|

گیاهانی که انرژی منفی دارند / اگه پولت برکت نداره یا هی بدشانسی میاری به خاطره ایناس

برخی از مواقع یه سری از گیاهانی که انرژی منفی دارن رو در منزلمون نگهداری میکنیم و مدام درگیر بدشانسی هستیم که اون ها رو براتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اغلب افراد دوست دارن که توی خونه هاشون گیاه داشته باشن خصوصا این روزا که اکثر خونه ها آپارتمانی شده و خبری از گل و گیاه توی حیاط بزرگ و با صفا نیست و با داشتن یه سری از گیاهان آپارتمانیه که میشه خونه رو صفا بخشید اما خب هر گیاهی شرایط نگهداری مخصوص خودش رو داره و نمیشه که هر گیاهی رو نگه داشت چون شاید مراقبت از اون از پس ما برنیاد ولی در این بین یه سری از اون ها گیاهانی که انرژی منفی دارند هستن که جدا ازشرایط نگهداریشون به علت این موضوع باید از نگهدارشون خودداری کرد چرا که گیاهان باید صفا و زینت به خونه ی ما ببخشن نه ساتع کننده ی انرژی منفی!

البته که شاید اون دسته از گیاهانی که انرژی منفی دارند زیبایی منحصر به فردی هم داشته بشن و فضای شما رو شیک کنن ولی موضوعی که در رابطه با اون ها وجود داره این هست که این گیاه ها در علم فنگ شویی به این موضوع که انرژی منفی ایجاد و پخش میکنن شناخته شده هستن و خب درسته که انرژی منفی هم یه جزء از این هستیه ولی ما باید از دریافت اون خودداری کنیم نه این که با دستای خودمون اون رو بیاریم و توی خونمون حتی نگه داریم و پرورش بدیم! حالا در ادامه تعدادی از گیاهانی که انرژی منفی دارند رو بهتون معرفی میکنیم که در صورت داشتن اون ها بهتره یه فکری براشون کنید و در صورت نداشتن و علاقمندی به خریدشون هم بیخیالشون بشید، پس با ما همراه باشید.

گیاهانی که انرژی منفی دارن

بونسای از گیاهانی که انرژی منفی دارند

بونسای در اصل یه واژه ی ژاپنیه و یه هنر ژاپنیه که طی اون درختان مینیاتوری رو توی ظرف میکارن و این روزا هم خیلی ها به نگهداری از این درخت ها علاقمند شدن و حتی خیلی ها به عنوان یه کادوی لاکچری بهش نگاه میکنن و در مناسبت های مختلف اون رو هدیه میدن ولی نکته اینجاست که درختان بونسای رو میشه یکی از گیاهان بد یمن توی فنگ شویی به شمار آوورد.

این درخت ها به کوتاه بودن و رشد نکردنشون معروف هستن که همین موضوع میتونه انرژی منفی به همراه داشته باشه چرا که با نگاه کردن به اون در ناخودآگاه شما این ثبت میشه که نیازی به رشد و پیشرفت نیست و به همین دلیل الگوی پیشرفت در شما دچار اختلال میشه. بنابراین نگهداری اون ها داخل فضای خونه رو پیشنهاد نمکنیم ولی میتونید از اون ها در تراس و یا حیاط خونتون استفاده کنید.

گیاهانی که انرژی منفی دارن

انجیر گریان از گیاهانی که انرژی منفی دارند

اسم دیگه ی انجیر گریان فیکوس هست که این روزا به یه گیاه آپارتمانیه معروف و محبوب تبدیل شده و خیلی ها اقدام به نگهداری از اون کردن  و البته که حق هم دارن چرا که این گیاه دارای ظاهری جذابی هست که میتونه دکوراسیون خونتون رو بسیار زیبا کنه. فیکوس شکوفه های سفید زیبایی داره که روی شاخه های باریک اون رشد میکنن و برگ های این گیاه تیره رنگ، براق و متراکم هستن.

اما با وجود همه ی محبوبیت این گیاه زیبا باید بگیم که در فنگ شویی اون رو یه گیاه بد یمن میدونن و معتقد هستن که انجیر گریان آورنده ی انرژی منفی به خونه ی شماست بنابراین باید در خصوص نگهداری از اون یه تجدید نظر داشته باشید.

گیاهانی که انرژی منفی دارن

مرجان مینیاتوری از گیاهانی که انرژی منفی دارند

برسیم به سومین گیاه از لیستمون یعنی مرجان مینیاتوری که یه درختچه ی همیشه سبز محسوب میشه که از شاخه هایی آبدار همراه با با خارهای تیز و بلند و سیاه رنگ برخورداره. شما میتونید این گیاه رو در فضای باز قرار بدید و از زیبایی اون لذت ببرید ولی قرار دادن اون در فضای داخلی منزلتون به هیچ وجه توصیه نمیشه چرا که این گیاه بدشانسی میاره که علت اون داشتن خار و تیغ های سمی در اونه.

گیاهانی که انرژی منفی دارن

گیاهان پژمرده از گیاهانی که انرژی منفی دارند

هر کسی که اقدام به نگهداری از گل و گیاه میکنه میخواد که زیبایی و صفای اون ها رو به محیط پیرامون خودش ببخشه و با دیدن طراوت اون ها احساس شادی و آرامش کنه بنابراین نگهداری از گیاهانی که پژمرده هستن و خشک شدن با این موضوع در تضاده و باعث میشه که در گیری و بحث به وجود بیاد و موج منفی در منزل شما محبوس بشه و از نظر زیبا شناختی هم حتی این گیاه ها زیبایی به فضای خونه ی شما اضافه نمیکن که حتی باعث زشت به نظر رسیدن محیط هم میشن.

بنابراین گل های طبیعی که هدیه میگیرید رو خشک نکنید و نگه ندارید بعد از این که ظاهر خودشون رو از دست دادن و در حال پژمرده شدن بودن اون ها رو دور بندازید.

گیاهانی که انرژی منفی دارن

گل و گیاه مصنوعی از نمونه گیاهانی که انرژی منفی دارند

گل و گیاه های مصنوعی برای این که اون ها رو در خونه نگداری کنید مناسب نیستن چرا که اون ها نقشی در تعادل طبیعی جو ندارن  و مثل خیلی از گیاه ها حالت تصفیه کنندگی هوا ندارن و یه جورایی روح زندگی در اون ها جریان نداره و خب به مرور زمان هم خاک روشون میشینه که همین گرد و غبار انرژی رو راکد نگه میدارن بنابراین در صورتی که علاقمند به نگهداری اون ها هستید حتما چک کنید که کثیف و خاکی نشن و از طرف دگیه وقتی کهنه میشن اون ها رو دور بندازید.

گیاهانی که انرژی منفی دارن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی