|

در روتین پوستی چه کرم هایی بزنیم؟

معرفی چندتا از کرم های معروف لانکوم برای روتین پوستی؛ بهترین برند آرایشی در جهان!

ترتیب روتین پوستی

معرفی چندتا از کرم های معروف لانکوم و جدیدترین مدل های کرم شب و روز برای روتین پوستی در شایانیوز، توضیحات کامل و ترتیب مراحل روتین پوستی …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن و همچنین شرایط محیطی ناسالم پوست شادابی و رطوبت خود را از دست می دهد. یکی از عوامل تأثیرگذار بر حفظ سلامتی پوست، سبک زندگی و تغذیه مناسب است، همچنین شستشوی هر روزه و اقدامات مراقبتی که با نام روتین پوستی شناخته می‌ شوند نیز نقش بسیار مهمی در حفظ زیبایی پوست در افراد دارد. البته فراموش نکنید که شناخت ترتیب روتین پوستی و یا کرم های مناسب و معروف در این زمینه می تواند بر روی نتیجه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. البته شما لزوما همیشه به یک روتین هشت مرحله‌ای برای مراقبت از پوستتان نیاز ندارید. پوست صورت اغلب افراد با استفاده از محصولات کمتر، نتایج بهتری نشان می‌ دهد.

بنابراین اگر در این مسیر تازه‌ کار هستید، زیاد به خودتان سخت نگیرید و مراحل روتین مراقبت پوستی را به این ترتیب برای خودتان ساده‌تر کنید: پاک‌کننده، مرطوب‌کننده، ضد آفتاب. زیرا در اصل، یک روتین مراقبت از پوست نرمال شامل همین سه مرحله است. مگر اینکه نیاز باشد یک مشکل پوستی مانند چربی زیاد، خشکی، لک یا آکنه برطرف شود که در این صورت شما نیازمند استفاده از کرم های معروف و تخصصی هستید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند لانکوم یکی از برندها معروف و به نام در این زمینه است که می توان گفت به تولید کرم ای حرفه ای لیفت کننده و کلاژن ساز شهرت دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین کرم های معروف لانکوم برای روتین پوستی آشنا شوید.

وسایل روتین پوستی

روتین پوستی بدون ژل کرم مرطوب کننده هیدرا زن لانکوم معنی نداره

یکی از کرم های مهم در روتین پوستی مناسب را می توان ژل کرم مرطوب کننده هیدرا زن لانکوم دانست. این کرم بافتی سبک، ژلی و بدون چربی دارد که تا 24 ساعت رطوبت پوست را تامین می کند و جلوه ای درخشان به پوست می دهد. کرم ژل لانکوم حاوی هیالورونیک اسید، سالسیلیک اسید و آمینو اسید است که آثار استرس را روی پوست هدف قرار می دهد و قرمزی پوست را برطرف می کند. همچنین این کرم علاوه بر آبرسانی پوست جلوه ای درخشان و سلامت به پوست می دهد و پوست را پر می کند. ژل کرم هیدرا زن حاوی چربی نیست و برای پوست های چرب و مختلط گزینه ای ایده آل است همچنین پوست را چرب و چسبناک نمی کند. این ژل قدرت پوست در حفظ رطوبت را افزایش می دهد و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود.

وسایل روتین پوستی

وسایل روتین پوستی

برای روتین پوستی شب، کرم شب ژنفیک لانکوم یادت نره!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه ما دو تا روتین پوستی به صورت روزانه و شبانه باید داشته باشیم که در هر کدام از این روتین های پوستی از کرم های متفاوتی استفاده کنیم. کرم شب ژنفیک لانکوم یک گزینه مناسب برای روتین پوستی شب است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن استفاده کنید. کرم شب ژنفیک لانکوم حاوی هیالورونیک اسید و 10% پروبیوتیک است که قدرت پوست در حفظ رطوبت را افزایش می دهد و تا 72 ساعت رطوبت را در پوست حفظ می کند. در طول شب با آبرسانی جلوه سلامت و درخشان پوست را احیا می کند و روز به روز پوست قوی تر و سالم تر خواهد شد. زمانی که بیرون ترین لایه پوست تقویت شود رطوبت را به سادگی از دست نمی دهد و در مقابل آسیب های محیطی مقاوم خواهد بود. این کرم با دمای بدن به خوبی نرم و جذب می شود و بدون چرب کردن پوست با تامین رطوبت خطوط و چروک ها را پر می کند.

وسایل روتین پوستی

وسایل روتین پوستی

کرم لاین مولتی لیفت اولترا لانکوم؛ کرم روز و پای ثابت روتین پوستی

این کرم ضد چروک و و مهم در روتین پوستی دارای عصاره بذر کتان است و با بافتی سبک به خوبی جذب پوست می شود. تا 24 ساعت رطوبت پوست را تامین می کند. جلوه خطوط و چروک ها را به حداقل می رساند، پوست را لیفت می دهد و ظاهر جوان پوست را احیا می کند. کرم لاین مولتی لیفت اولترا لانکوم لک ها و اختلافات رنگی را محو می کند و با اس پی اف 20 از پوست در مقابل اشعه مضر آفتاب محافظت می کند. جهت استفاده از این کرم آن را صبح و شب به صورت و گردن بزنید و به خوبی ماساز دهید.

وسایل روتین پوستی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی