|

میخوای یه قاب بزنی ولی وجب به وجب دیوار کثیف و کدره؟ اینجوری تمیزش کن درجا سفیده

تمیز کردن دیوارهای سفید خونه قطعا سخت به نظر میان و واسه همینم پشت گوش انداخته میشن، در حالی که با این ترفندای راحت و خونگی راحت تمیز میشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تمیز بودن خونه همیشه حس خوبی به اون خونه و خونواده میده. اینکه شما لوازم و وسایلی جذاب و لاکچری داشته باشید قطعا میتونید دکوراسیون جذابی هم برای محل زنگی خود بسازید، اما تصور کنید به این لوازم خوشگل و گرون رسیدگی نشه و اجازه بدین تا گرد و خاک و البته کثیفی همه جای خونه رو بگیره، چه فایده؟ هرچقدر هم که وسایل خونه شما پر زرق و برق باشن وقتی تمیز نباشن قطعا از ارزش اونها هم کم میشه.

اما تمیز بودن خونه فقط به وسایل نیست و تنها کافیه به دیوار ها هم یه نگاهی بندازید! می بینید؟ دیوار ها رو گرد و خاک و سیاهی گرفته. حالا اونجایی که کاغذ دیواری هست به کنار، ولی اونجاهایی که دیوار یکه و تنها مونده جی؟ قطعا به دلیل سفید بودنش به مرور کثیف میشه و به دیواری کدر و نه چندان خوشایند تبدیل مبشه. اما اره کار چیست؟ قطعا هر دردی یه درمونی داره و تمیز کردن دیوار نیز اینچنین است و با چند ترفند ساده میشه به این مشکل هم غلبه کرد. سوالتون اینه که چجوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این ترفند ها آشنا بشیم.

تمیز کردن دیوار

با پاک کننده دیوار خونت رو مثل برف کن

هر خانومی تو خونش یه برند تمیز کننده رو قبول داره و ممکنه ازش خیلی جاها استفاده کنه که خوب در اینجا هم با اونچه که بنظرتون بهتره و البته دستمال میکروفایبر، پارچه یا دستمال حوله‌ ای شروع به تمیز کاری کنید. یادتون نره که از پاک کننده ای که بافت صابونی داره بهره ببرید بهتره که خب احتمال میدیم از اون پاک کننده هایی که برای تمیز کردن چربی های آشپزخونه استفاده می کنین خوب باشه.این پاک کننده ها میتونن چربی های چسبیده و مواد غذایی و لکه های روی دیوار رو تمیز کنه.

پاک‌ کننده هایی که همه منظوره می باشند برای از بین بردن آلودگی های دیوار میتون کمک کننده باشن. پاک کننده همه منظوره صابونی رو بر روی اسفنج بزنید و از آن برای تمیز کردن دیوارهای سفید خونه استفاده کنید.

تمیز کردن دیوار

مایع ظرفشویی رو اینجوری نگاهش نکن، کارشو بلده

اسمش مایع ظرفشوییه اما بهتره که اسم محصولات پاک کننده رو نخورید چرا که این مایع میتونه همه چیز رو تمیز کنه، از کانتر آشپزخونه گرفته تا لکه دیوارها. البته که باید دقت کنید مایع ظرفشویی مورد نظر شما دارای بویی غلیظ و یا مواد شیمیایی زیاد نباشه. برای از بین بردن لکه ای که سخت و مقاوم چسبیده به دیوار بهتره که مایع ظرفشویی رو روی یک اسفنج خیس بریزید و شروع به تمیز کاری کنید.

به همین جهت برای تمیز کردن لکه مورد نظر تا جایی که بشه بسابید تا کاملا از بین بره، البته که اجازه بدید کمی بمونه و بعد با یه دستمال میکروفایبر مرطوب اون قسمت ها رو تمیز کنید.فراموش نکنید که ممکنه مجبور باشین دو سه باری این حرمت رو تکرار کنید.

تمیز کردن دیوار

جوش شیرین رو خمیر کن نتیجه طلایی ببین

جوش شیرین برخلاف عموم که فکر می کنند در اصل یه ماده خوراکیه، بیشتر برای تمیز کردن سطوح مختلف به کار میره و به شدت کارساز باشه. در اینجا نیز با خمیر جوش شیرین به هدف مورد نظر یعنی پاک کردن دیوار خواهد رسید.

البته که برای رسیدن به خمیر جوش شیرین باید ابتدا سه قسمت جوش شیرین رو با یک قسمت آب ترکیب کنید تا خمیری متناسب به دست بیاد. یادتون نره که خمیر باید یکم بافت چسبنده داشته باشه  بنابراین نسبت اونها رو حتما تنظیم کنید. بعد به آرومی خمیر رو با یه اسفنج خیس روی دیوار پخش کنید. اجازه بدین خمیر روی دیوار بمونه و هرچقدر بیشتر بمونه بهتره.

هرموقع که لکه به خوبی و به اندازه‌ کافی غرق و غوطه‌ ور شد، با استفاده از یک دستمال میکروفایبر مرطوب یا دستمال حوله‌ ای اونرو پاک کنید.

تمیز کردن دیوار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها