|

دیگه کسی مثل قدیم شلوغ پلوغ تیپ نمیزنه / با اکسسوری های مینیمال استایلتو تو چشم کن

اگر از دست افرادی هستید که سادگی رو همراه با شیکی و ترند بودن میخواهید، پس اینچنین استایل خود را اکسسوری مینیمال کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه تک به تک آیتم های انتخابی ما در در ساخت یک استایل شیک و با وقار و البته امروزی، به شدت اهمیت داره که خب شکی درش نیست. اما اینکه اکسسوری ها در این استایل چقدر تاثیر گذارند هم خیلی مهمه و میتونه حتی موثر تر از خود ترکیبات اصلی لباس هم گاهی باشند. چرا که مثلا شما میتونید به راحتی با بیرون کشیدن لباس های قدیمی خود از کمد و کنار گذاشتنشون، و البته پر کردن جای اونها با اکسسوری های مینیمال یک جلوه جدید بسازید. بله دقیقا همینه! 

از اونجایی که در استایل و مد و فشن سبک های مختلفی وجود داره، یکی از اونها سبک مینیمال می باشد که طرفداران بسیاری رو هم جذب خود کرده. به نظر شما امکان نداره که آدمی هم ترند و به روز استایل کند و هم مینیمال پوش باشد؟ خب باید بگیم سخت در اشتباهید و در ادامه این موضوع رو به شما ثابت خواهیم کرد. اگر از علاقمندان این سبک هستید پس حتما با ما همراه باشید تا همه چیز رو در این رابطه بدونیم.

اکسسوری مینیمال

انگشتر های کوچیک و ظریف، انتخابی مینیمال

فراموش نکنید که انگشترهای مینیمال و حلقه میتونن ظاهر شما رو زیباتر کنند، پس به هیچ عنوان ازشون غافل نشید. همه چیز بستگی به فضایی هستش که قراره برید و با توجه به اون مراسم میتونید با خلاقیت خود چند آیتم رو کنار هم بچینید و سبکی مورد علاقه و جدید برای خود خلق کنید. مزیت این سبک از انگشتر ها اینه که اصلا زیاد روی به نظر نمیان و شما به راحتی میتونید ازشون برای هر مناسبتی استفاده کنید. اگر شرایط پرداخت هزینه بیشتر رو دارید، ما به شما حلقه های سنگین و پیشنهاد میدیم که الماس و یا سنگ دیگه ای درشون به کار رفته است.

اکسسوری مینیمال

عینک آفتابی، گزینه ای زیبا و البته کاربردی

قطعا میدونید که اکسسوری تنها زیورآلات نیستند و آیتم هایی به مانند عینک نیز اکسسوری محسوب میشن. عینک وسیله ای هستش که دست ما برای انتخابش به شدت بازه و هر طور که سلیقه شما دوست داره میتونه انتخاب بشه. این آیتم کوچیک و در عین حال مهم، میتونه ظرافت ظاهرمون رو بیشتر کنه که خب از اونجایی که هم میشه رو لباسمون باشه و یا از گردنمون آویزون بشه و شاید هم داخل کیفمون قرار بگیره، خب همه جوره قابل استفاده و نگهداری هستش. می بینید؟ عینک رو هم میشه به عنوان یک آیتم برای زیباسازی استایل استفاده کرد و هم از اونجایی که برای محافظت از چشم در برابر نور خورشید کاربرد داره، وجودش لازمه ای برای روزهای آفتابیه. در ضمن فراموش نکنید که خرید اکسسوری مینیمال عینک آفتابی، به اندازه جواهرات میتونه مکمل استایل رسمی ما باشه.

ساعت مچی، استایل شما رو دوچندان شیک خواهد کرد

ساعتی که ترند روز باشه میتونه استایل شما رو به شدت شیک و خواستنی کنه و البته شخصیت شما رو هم به خوبی نشون بده. شاید بشه گفت ساعت از دست آیتم های با کلاسی محسوب میشه که برای همه جا کاربردیه و به شما پیشنهاد می کنیم ساعت رو در هر کجا، مثل مدرسه، اداره یا خانه یکی از اقوام یا دوستان، به عنوان یک اکسسوری مینیمال فراموش نکنید و در استایل خود بگنجونید. خوشبختانه این روزها تنوع در ساعت به شدت بالا رفت و با داشتن یک ساعت زیبا در دست خود، و البته درخشیدن آن در نور خورشید شما یک استایل شیک و خفن خواهید داشت.

اکسسوری مینیمال

گوشواره ساده، بهترین آیتم برای زیبایی گوش شما

 برای داشتن یک استایل مینیمال باید از گزینه های ساده با صدای کمتر استفاده کنید که در عین حال نگاه دیگران رو به سمت خود میکشونند. برای مثال یک جفت گوشواره میخی که با استایل شما همخونی داشته باشه بهترین انتخابه. مدل موها و لباسی که انتخاب کردین هم به شدت مهمه و اگر گوشواره با این دو هماهنگ بشه ظاهری فوق العاده برای شما خواهد ساخت. از خوبیای اکسسوری مینیمال اینه که برای همممه جا مورد استفاده هستش و لازم نیست اونها رو در بیارید.

اکسسوری مینیمال

کیف کلانچ، از ضروریات مینیمالیست

کیف کلانچ بهترین گزینه برای کمد لباس مینیمالیستی شما می باش که با داشتن یک عدد از آن، میتونید همه اکسسوری های خود را درش جای دهید. از خوبیای این مدل از کیف اینه که در طرح ها و رنگ های متنوعی دیده میشه و دست ما برای انتخابش بازه! 

اکسسوری مینیمال

اکسسوری مینیمال

سنجاق سینه، به سبک امروزی و آیتمی کیوت

سنجاق سینه شاید در نگاه اول آیتمی قدیمی به نظر بیاد اما باید بگیم که اتفاقا این گزینه از دست مواردی می باشد که با ترند روز تغییر خواهد کرد و امروزه نیز استفاده زیادی دارد. بر اساس استایل و محفلی که قراره برید سنجاق خود را انتخاب کنید. مثلا برای یک لباس مجلسی از سنجاق سینه جواهر و زیبا استفاده کنید که تزیین شده. اما در استایل کژوال از سنجاق های کیوت امروزه بهره گیری کنید که ظاهر شما رو دو برابر باحال تر خواهند کرد.

کمربند رو فراموش نکنید که ضربه اساسیه

اگر بین آیتم هایی که استفاده میکنید کمربند ندارید همین حالا دست به کار بشید و چند مورد مطابق یا سلیقه خود تهیه کنید. البته که حواستون باشه هنگام خرید اونها حتما به گزینه هایی که در کمد خود دارید و مینیمال بودنشون توجه کنید تا به هم بیان و یهو یه چیزایی نخید که اصلا به هیچ کدوم از لباس های شما نمیاد. 

اکسسوری مینیمال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها