|

نصف دیزاین خونه به پرده پذیراییشه / واسه خونه 75 متری این پرده ها جادو میکنن دلباز شه

اگر خونه تو هم کوچیکه و نمیدونیچه پرده ای بزنی تا خونت دلباز بشه، پس حتما با این مطلب همراه شو که مخصوص خودت نوشته شده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو دکوراسیون خونه همه آیتم ها دست به دست هم میدن تا بتونن یه دکوراسیون جذاب بسازن و اصلا امکان نداره شما آیتم هایی لنگه به لنگه و یا با سایز و ابعاد نامناسب خریداری کنید و دکوری جذاب تحویل بگیرید. چیدمان خونه درست به مانند لباس پوشیدن میمونه و باید هماهنگ با هم آیتم ها رو تهیه کرد. از طرفی هم همون قدر که لباس باید با اندام افراد همخونی داشته باشه، لوازم تو خونه هم باید با هم سازگاری خوبی داشته باشند. یکی از مهم ترین آیتم های موجود تو هر خونه ای پرده هستش که در راستای صحبتی که کردیم، باید اندازه و سایز پنجره باشه، در غیر این صورت بد ریخت و عجیب به نظر خواهد اومد.

اما با توجه به اینکه این روزا دیگه خیلی از آپارتمان ها شدن نقلی و کوچیک، خب پرده دوزی هم سخت شده چرا که وقتی فضا کم باشه دست و بال آدمم باز نیست و نمیتونی اونجوری که دلت میخواد مانور بدی. در این مطلب قراره ببینیم پرده مناسب برای خونه یا با متراژ پایین چی میتونه خوب باشه، پس با ما حتما همراه باشید.

پرده مناسب خونه کوچیک

خواستی واسه خونه کوچیکت پرده بخری این نکته ها تو ذهن باشن

وجود نور تو خونه هایی که کوچیک هستند و با متراژ پایین، خب اهمیت بسیار زیادی داره چرا که هر چی نور کمتر باشه خونه کوچیک تر و خفه تر دیده میشه و بالعکس اگر نور به محیط به خوبی بتابه، میتونه فضا رو بزرگتر جلوه بده.

به همین جهت پرده هایی که واسه خونه های کوچیک انتخاب میشه علاوه بر زیبایی، باید خیلی کاربردی هم باشند. مثلا اینکه این پرده‌ ها باید راحت باز و بسته بشن چرا که این ویژگی میتونه به اعضای خونه اجازه بده هر موقع خواستن از نور استفاده کنند و از طرفی هم یه پرده استاندارد باید قیمت خوب و مناسبی داشته باشه که بتونه تو این شرایط اقتصادی منصفانه و به صرفه در بیاد.

شما خانوم خونه فراموش نکنید که به جهت ایجاد خطای دید برای بزرگتر نشون دادن گرده میتونید طرح پارچه با مبلمان و دیوارها هماهنگ انتخاب کنید.

پرده مناسب خونه کوچیک

پرده پذیرایی مدل پانچ واسه خونه با متراژ پایین

بی شک میشه گفت واسه خونه هایی که نقلی هستند با متراژ پایین، مدل پرده پانچ شده محبوبیت بالایی داره و به شدت کاربردی هستند. مثلا اگر سبک چیدمان پذیرایی خونه شما مدرن هستش انتخاب و دوخت این سبک پرده میتونه به بزرگتر دیده شدن و خوشگلیه هر چه بیشتر فضا کمک کنه و یه جورایی میشه گفت جادوگره. البته که خوبیای این سبک پرده تمومی نداره و میشه گفت هم از نظر قیمتی به شدت مناسبه و هم اینکه شستشویی آسون داره و تنوع طرح و رنگشم به شدت بالاست. دیگه چی میخوای بانوی زیبا؟ اینجوری حسابی دستت بازه تا اونچه که دلت میخواد رو انتخاب کنی.

پرده مناسب خونه کوچیک

پرده مناسب خونه کوچیک

پرده مدل زبرا واسه خونه کوچیکت بهترینه

اما از طرفی هم پرده پذیرایی زبرا از گزینه های ایده آل می باشد. این پرده که پارچه ای از بافت خاص داره، میتونه به دکوراسیون پذیرایی خونه شما جلوه ای خاص و بی نظیر بده و از طرفی هم خیلی راحت و هلو نور خونه رو اونجور که میخواین تنظیم کنین.تازه تنوع طرح و رنگ این مدل هم باعث میشه تا با هر سبک دکوری به سادگی هماهنگ و همخون بشه که خب این هم نکته ای خوبه. قیمت های پرده زبرا بسیار مناسب هستند و از دوام و موندگاری بالایی هم برخوردارند.

پرده مناسب خونه کوچیک

آستر پرده تو فضای کوچیک رو حذف کنیم چه تاثیری داره؟

میدونید که آستر گرده میشه همون لایه زیرین پرده اصلی که خب تو خونه های کوچیک آستر میتونه کمک کننده خوبی برای دوام پرده باشه؛ اما از طرفی هم باعث تاریک شدن خونه و کوچیک تر نشون دادن فضا میشه که ما دلمون این رو نمیخواد. پس اگر خواستار نشون دادن بزرگ تر دیده شدن خونه و البته نور و انرژی خورشید هستید، از آستر استفاده کنید و حذفش نمایید.

پرده مناسب خونه کوچیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها