|

میخوای سنت شیرین پنج سال برگرده عقب اونم با میکاپ؟ / راز جوون شدن با همین چهار قلم

آرایش هم میتونه چهره شما رو جوان تر کنه و هم اینکه رو بالا بردن سنتون حسابی تاثیر گذار باشه و در اینجا میخوایم یاد بگیریم چجوری جوون تر بشیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب آرایش چیزیه که همه خانوما دوستش دارند. حتی اون دست از بانوانی که بر این نظرند سادگی و نچرال بودن و … بهتره، باز آرایش میکنند اما به سبک طبیعی و نچرال! بله ما آرایشی داریم به نام آرایش نچرال که شما هم به مقدار لازم چیز میز زده اید و هم اینکه اگر مثلا یک آقا به چهره شما نگاه کنه فکر میکنه اصلا چیزی در کار نیست و این فیس واقعی و خدادادی شماست که اینچنین ملیح و زیباتر از پیش هستش! 

در مجموع میشه گفت دنیای آرایش واقعا دنیای خفن و خوشگلیه که مطابق با هر سلیقه ای تنوع خاص خودش رو داره. اما با توجه به اینکه اغلب خانمها روی سن و سالشون حساس هستند، خب خیلی پیش اومدنه که دلشون خواسته با استفاده از آرایش و یا یه ترفندای ریز گریموری فیسشون رو جوون تر از اونچه که هستند کنند. اصلا به همین دلیلیه که میگیم دنیای آرایش بی انتهاست و خب از اونجایی هم که تقریبا هر ساله ترند های آرایشی به مانند مد و فشن و استایل تغییر میکنه، آیتمای جذابی رو در اختیار میزاره که قطعا چند سال دیگه ازشون خوشمون نمیاد و یا حتی چند سال پیش هم به نظرمون عجیب میومدن، ولی در حال حاضر جذاب نشون داده میشن. 

اما از مطلب اصلیمون که جوان تر نشون دادن فیس با استفاده از میکاپ هستش غافل و دور نشیم که قراره در این مطلب یاد بگیریم چطور میشه چهره ای کمتر از اون چه که سنمون هست داشته باشیم، اون هم تنها با آرایش!

آرایش جوان کننده

خانوم خانوما شاین و اکلیل ممنون

اگر سن و سالی دارید که قابل توجهه، پس لطفا از استفاده لوازم آرایش براق و شاین دار و اکلیلی پرهیز کنید چرا که قطعا این آیتم ها میتونن چین و چروک چهره شما رو بیشتر نشون بدن و اینجاست که دیگه اون جوون نشون داده شدنه دیگه فایده ای نداره و بیشتر از شما یک بانوی سن دار پر چروک میسازه که اصرار بر جوون شدن داشته. 

بنابراین در آرایش جوان کننده نباید از سایه چشم، رژ لب یا رژگونه اکلیلی و حتی هایلایتر روی گونه‌ ها استفاده کرد!

آرایش جوان کننده

کرم پودرهای نرم و مات رو کنار بزارید!

شما خانوم زیبا، اگر پوستتون چین و چروک قابل توجهی داره اصلا نباید از کرم پودر مات، مخملی و یا دارای ماندگاری بالا استفاده نمایید و اونچه که مشخصه اینه که این محصولات بعد از گذشت مدت زمان کوتاه در داخل چین و چروک ها جمع میشن و باعث بیشتر دیده شدن نیز خواهند شد. انگاری بیشتر فریاد میزنند ما چروک هستیم  اینجوریه که بیشتر اغتناد به نفس رو از شما خواهد گرفت!

در واقع شما باید اگر پوست چربی دارید از کرم پودرهای پودری استفاده نمایید و اگر دارای پوستی خشک هستید، از کرم پودرهای مایع انتخاب کنید که گزینه های ایده آلی برای شما هستند. همچنین این محصولات رو همرنگ پوست خود انتخاب نمایید و از رنگ‌های تیره و برنزه هم اجتناب کنید. یادتون نره پوشش دهی کرم پودر هم باید بالا باشه تا نواقصی به مانند لک یا چین و چروک بتونه کاملا کاور کنه.

آرایش جوان کننده

کانسیلر رو یادت نره که خیلی خوبه

در واقع استفاده از کانسیلر مخصوصا کانسیلرهای رنگی باعث میشه تا شما بانوی زیبا بتونید نواقص صورتتون رو اصلاح کرده و پوستتون رو جوون تر و البته جذاب‌ تر کنید. البته که برای این کار طرز استفاده از کانسیلر هم خیلی مهمه وگرنه نتیجه ای عکس خواهد داشت. 

مثلا کانسیلر سبز برای لکه‌ های قرمز، و یا کانسیلر قرمز و نارنجی برای کاور تیرگی دور چشم و کانسیلر کرم و قهوه‌ ای برای پوشش دادن خال و لک‌ های سیاه مناسب هستند.

آرایش جوان کننده

برنزر بزن و عشق کن

بروزر میتونه خیلی تو آرایش کمک کننده باشه و واقعا تاثیری مستقیم میزاره. البته برنزر هایی که یه رنگ بژ تیره یا دارای تناژ زرد هستند، در آرایش جوان کننده کار خاصی نمی کنند و در عوض پیشنهاد ما به شما اینه که از برنزر هلویی استفاده نمایید تا چهرتون  رو شاداب و بشاش تر نشون بده.

رژلب و رژگونه چی بزنم که جوون تر دیده بشم؟

رژگونه مات هلویی یا صورتی خیلی جوابن و میتونن جایگزین رژگونه‌ های براق و تیره باشن و زیبایی شما رو تکمیل کنند. برای رژ لب زدن نیز از تناژهای تیره مثل بنفش و مشکی و یا تناژ نارنجی یا قرمز استفاده نداشته باشید چرا که این رنگا توجه افراد رو به لب‌ های شما و چروک‌ های احتمالی اطراف جلب می کند که این خب اصلا خوب نیست.

در عوض میشه که از یه رژ لب صورتی کمرنگ یا یاسی استفاده کنید و با مداد لبی به همون رنگ، لب‌ های خود را آرایش نمایید تا شاداب و البته زیباتر شوند. توصیه ما به شما اینه که از برق لب هم به میزان زیاد استفاده نکنید.

آرایش جوان کننده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها