|

چگونه رژگونه بزنیم؟

گونه های گل انداخته و شاداب نصف ماجراست؛ کی فکرشو میکرد رژگونه معجزه جوانی باشه!

رژگونه مایع

معرفی رژگونه مایع و انواع رژگونه آرایشی، یادت نره گونه های گل انداخته و شاداب نصف ماجراست، پس آموزش رژگونه زدن برای صورت لاغر را یاد بگیرید…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید با بالا رفتن سن، صورت ما کم کم طراوات و شادابی خود را از دست می دهد و همین موضوع باعث می شود سن ما بالاتر دیده شود. پس اگر می خواهید تا جایی که امکان دارد این مسئله بر روی ظاهر شما کمتر تاثیر بگذارد بهتر است تا از ترفندهای آرایشی برای بهبود این وضعیت آگاه باشید و کمک بگیرید. برای مثال انتخاب رژگونه مناسب و نحوه صحیح زدن آن بر روی صوزت یکی از این روش ها است زیرا گونه های گل انداخته و شاداب نصف ماجراست. در ابتدا بهتر است قبل از اینکه به این موضوعات به صورت تخصصی بپردازیم بگوییم که رژگونه انواع مختلفی دارد و شما برای انتخاب نمونه مناسب خود باید انواع رژگونه را بشناسید. برای مثال رژگونه مایع یکی از محصولات آرایشی ترند است که برای کارایی ای که در ذهن شما است بیسار گزینه مناسبی محسوب می شود.

البته فراموش نکنید که انتخاب رنگ رژگونه عامل مهمتری در این مورد است، زیرا شما با انتخاب رنگ رژگونه می توانید خود را ده سال جوان تر و یا مُسن تر کنید. برای مثال رژگونه های صورتی و یا رنگ هایی که دارای طیف های صورتی هستند همیشه چهره شما را شاداب تر و جوان تر نشان می دهند تا رژگونه هایی که دارای طیف های هلویی، بژ و برنز هستند. البته در انتخاب رژگونه مناسب موارد دیگری مانند مارک رژگونه و نوع استفاده آن را هم باید در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژگونه آشنا شوید.

انواع رژگونه

رژگونه مایع شیگلم؛ معجزه جوانی 2023

یکی از ترندهای دنیای آرایشی را می توان رزگونه مایع دانست، این مدل رژگونه ظاهر بسیار طبیعی تری نسبت به مدل های دیگر دارد و به صورت کلی می توان گفت بیشتر از نوع های دیگر در شادابی چهره شما تاثیر خواهد داشت. معروف ترین نوع رژگونه مایع را می توان رژگونه مایع شیگلم دانست زیرا این رژگونه بافتی بسیار سبک و ژلی کرمی دارد که حاوی عناصر مغذی است و دوام بالایی دارد. رژگونه مایع شیگلم روی پوست جلوه ای مات دارد و اپلیکاتور اسفنجی آن رنگدانه های قوی این رژگونه را روی پوست قرار می دهد که به سادگی قابل بلِند شدن است. البته فراموش نکنید که اگر می خواهید چهره ای دخترانه و جوان تر داشته باشید باید رنگ های روشن و صورتی این رژگونه را انتخاب نمایید.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه لیمیتد ادیشن شنل؛ کلاسیک ترین نوع رژگونه

استفاده درست از رژگونه باعث می شود صورت رنگ و رو رفته یا رنگ پریده تبدیل به صورتی شاداب و درخشان شود. پس در انتخاب رژگونه خود دقت نمایید. اگر برای روزمره نه بلکه برای مجالس و مهمانی های مهم آماده می شوید می توانید از رژگونه پودری و یا نوع کلاسیک رژگونه با رنگ های هلویی و یا بژ استفاده کنید. پیشنهاد ما برای این مورد رژگونه لیمیتد ادیشن شنل است زیرا این رژگونه از هارمونی بین دو رنگ ملایم و عمیق ساخته شده است و از تضاد بین رنگ و نور در اعتدال پاییزی الهام گرفته است. رنگ های گرم و ملایم این پالت گونه های شما را برجسته می کند و درخششی طبیعی به آن می دهد.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه مات نوت؛ حرفه ای و مقرون به صرفه

اگر به دنبال یک رژگونه حرفه ای و در عین حال مقرون به صرفه هستید رژگونه مات نوت می تواند برایتان یک رژگونه مناسب محسوب شود. این مدل رژگونه بر خلاف دو نوع بالاتر که دارای شاین و درخشش هستند مات است و چهره شما را طبیعی و در عین حال که شاداب می نماید طبیعی جلوه می دهد. البته انتخاب رنگ در این مدل از رژگونه هم به اندازه نمونه بالایی مهم است، پس باز هم اگر می خواهید جوان تر دیده شوید به سراغ رنگ های صورتی بروید.

انواع رژگونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها