل!

زن کشته شده و در سطل زباله رو دیدین؟ ظاهرا کشتن و در رفتن و زن هم زیر برف دفن شده! یا شاید هم پای یک مانکن شکسته که بین زباله ا دیده میشه و خبری از کشت و کشتار هم نیست؟ شما کدوم رو می بینید؟

Untitled

4- این موجود عجیبو روی تختت ببینی!

اگر تو خونه تنها باشید و وارد اتاق بشید و یا چنین صحنه ای مواجه شوید، قطعا خوف خواهید کرد. بالشت و پتوی جمع شده روی تخت یا شاید هم موجود عجیبی که روی تخت خوابیده!

Untitled

5- گردو یا عنکبوت؟

این دیگه واقعا چندش آوره! تو نگاه اول با دیدن این تصویر جیغ میکشید و میکُشیدش؟ و یا اینکه با خط و خطوط گردو جان آشناییت دارید و میدونید که اونها تنها رگه های بر روی گردو هستند؟

Untitled

6- روکش آب سرد یا مومیایی رو هوا؟

روکش شیر آب که برای جلوگیری از یخ زدن آب روی شیر انداخته شده! و یا یک موجود عجیب و ناشناخته که کنج دیوار نشسته تازه اونهم رو هوا؛ کدوم رو اول دیدی؟

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها