|

فرش هایی که از مد نمی افتند / اگه تو خونت یکی از این رنگ فرشا رو داری حسابی به روزی

فرش هایی که از مد نمی افتند مناسب برای استفاده ی طولانی هستن و هر کسی میتونه توی خونش اون ها رو داشته باشه و به سلیقش افتخار کنه.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- فرش یکی از مهم ترین آیتم ها در خونه ی ما ایرانی ها محسوب میشه و به نظر خیلی هامون خونه ای که توش فرش نباشه انگار که کچله و خب نمای جالبی برامون نداره، به همین دلیل خیلی از مواقع توی خرید و انتخاب این وسیله حسابی دقت و وسواس به خرج میدیم چون بالاخره همونطور که گفتیم فرش وسیله ی بزرگی هست و میتونه جای زیادی از فضا رو اشغال کنه و بیشتر از هر چیزی توی چشم باشه به خاطره همین خیلی ها دنبال اون دسته از فرش هایی که از مد نمی افتند هستن و دوست دارن که توی دکوراسیون و دیزاین خونشون این فرش ها رو داشته باشن تا نیازی به عوض کردن اون ها نداشته باشن.

البته که با مد پیش رفتن در صورتی که به یه عادت تبدیل بشه میتونه شما رو اذیت کنه و براتون وسواس به وجود بیاره بنابراین بهتره که توی این زمینه حد رو نگه دارید و به دنبال مد روز بودن توی هر چیزی نرید ولی خب در این مورد فرق داره چرا که شما دنبال فرش هایی که از مد نمی افتند هستید و میخواهید که فارغ از دنیای مد یه جورایی یه بار خرید کنید و تا مدت ها استفاده کنید بدون این که نگران مد روز بودن باشید حالا ما در این مقاله میخواهیم چند تا از رنگ های فرش هایی که از مد نمی افتند رو بهتون بگیم که میتونید برای خریداریشون اقدام کنید و یا اگر تو خونتون دارید نیازی نیست که نگران عوض کردن اون ها باشید.

فرش هایی که از مد نمی افتند

فرش روشن یا کرم از فرش هایی که از مد نمی افتند

به طور کلی زمینه ی کرمی توی فرش ها یه ظاهر شیک و آروم ایجاد میکنه و به عنوان یه رنگ نرم و طبیعی باعث ایجاد یه حس خوب و دلنشین توی افراد میشه. فرش هایی که زمینه ی اون ها کرم رنگ هست با بیشتر دکوراسیون ها میتونن هماهنگ بشن و این رنگ توی فرش باعث میشه که یه جورایی فرش بشه آیتم متعادل کننده ی فضا و بعد شما بقیه ی رنگ ها رو در بقیه ی وسایل موجود توی فضا میتونید با تکیه به این رنگ انتخاب کنید.

به طور کلی هر فرشی رو که با زمینه ی کرم انتخاب کنید چشمتون ناخوداگاه به الگوها و طرح های موجود روی فرش بیشتر جذب میشه که خب در صورتی که بخواهید فرشتون رو به رخ بکشید میتونید به سراغ این رنگ برید چرا که این پس زمینه خاصیت خنثی بودن داره و حالا نقش و نگار فرش برجسته تر به نظر خواهند اومد. از ویژگی های مثبتی که فرش هایی با این زمینه ی رنگی دارن میشه به بزرگتر و دلباز نشون دادن فضای شما اشاره کرد، بنابراین در صورتی که فضای پذیرایی یا هر قسمت از خونتون کوچیک هست و این موضوع اذییتون میکنه اصلا جای ناراحتی نیست با یه فرش با زمینه ی کرم میتونید این موضوع رو برطرف کنید.

فرش هایی که از مد نمی افتند

فرش طوسی از فرش هایی که از مد نمی افتند

طوسی یکی از اون رنگ هاست که همیشه اقتدار خودش رو نشون داده. این رنگ الهام گرفته شده از تاریخ و دوره های مختلفه و همیشه جزء رنگ های محبوب در هر زمینه از پوشاک تا وسایل خونه بوده. فرش هایی به رنگ طوسی با الگوهای کلاسیک و حتی مدرن تونسته در طول زمان به جذاب کننده ترین ها در فضای خونه تبدیل بشن که امکان استفاده شون توی دکوراسیون های مختلف وجود داره.

توی این سال ها ی اخیر حتی طرفدارهای فرش های طوسی خیلی بیشتر هم شده چرا که شما میتونید با کمک دکوراتیوهای استیل و فرش هایی به رنگ طوسی یه فضای کاملا مدرن به وجود بیارید. این رو هم اضافه کنیم که طوسی رنگ سردی هست که میتونید با استفاده از اون احساس آرامش رو به محیط ببخشید.

فرش هایی که از مد نمی افتند

فرش سرمه ای از فرش هایی که از مد نمی افتند

خیلی از افراد معتقد هستن که رنگ سرمه ای باعث ایجاد احساس راحتی در اون ها میشه و حتی خیلی از دانشمندا هم به این موضوع اشاره کردن که این رنگ باعث تجدید نیرو توی آnم میشه. شما با استفاده از این رنگ توی دکوراسیونتون مdتونید فضا رو به شکل مدرن جلوه بدید. میشه گفت که سرمه ای توی دسته ی رنگ های سرد قرار میگیره و از این رو باعث انتقال حس صلح و صمیمیت بین اعضای خونواده میشه.

البته باید به این موضوع اشhره کنیم که استفاده از رنگ سرمه ای توی فضاهای کوچیک توصیه نمیشه چون این رنگ فضای شما رو کوچیک تر نشون میده و حتی رنگ های تیره مثل اون میتونن باعث بشن که ارتفاع اتhق شما کوتاه تر هم دیده بشه. در صورتی که اکثر وسایل موجود تو دیزاینتون رنگ روشن داشته باشه میتونید برای زیبایی و ایجاد نقطه ی کانونی به سراغ فرش به رنگ سرمه ای برید.

فرش هایی که از مد نمی افتند

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها