|

موهات میریزه؟ سفید شده؟ وز وزی و نازک شده؟ شامپو کافئین علاجشونه تا معتاده زیبایی بشن

در این مطلب در خصوص این که شامپو کافئین چیه، چه ترکیبات داره و به چه دردی میخوره صحبت کردیم که میتونه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- به طور کلی این روزا افراد به دو دسته تقسیم شدن یا به طور کلی طرفدار زیبایی نچرال هستن و یا به کلی معتقد هستن که عمل های زیبایی هم برای انسان ها درست شدن و هیچ ایرادی توی استفاده ازشون نیست ولی در خصوص یه سری مسائل همه با هم توافق نظر دارن مثلا پوست صاف و عاری از جوش رو خیلی ها دوست دارن و کسی نیست که ازش بدش بیاد و خیلی ها برای داشتن این پوست تلاش میکنن مثلا یه عده رژیم میگیرن و توی تغذیه شون رعایت میکنن یه عده خودشون رو میبندن به قرص و دارو و... برای همین هست که میگن شما حتی اگر زیبایی معمولی هم داشته باشید ولی پوستتون سالم و صاف باشه جذابیت بی نهایتی خواهید داشت.

حالا این موضوع در خصوص مو هم صدق میکنه ولی خب مو خیلی حساس تر هست مثلا در صورتی که پوستتون زیاد خوب نباشه با وسایل آرایشی یه جور اون رو کاور میکنید ولی در صورتی که موهاتون بریزه و کچلی بگیرید شاید حتی کاشت مو هم براتون تاثیر نکنه و اینطوری نصف بیشتره زیباییتون رو از دست بدید بنابراین باید چیکار کرد؟ باید برای مشکلات اینجوری پیشگیری انجام داد یعنی در صورتی که موهاتون رو کراتینه میکنید به سراغ شامپو برای موهای کراتینه برید تا اینطوری مواد مغذی و لازم موهاتون رو بهشون برسونید تا بتونید از ریزش اون ها جلوگیری چون کراتینه امکان داره که موها رو ضعیف کنه اما امروز میخواهیم در خصوص شامپوی کافئین براتون صحبت کنیم که در صورتی که موهاتون در حال سفید شدن زودهنگام هست و یا در حال ریزش هست توصیه میکنیم که این شامپو رو تهیه کنید.حالا در ادامه بریم که بیشتر راجبه این شامپو بدونیم.

شامپو کافئین

شامپو کافئین چیه؟

یکی از شوینده های پر مصرف بازار که توی اون از فرآورده های ارگانیک و طبیعی استفاده شده مثل عصاره ی  قهوه که به عنوان یه گیاه دارویی خواص زیادی داره و در زمینه ی دارویی و پزشکی استفاده میشه البته اگر مصرف اون رو به عنوان نوشیدنی فاکتور بگیریم که در صورت مصرف زیاد آثار زیانباری از خودش به جا میذاره روی بدن ولی شامپوی این محصول یکی از بهترین محصولات به دست اومده از کافئین هست که نه تنها ازش توی محصولاتی مثل شامپو استفاده میشه یبکه توی محصولات مراقبت پوستی هم کارایی داره مثلا شما میتونید این ترکیب رو در کرم ها و صابون ها هعم مشاهده کنید.

کافئین46984

ترکیبات شامپو کافئین

شامپو کافئین حاوی مواد موثره کافئین، ساوپالمیتو، پروتئین جوانه گندم و عصاره های گیاهی (رزماری) است که باعث تقویت مو، کنترل ریزش مو و کمک به رویش و رشد مجدد مو می گردد که با این فرمولاسیون خارق العاده ای که داره میتونه تاثیرات بینظیر و عالی روی سلامت موهاتون داشته باشه که از بین اون ها بهترین و بزرگترین تاثیری که میتونه روی مو بذاره تقویت موهای ضعیف و جلوگیری از ریزش اون هاست که خب با توجه به این که بیشتر ترکیبات اون طبیعی و ارگانیک هست این اثر عالیه.

شامپو کافئین

خواص شامپو کافئین

د خصوص خواص شامپو کافئین به اون دسته از افرادی که می خوان از این محصول رو استفاده کنن باید بگیم که استفاده ی هفتگی از این محصول میتونه به قطع ریزش موهای شما کمک کنه و از اون جلوگیری هم کنه که خب با توجه به گفته ها و تجربیات شما میتونید به این شامپو برای این مشکلات اعتماد کنید چون ساز و کار اون با دیگر شامپوها متفاوته مثلا شاید براتون جالب باشه که بدونید این محصول حتی از موخوره هم جلوگیری میکنه و به ترمیم ریشه ی موهای اون دسته از افرادی که بعد از رنگ و دکلره موهاشون دچار آسیب شده هم کمک میکنه و ساقه ی موهای شما رو نرم میکنه. 

اما باید در مصرف اون یه دوره ای رو برا خودشوت مشخص کنید و صد البته که از یه برند خوب این محصول رو خریداری کنید چون نمونه های تقلبی و بی کیفیت اون هم کم نیستن که نه تنها این خواص رو ندارن بلکه شاید حتی ایجاد حساسیت هم کنن. این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که موهاتون کم پشت هست و از این موضوع شکایت دارید که خب یکی از دلایل اون میتونه نازک بودن موهاتون باشه میتونید برای رفع این مشکل و حجیم و پرپشت شدن موهاتون به سراغ استفاده از این شامپو برید. دیگر خواصی که این شامپو داره عبارتند از:

  • پیشگیری از سفید شدن زود هنگام موها
  • ایجاد درخشندگی در مو‌ها
  • بازسازی فولیکول‌های مو
  • کمک به خوش رنگ شدن موها
  • کمک به تیره شدن تدریجی مو‌های سفید

شامپو کافئین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها