|

جذاب ترین طراحی های لاک ناخن که هر چی بپوشی بهشون میاد / لاک دلبرای 2024 اینجورین

قطعا خوشگلیه دستای یک بانو تنها به اکسسوری ها ختم نمیشه و اونچه که مشخصه اینه که شما باید یک طراحی ناخن جذاب هم برای ناخن داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا زیبایی ظاهر تنها به استایل نیست و اینکه شما به عنوان یک خانوم دستانی زیبا داشته باشید هم به شدت تاثیر گذاره. احتمالا در وهله اول همه میگن خب میرین انگشتر و اکسسوری های جذاب میخریم و دستامون رو خوشگل می کنید، در حالی که واقعیت اینه که برای داشتن دستانی ظریف و خوش استایل، تنها زیورآلات نیستند که میتونن به شما کمک بارزی داشته باشند، بلکه با داشتن ناخن و البته لاک ناخنی زیبا به هدف خود خواهید رسید.

اما لاک ها و کاشت ها انواع و اقسام مختلفی دارند جوری که خیلی از بلاگرا دیدین میخوان برن واسه ترمیم ناخنشون میان و از فالووراشون میپرسن طرح چی بزنم؟ طرح ها متفاوت هستند و بسته به فصلی که دش قرار داریم و یا مناسبت های و حتی استایل ها میتونن فرق کنند.

شاید قبلتر استفاده از لاک و کاشت تنها میون برخی بانوان دیده میشد، اما واقعیت اینه که در حال حاضر لاک و کاشت نداشته که تنها میون برخی از بانوان دیده میشه و موضوع کاملا برعکس شده. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع طرح های جذاب لاک ناخن تو هر سلیقه ای آشنا بشیم.

لاک ناخن جذاب

ناخن بوردو

لاک قرمز که همیشه جذابه، اما در واقع لاک های قرمز مخصوصا رنگای بوردو از داغ ترین ها برای سال جدید محسوب میشن. همچنین میتونید از بین رنگای بی‌ صدا قرمزی که تو دسترس هستش رو انتخاب کنید که مناسبه.

ناخن براق

لاک های براق که خیلی خیلی تو چشم باشن برای روزمره شاید خیلی مناسب نباشن چرا که شادی شما بخواین برین به محل کارتون و یا یک فضای خیلی رسمی، اما برای مناسبت های جذاب مثل عروسی، نامزدی، دیت های دوستانه و عاشقانه و موقعیت های دیگری که نیاز به ظاهر شیک دارند، میتونه خیلی مناسب باشه.

لاک ناخن جذاب

سایه فانتزی

سایه این امکان رو به شما میده که ناخن‌ هایی براقی داشته باشین، اگر از ایده داشتن ناخن های براق خوشتون نیومد، بدونید که این ترند برای روزه میتونه جالب باشه و به شما این امکان رو میده که به راحتی ناخناتون رو دلربا و مجلسی کنید.

ناخن ها ماه

توسط طراحان به عنوان یکی از محبوب ترین مدل لاک ناخن ها منتخب شده. این سبک در طیف گسترده ای از گزینه ها موجوده تا به شما این امکان رو بده اونچه که زیبایی دستاتون رو افزایش میده انتخاب کنید. شما میتونید سایه های مختلف مثل مشکی و بوردو را با هم ترکیبی کنید و یه فاز جدید جالب بسازید.

لاک ناخن جذاب

لاک ناخن جذاب

لاک ناخن جذاب

لاک ناخن جذاب

لاک ناخن جذاب

لاک ناخن جذاب

لاک ناخن جذاب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها