|

پیامی که رنگ موی زنان به مردان میده / آقایون در مورد این رنگ موی خانوما چه فکر میکنن؟

رنگ مو برای بانوان به شکلیه که شخصیت درونشون رو نشون میده و در این مطلب قراره ببینیم آقایون، خانوما رو با رنگ موهای متفاوت چه شکلی می بینن.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- قطعا رنگ مو در بانوان به شدت براشون مهمه. چه کسی که هر ماه با یک رنگ مو دیده میشه و چه اون کسی که کلا رنگ موی طبیعی خودش رو نگه داشته. اما جالبه که بدونید ترکیب رنگ موی قهوه ای با چشمان آبی رنگ در زنان، برای مردان جذابیت بالایی داره. حتی این موضوع اونقدری بولد هستش که مردان ممکنه در ابتدا برای اینکه زنی رو انتخاب کنند از روی رنگ موهاش قدم اول رو بردارن.

اما جدا از این مسئله اونچه که واضحه اینه که رنگ موی زنان رمز و راز های بسیاری رو در مورد شخصیتشون برملا میکنه. اسراری که اگه بدونید و روانشناسی رنگ رو بلد باشید، میتونید تا حدودی بفهمید کدوم خانم چه مدلیه. اما در این مطلب قراره بدونیم که از نگاه مردان، بانوان با کدوم رنگ مو چه مدلی هستند که خب در نوع خودش میتونه جالب باشه.

پرطرفدارترین-رنگ-موهای-جهان-985x500

- مردان، زنان مو طلایی رو ماجراجو میدونن

خیلیا بر این تفکر هستند که مردان، زنان مو طلایی رو بیشتر بیشتر دوست دارند و بیشتر به چشمشون میاد در حالی که این چنین نیست و اونها بر این نطند که موی طلایی انگار حالتی غیرطبیعی به خانوم داده و به همین علت خیلی استقبال ندارند، مگه اینکه رنگ موی واقعی خانوم اینچنین باشه که اون هم تنها 2 درصد از جهان موی طلایی طبیعی هست. زنان مو طلایی به چشم مردان، زنان ماجراجویی می باشند.

البته که ناگفته نمونه به دلیل اینکه در جهان تعدا بانوان مو بلوند کمتر از تیره ها هستش، بسیاری از مردان نیز هستند که بلوند ها رو جذاب تر می بینن چرا که بلوند میتونه یه ظاهر روشن تر به کل قسمت های فیزیکی اون خانوم بده.

63dbfdd054d40

- زنان مو قهوه ای انگار صریح و رک هستند

زنانی که رنگ مو قهوه ای و خرمایی و یا از اینت دست رنگ موها دارند، محبوبیت بالایی میون مردان دارند. شاید هم دلیلش این باشه که فکر میکنن زنان با این رنگ مو ابایی از نشون دادن واقعیت خود ندارند و ترسی هم از ابراز عقاید خود ندارند. اونها اینچنین بانوان رو روراست و صادق میدونن در حالی که رنگ موی قهوه ای یه رنگ طبیعی نیز محسوب میشه.

Golden-brown-hair-color-1-e1535458778624

- مردان، زنان با موی قرمز رنگ رو سرکش میدونن

رنگ موی قرمز به طور طبیعی به شدت نادر پیدا میشه اما جالبه که بدونید این رنگ مو در میان مردان جذب به نظر میاد و ترکیبش با رنگ پوستی هماهنگ، میتونه مردان رو به شدت شیفته کنه. ازط نظر مردان این گونه زنان سرکس و برونگرا هستند.

جالبه که برخی در این رابطه میگن زنان با رنگ موی قرمز گستاخن که البته اون شخص این رو هم اضافه کرد که نظر شخصیه منه و شاید شانس من چنین بوده. فردی دیگر میگفت زنان با رنگ موی قرمز رو ترجیح میدن به خصوص اونهایی که روشن تر هست چرا که زیر نور خورشید میدرخشن و فوق العاده هستند.

271220_913

- زنان با موی مشکی انگاری روشنفکر هستند

بعضی از مردان به شدت شیفته زنان با موی مشکی هستند چرا که فکر میکنن رنگی مشکی خالی از هر رنگیه و زنان با اینچنین رنگ مو هم طرز فکری متفاوت دارند که از تجربه های جدید استقبال می کند و میتونن هر مسئله ای رو وای دیگران ببیند.

یکی از مردان که اتفاقا رنگ مویی بلوند با چشمان آبی داشت میگفت عاشق زنان مو مشکی هستم و شنیدم که میگن تفاوت ها آدما رو جذب هم میکنه و دست کم این قضیه درمورد من به شدت صدق میکنه. دیگری میگفت من شیفته رنگ موی مشکی با پوست سفید هستم که خب به نظر میاد این نظریه باب پسند بیشتر آقایان ایرانی نیز هست.

481965_938

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی