|

مهاجرت به فیلیپین / لازم نیست قاره عوض کنی واسه پیشرفت تو دل آسیا اینجا غوله پولسازه

مهاجرت به فیلیپین میتونه از راه های مختلفی انجام بشه که بهترین اون ها تحصیلی و از راه سرمایه گذاریه که میشه خونه خرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال های اخیر مهاجرت به یکی از بزرگترین دغدغه ها برای مردم تبدیل شده و خیلی ها این امر رو به عنوان یه هدف بزرگ توی زندگیشون نگاه میکنن ولی خب احتمالا بدونید که این هدف شاید از دور زیبا به نظر برسه ولی خب در واقعیت بسیار میتونه سخت و طاقت فرسا باشه؛ حالا امروز بنابر درخواست های شما قصد داریم که در خصوص مهاجرت به فیلیپین صحبت کنیم که در سال های اخیر تونسته حسابی متقاضی داشته باشه چرا که که این کشور در حال حاضر رشد و پیشرفت روز افرزونی داره و رفته رفته هم موفقیت های روز افزونی رو در عرصه های بین المللی به اسم خودش میکنه.

حالا قبل از از صحبت بیشتر درباره ی مهاجرت به فیلیپین یه مقدار بیشتر راجبه این کشور براتون بگیم، این کشور در جنوب شرقی آسیا واقع شده و پایتختش شهر مانیل هست. فیلیپین به مروارید دریای شهر در جهان شهرت داره که همسایه های زیادی هم داره مثل چین، ژاپن، مالزی و اندونزی. شاید براتون جالب باشه که بدونید این کشور از صد تا جزیره تشکیل شده که تنها یازده تا از اون ها قابل سکونت هستن. مانیل رو میشه یکی از ارزونترین شهرها در جهان دونست با وجود این که یه شهر پیشرفته هست. حالا در ادامه از شرایط و روش های مختلف مهاجرت به فیلیپین براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

مهاجرت به فیلیپین

مهاجرت به فیلیپین از طریق کار

یکی از راه هایی که به وسیله اون میونید مهاجرت به فیلیپین رو عملی کنید از طریق اشتغال و کاریابی در این کشور هست. باید در ابتدای امر این موضوع رو بگیم که در این کشور ورود به بازار کار یه سری مشکلات و سختی ها داره که در صورت علاقمند بودن به کار کردن در اون با درآمد بالا فرد متقاضی باید تو یه زمینه ی کاری خاص مهارت بالا و تخصصی داشته باشه تا با تکیه به اون بتونه اقدام به جستجوی کار در این کشور کنه. درآمد کارمندان در این کشور پایین هست و میشه گفت که درآمد یه کارمند معمولی در این کشور چیزی حدود 200 تا 280 یورو توی ماه هست.

یه موضوع دیگه ای که وجود داره این هست که نرخ بیکاری در این کشور که دارای صد میلیون جمعیت هست بسیار بالاست و به همین علت دولت فیلیپین برای یه فرد خارجی که متقاضی کار در این کشوره به سختی مجوز لازم رو صادر میکنه. البته که این رو هم خاطرنشان کنیم که در صورتی که متقاضی کار در این کشور باشید با داشتن یه روزمه ی خیلی قوی و تخصص و مهارت لازم در زمینه ی شغلیتون میتونین در این کشور کار پیدا کنید و دستیابی به پاسپورت و اقامت در این کشور تنها یک رویا نخواهد بود.

مهاجرت به فیلیپین

مهاجرت به فیلیپین از راه تحصیل

یکی از راه های مهاجرت به فیلیپی از طریق تحصیل در این کشوره که میشه گفت در بین راه های موجود یکی از آسون ترین اونهاست. فیلیپین جزء اون دسته از کشور ها هاست که مراکز زیادی در اون برای تحصیل وجود داره و گفته میشه که این کشور در حال حاضر چیزی حدود 2300 تا دانشگاه دولتی و خصوصی داره. دانشگاه فیلیپین رو میشه یکی از معروف ترین ها در دنیا دونست که رنکینگش 401 هست. یکی از خوبی هایی که تحصیل در این کشور به همراه داره این هست که شما میتونید به انگلیسی در این کشور به تحصیل بپردازید و البته که حداقل نمره ی شما باید در آیلتس 6 باشه.

مزیت دیگه ای که این روش مهاجرتی داره این هست که دانشجوها در این کشور میتونن ده تا سی ساعت کار دانشجویی پاره وقت داشته باشن. شما میتونید در رشته های مختلف در این کشور به تحصیل بپردازید و طول تحصیل هم تقریبا مثل ایرانه. قبولی در رشته های پزشکی در این کشور نیازمند قبولی توی آزمون های ورودی هست. در خصوص هزینه های تحصیل هم باید بگیم که برای یه دانشجوی خارجی بسته به مقطع تحصیلی و رشته ای که داره 120 تا 320 هزار پزوی فیلیپین خواهد بود که به عبارتی میشه دو هزار و چهار صد دلار تا شش هزار و سیصد تا.

مهاجرت به فیلیپین

مهاجرت به فیلیپین از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت به فیلیپین میتونه از طربق سرمایه گذرای در این کشور باشه. روش های زیادی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود داره که بعضی از اون ها برای افراد خارجی امکان پذیر نیستن. یکی از راه های سرمایه گذاری که میشه گفت با توجه به اقتصاد سالمی که در این کشور جاری هست و پیشرفتی که بازار مستغلات و املاک توی سال های اخیر داشته که چیزی حدود رشد 6.8 درصدی هست، خرید آپارتمان و ملک توی این کشوره. همچنین این رو هم اضافه کنیم که در این روش مهاجرتی شما امکان این رو که توی پروژه های دولتی هم سرمایه گذاری کنید رو هم خواهید داشت.

البته که برای این منظور یه حداقل سرمایه لازم خواهید داشت که از طرف دولت این کشور تعیین شده و چیزی حدود 250 هزار دلار هست. همچنین احتمالا بدونید که در بسیاری از کشورها که فیلیپین هم مستثنی نیست راه اندازی کسب و کار یعنی کارآفرینی و ثبت شرکت یکی از راه های مناسب برای سرمایه گذاری در کشور مقصد و اخذ اقامت دائم و در نهایت تابعیت اون هست. برای این که ثبت شرکت در فیلیپین انجام بشه فرد متقاضی باید در ابتدای امر هدف خودش و مقدار بازخوردی که قراره از اون حاصل بشه رو مشخص کنه و بعد با اجاره کردن یه دفتر شرکت خودش رو تاسیس کنه.

مهاجرت به فیلیپین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی