|

فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه / جلو مهمونا میوه با چاقو نذار که به فنا میرن

به معرفی فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه پرداختیم که میتونن حسابی کلاس خونتون رو جابه جا کنن و بالا ببرن جوری که هاج و واج بمونید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا هر کسی دوست داره که دکوراسیون خونش بسیار شیک باشه چون بالاخره دیگه مثل قدیم نیست که اطلاعاتی در زمینه ی دکور و دیزاین نداشته باشیم و هر کسی هر جوری که دوست داره خونش رو بچینه چون این روزا برخلاف گذشته تنها با چند تا کلیک کوچیک با گوشی هم میشه یه عالمه چیز در رابطه با ست کردن و ایجاد هارمونی بین وسیله های منزل فهمید خصوصا در رابطه با وسایل بزرگ توی خونه مثل مبل و فرش و... چرا که این وسایل میتونن بیشتر از دیگر آیتم ها توی چشم باشن در همین راستا ما هم قصد داریم که فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه رو بهتون معرفی کنیم.

شما میتونید با انتخاب فرش مناسب، زیبایی شدیدا منحصر به فردی به منزل خودتون ببخشید چرا که گفتیم فرش یه وسیله ی بزرگ توی منزل هست و وقتی کسی وارد خونمون میشه اولین چیزی که ممکن هست که نگاهش رو جلب کنه فرش پهن شده توی کف خونه هست بنابراین مهم هست که با فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه آشنایی داشته باشید تا یه دیزاین منحصر به فرد و خارق العاده خلق کنید تا چشم هر کسی با دیدن اون چهارتا بشه چیزی که مطمئنا هر خانومی رو خوشحال میکنه، بنابراین با ما همراه باشید تا انتهای این مقاله تا فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه رو بشناسید.

فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه

چه فرش هایی چیدمان خونمون رو شیک میکنه؟ فرش های دستبافت

یه ایرانه و یه فرش دستبافتش که توی دنیا حرف اول رو میزنه و این روزا هم خیلی ها حتی به عنوان کار در منزل فرش های دستبافت میبافن که این نشون دهنده ی زنده موندن این هنر هست و موجب خوشحالیه که این صنعت با مرور زمان نه تنها کم رنگ نشده بلکه قوی تر از همیشه داره دیده میشه. به طور کلی فرش های دستبافت به قالب های اصلی تقسیم میشن که عبارتند از خشتی، ترنج و افشان که در بین اون ها رایج ترینش هم طح ترنج هست که این دسته از فرش های دستبافت در ایران دارای حاشیه های پهن از کناره هستن و همچنین طرح دایره و یا بیضی توی وسط فرش به چشم میخوره.

فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه

چه فرش هایی چیدمان خونمون رو شیک میکنه؟ فرش های بافته شده از ابریشم

این موضوع کاملا مشخص هست که فرش های بافته شده از ابریشم جزء محصولات گرون قیمت و نفیس توی هر مکانی محسوب میشن که البته فقط زیبایی و قیمت بالا اون ها رو معروف نکرده بلکه این نوع فرش ها دارای ظرافت و کیفیت منحصر به فردی هستن و از این رو بهترین در دیزاین هر خوتنه ای به شمار میرن و با داشتن یکی از اون ها که اغلب طرح های بینظیری دارن میتونید خونتون رو خیلی اعیونی و لوکس جلوه بدید. از خوبی هایی که این فرش به علت جنس مرغوب داره این هست که زیبایی و کیفیت خودش رو در مقابل نور مستقیم آفتاب و یا شست و شو از دست نمیده.

فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه

چه فرش هایی چیدمان خونمون رو شیک میکنه؟ فرش های بافته شده از پشم

اگر قیمت ابریشم با بودجه تون مطابقت نداشت میتونید سراغ فرش های پشمی برید که نست به ابریشم قیمت پایین تری دارن و البته که کیفیت خوبی هم ارائه میکنن و همونطور که مشخص هست از الیاف طبیعی مثل موی بز و گوسفند تهیه میشن. این فرش ها استحکام و ضخامت چشم گیری دارن و به علت این که الیافشون طبیعی هست آسیب تنفسی و یا آلرژیک متوجه شما نخواهد بود. این نوع فرش ها در برابر روطبت از خودشون مقاومت بسیار بالایی نشون میدن و به همین خاطر به عنوان فرش برای خونه ی افرادی که در شمال زندگی میکنن بسیار مناسبه.

فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه

چه فرش هایی چیدمان خونمون رو شیک میکنه؟ قالیچه ها

یکی از آیتم هایی که در زمینه ی فرش میشه ازش برای زیباسازی د;وراسیون بهره گرفت استفاده از قالیچه هست که به کار گیری اون توی منازل ایرانی از گذشته تا به امروز بسیار رواج داشته و داره. میدونید که این محص,ل توی سایز های کوچیک بافته میشه و تار و پود اون کامل واضحه و دیده میشه. در صورتی که سایز خونتون کوچیک هست میتونید از قالیچه های زیبا در اون بهره بگیرید که میتونه حتی از جنس ابریشم باشه که در نهایت به علت این که سایزش کوچیکه قیمتش مقرون به صرفه درمیاد براتون.

فرش هایی که چیدمان خونمون رو شیک میکنه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها