|

بهترین رنگ مو برای پوست سفید چیه؟ / وقتی صاف بری سراغ رنگ موی مخصوصت فیستم خوشگل میشه

اگر شما هم رنگ پوستی سفید دارید اما نمیدونید دقیقا چه رنگ موهایی به شما میاد، پس حنتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانوما زیبایی چهرشون براشون مهمه که خب این زیباییه یهو از آسمون نمیاد و نیازمند یکسری آیتما هستش که بتونه صورتی خوش آب و رنگ و البته متناسب تحویل بده. شاید همین الان تو ذهنتون دارین میگین بابا بیخیال چقدر سخت میگیری، که خب باید در پاسخ بگیم اگر چنین نظری دارید پس همین حالا پاشید و موهاتون رو چتری بزنید! قطعا اگه بهتون نیاد چنین کاری رو انجام نمیدین و این دقیقا همون موضوعی هستش که با بهش اشاره کردیم. 

انتخاب یک حرکت چه در مو و چه در عمل های زیبایی چهره و چه در میکاپ، همه و همه مواردی هستند که باید متناسب با شما انتخاب بشن. به یکی چتری میاد و به یکی نمیاد. یکی پوستش سفیده و فلان رنگ مو و آرایش بهش میاد و یکی پوستش گندمی هستش و بهمان رنگ مو و میکاپ خوشگلترش میکنه! می بینید؟ پس قطعا آدما با هم متفاوتن و اونچه که اهمیت داره اینه که ما خودمون رو بشناسیم و ببینیم چیا بهمون میاد و چیا نمیاد.

مثلا یکی از قسمت های مهم و تاثیر گذار تو چهره خانوما رنگ مویی هستش که برای خودشون انتخاب می کنند. رنگ مو نه تنها تو فیس، بلکه تو کل ظاهر فرد میتونه بولد بشه و موثر! تقریبا همه خانوما به طور متداول موهای خود را رنگ می کنند و با این کار تغییرات زیادی در ظاهر خود ایجاد می کنند. یکی از رنگ پوست هایی که میون بانوان زیاد هستش، پوست سفید می باشد که خب انتخاب رنگ مو براش خیلی مهم و سخته. اگر شما هم چنین مشکلی رو داردیف پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

رنگ مو برای پوست سفید

اول بگو چجوری بفهمیم رنگ پوستمون از کدوم تناژ رنگیه!

اما برخی هستند که شک دارند دقیقا تناژ پوستیشون میشه کدوم؟ قطعا ابتدا باید مطمئن بشید که اصلا طیف رنگی پوست شما کدومه تا بتونید به درستی رنگ مو رو انتخاب کنید. همونطور که میدونید تناژ پوستی های متفاوتی وجود داره کمی تشخیصشون گاهی دشواره. اما راه حل چیه؟

یکی از راحت ترین روش هایی که میتونه کمک زیادی برای تشخیص تناژ پوستی شما داشته باشه، از طریق نگاه به رگ های مچ دست شماست. فقط کافیه که آستین خود را بالا بزنید و به رگه های دست خود نگاه کنید. آبی بودن رنگ رگ ها به معنای سرد بودن تناژ پوستی و سبز بودن رنگ اونها نیز به معنای گرم بودن پوست شماست.

رنگ مو برای پوست سفید

بهترین رنگ مو برای پوست های سفید با تناژ سرد و گرم

- پوست سفید سرد: اگر بعد از فهمیدن رنگ دقیق پوستتون به این نتیجه رسیدین که شما یه سفید پوست با تناژ سرد هستید، پس باید بهتون بگیم که رهترین رنگ های مناسب برای شما تناژ های گرمی مثل بلوند، خاکستری، عسلی، مسی و قهوه ای می باشد. فراموش نکنید که رنگ هایی که تن قرمز و صورتی دارند اصلا گزینه ای مناسبی برای شما خانوم زیبا نیستند. بلکه رایج ترین رنگ موها در این طیف برای پوست سفید سرد رنگ هایی مثل شرابی، مسی و یا برخی رنگ های فانتزی و آلبالویی می باشند.

- پوست سفید گرم: شما اگر طبق نتیجه گیری فهمیدین که تناژ پوستی گرم دارید، یعنی یه سفید گرم هستید، بهتره که از رنگ های سردتری بمانند مسی، عسلی و شرابی استقبال کنید و فراموش نکنی که رنگهایی که باعث میشن زردی پوست شما بیشتر نمایان بشه، گزینه های مناسبی نیستند.

رنگ مو برای پوست سفید

حالا ایده آل ترین رنگ مو برای پوست های روشن و صورت گرد کدومه؟

خب صورت خیلی از خانوما به شکل گرد هستش  سوال بسیاری از بانوانی که پوستی سفید دارند همراه با صورتی گرد و توپر، اینه که به فیس من چع رنگ مویی میاد؟ که در پاسخ باید بگیم تقریبا همون رنگهایی که به پوست روشن میاد برای افراد صورت گرد هم مناسبه. 

مثلا اینکه اگر شما صورتی گرد همراه با گپوستی روشن دارید میتونیم بگیم که با خیال راحت رنگ موی قهوه ای مناسب شماست و از طرفی هم خرمایی و یا قهوه ای روشن با هایلایت بلوند برای خانومی که صورتی گرد و پوستی روشن داره پیشنهاد میشه.

رنگ مو برای پوست سفید

زیباترین رنگ مو برای خانومی که پوستش سفیده و رنگ چشماش عسلی!

اگر خانومی هستی با چشمای عسلی و پوستی سفید، میتونی از رنگ موهایی مثل رنگ موی قهوه ای طلایی، بلوطی و رنگ موهایی که بلوند تیره هستند استفاده کنی. انتخاب هر کدوم از این رنگ ها میتونه فیس شکمم رو حسابی تغییر بده و جذابترتون کنه.

توجه داشته باشین که اگر میخواین موهاتون بیشتر در معرض دید قرار بگیره،مانند مورد قبلی، رنگهایی مثل  قهوه ای روشن با هایلایت بلوند میتونن گزینه های مناسبی برای شما دوست عزیز باشند. برای رنگ کردن موها به این شکل،بهتره که اول موهاتون رو به رنگ قهوه ای در بیارید و بعد هایلایت روشن روش بزنید. این رنگ مو برای خانومهایی که پوست سفید و چشم های عسلی رنگ دارند، می میتونه ایده آل ترین ترکیب باشه.

رنگ مو برای پوست سفید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی