|

اکسسوری های ترند استایل عروس را بشناسید

عروس خانم ها بیان اینور بازار؛ معرفی اکسسوری های عروس از دسته گل عروس تا کفش سیندرلا!

دسته گل عروس

معرفی اکسسوری های عروس از دسته گل عروس تا کفش سیندرلا و انواع گردنبند طلا در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های زیباترین دسته گل عروس جهان

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز عروسی یکی از روزهای مهم زندگی هر فرد است، مخصوصا برای خانم های جوان، پس تا جایی که امکان دارد باید در مورد استایل و باید و نباید های انتخاب لباس عروس و یا اکسسوری های خود با دقت و با آگاهی عمل کنید. نکته مهم در این مورد این است که اکسسوری عروس باید متناسب با لباس عروس انتخاب شود. زیرا بی شک، داشتن یک مراسم عروسی عالی و بی عیب و نقص، ممکن است آرزوی هر دختری باشد. البته تردیدی هم نیست که در شب عروسی، هیچکس به اندازه عروس مورد توجه نیست. به همین علت، گذشته از انتخاب یک لباس عروس زیبا و جذاب، انتخاب زیور آلات مناسب (به خصوص زیورآلات دست ساز با گل های طبیعی و زیبا) نیز نکته ای است که هیچ عروس با سلیقه ای نباید از آن غافل شود.

یکی از اکسسوری های مهم عروس خانم ها را می توان دسته گل عروس دانست که به نوعی می توان گفت یکی از اکسسوری هایی است که باید مانند ساعت با آقا داماد ست شود. برای مثال بهتر است برای گل سینه آقا داماد هم به همان گل فروشی ای که دسته گل عروس را سفارش داده اید سفارش دهید تا نمونه ست و مخصوص آقا داماد را هم آماده کند. البته به جز دسته گل انتخاب کفش عروس هم یکی از انتخاب های استایل عروس است که تا حدودی با آقا داماد در ارتباط است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از اکسسوری های ترندی و جذاب استایل عروس آشنا شوید.

دسته گل عروس

دسته گل عروس

دسته گل عروس؛ مهم ترین اکسسوری استایل عروس

یکی از مهم ترین اکسسوری های استایل عروس خانم ها را می توان دسته گل عروس دانست. این اکسسوری تاثیر بسیار زیادی بر روی چگونه دیده شدن شما خواهد داشت به همین خاطر بهتر است تا سبک و مدل انتخابی دسته گل عروس با سبک لباس عروس و یا مدل های مو و یا حتی سبک استایل آقا داماد ست باشد. پس بدیهی است که این اکسسوری عروس باید با اندازه‌ بدن عروس سازگار باشد. بدون‌ شک عروسی که چندان قدبلند نیست نباید دسته‌ گلی مرتفع به دست بگیرد، همچنین عروس قد بلند نیز نباید دسته‌ گلی کوتاه در دست داشته باشد. عروس‌ های لاغر هم باید دسته‌ گلی باریک در دست بگیرند و عروس‌ های نسبتا چاق هم باید به‌ دنبال دسته‌ گل پروپیمان باشند.

دسته گل عروس

دسته گل عروس

دسته گل عروس

انتخاب کفش عروس؛ کفش های سیندرلا را انتخاب کنید

شاید در استایل‌ های روزمره کیف و کفش اکسسوری محسوب نشوند، اما این دو مورد از مهم‌ ترین اکسسوری‌ های عروس به شمار می‌ روند. البته فراموش نکنید که برای خرید کفش عروس، باید حتما به قد داماد توجه داشته باشید و با توجه‌ به آن کفش مناسب را خریداری کنید. رنگ‌ های سفید، شیری و کرم بهترین رنگ‌ ها برای کیف و کفش عروس هستند. کفشی را بخرید که در آن احساس راحتی دارید؛ زیرا مراسم عروسی طولانی خواهد بود. پس اگر تناسب قد آقا داماد با شما به گونه ای است که نیازی به پوشیدن کفش های پاشنه بلند ندارید بهتر است کفش های پاشنه کوتاه و راحت تری را انتخاب کنید تا از شب عروسی خود تا جایی که می توانید لذت ببرید.

دسته گل عروس

دسته گل عروس

انتخاب تور عروس و یا شنل

استفاده از تور یا شنل کاملا سلیقه‌ای است؛ اما به‌‌ دلیل محبوبیت بسیار در لیست اکسسوری عروس قرار دارد. پس شما می توانید هیچ کدام از این گزینه ها را هم استفاده نکنید ولی فراموش نکنید که استفاده از تور عروس می تواند از شما یک عروس تمام عیار بسازد. البته انتخاب نوع تور و قد آن هم تا حدودی می تواند به قد و نوع استایل و اندام شما بستگی داشته باشد، پس در این زمینه از افراد متخصص کمک بگیرید و ترجیحا آگاهانه انتخاب کنید.

دسته گل عروس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی