|

با این بهترین چای ساز ها یه رنگ و بوی نفسگیر به خستگی و خونت بده ؛ بیخیاله کتری قوری

بهترین چای ساز ها

دیگه دوره، دوره ای شده که بیشتر کارها وسیله خاص خودشون رو دارند و دم کردن چای هم سختی قبل رو نداره و چای ساز هست اما با قیمت هایی متفاوت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما میدونیم که چای در طول روزمره آدما به خصوص ما ایرانی ها تا به چه اندازه مهمه و آدما بسته به سلیقه و نیازشون از یک تا حتی بیست لیوان چای میخورن، بلکه هم بیشتر! پس میشه گفت چای از دست نوشیدنی های جذاب و پر طرفداری محسوب میشه که باید در ساختش هم سلیقه خوبی به خرج دهید، وگرنه بی مزه و ناجور بودنش چندان خوشایند نیست.

تقریبا بیشتر از یک دهه هستش که چای ساز ها خیلی روال شدن و دیگه میشه گفت تو بیشتر خونه ها دیده میشه که خونواده ها تهیه کردن و دارن. چای ساز از اسمش مشخصه چه کاری رو انجام میده و تو همین راستا برند های بسیاری مِن جمله تفال، بوس، فیلیپس، فلر و … هستند که چای ساز های خوبی ارائه کرده ان اما خب مشهور ترین و پرفروش ترینش برند تفال بوده و هست.

بهترین چای ساز ها

چای ساز ها علاوه بر تفاوت در برند، در شکل و سبکشون هم انواع مختلفی دارند که در ادامه با اونها آشنا خواهیم شد.

چای ساز کنارهمی

یکی از روال ترین مدل چای ساز ها مدل کنارهمی هستش که معمولا از یک صفحه بزرگ تشکیل شده و کتری قوری کنار یکدیگر قرار میگیرند و به وسیله جریان برق و المنت کار می کن. این سبک چای ساز ها معمولا به خاطر ظاهرشون طرفداران زیادی دارند اما نه به اندازه چای ساز روی همی!

چای ساز روی همی

خب در مدل بالایی دیدیم که چای به صورت جدا و آب به صورت جدا درست میشه. اما در چای ساز های روی همی چای بر روی آب کتری دم میکشه و به همین دلیل خوشمزه تر میشه و در نهایت هواداران بیشتری هم دارد. در این دستگاه یک استند در زیره قرار دارد و کتری بر روی آن قرار میگیرد و قوری هم روی کتری. البته که فراموش نکنید چای ساز روی همی به دو شکل هستش که می تونید در تصویر پایین ببینید. 

بهترین چای ساز ها

سماور برقی

شاید تا همین چند سال پیش فقط با سماورهای گازی و حتی ذغالی آشنا بودیم و می شناختیم، اما حالا می بینیم که سماور ها هم پیشرفت کردن و حالا سماور برقی کار رو آسون تر کرده.

کتری برقی

کتری برقی ها چندان توضیح خاصی ندارند و ظاهر مشخصی دارند چرا که تنها یک بدنه می باشند که معمولا از جنس استیله. اما امروزه دیده میشه که سماور برقی ها شیشه ای هم شدن و خب خوشگلترن.

بهترین چای ساز ها

اما از اونجایی که خرید چای ساز نیز به مانند باقی لوازم برقی میتونه ریسکی باشه و باید پیش از خرید به خوب بودنش و ابته قیمتی که داره دقت کنید، خب ما براتون نمونه هایی از پرفروش ترین چای ساز ها رو مثال میزنیم تا راحت تر خریدی مناسب داشته باشید.

چای ساز بوش مدل TTA5603 (قیمت 3/040/000 تومان)

ابن مدل از چای سازهای بوش با قابلیت جدا شدن بدون سیم، میتونه 360 درجه چرخش داشته باشه و با جداره داخلی استیل ضد زنگ المنت حرارتی پنهان داره. فیلتر ضد رسوب داره که میشه تعویضش هم کرد و ضد زنگه. قفل ایمنی درپوش داره و با تنظیم دما بر روی دسته. بوش در این مدل از چای ساز امکانات بیشتر و بسیار خوبی در اختیار کاربران خود داده که با خریدش همه هرچه که شما انتظار دارید رو رفع نموده.

بهترین چای ساز ها

چای ساز فلر مدل TS 117 (قیمت 14/271/000 تومان)

این مدل از چای ساز فلر درسته که قیمتی بالا داره اما امکانات خوبی هم در اختیار گذاشته است. ابتدا اشاره کنیم که این مدل از چای ساز در زمانی که آب به نقطه جوش برسه به صورت خودکار حالتش تغییر میکنه و میره رو حالت گرم نگه داشتن آب و چای، البته تا زمانی که دستگاه به برق باشه. از امتیاز های خوبی که این دستگاه دریافت کرده به دلیل محفظه شیشه ای و پلاستیک بدون مواد بودنش هستش که برای سلامت اثرات مخرب نداره. 

دارای صفحه نمایش دیجیتالیه که سه عدد دکمه تنظیم عملکرد نیز داره. کتری بر روی صفحه زیرین خود قابلیت چرخش 360 درجه داره و فضایی برای نگهداری کابل برق خود. در قسمت خروجی چای ساز فلر فیلتر وجود داره که از خارج شدن رسوبات در کتری جلوگیری میکنه.

بهترین چای ساز ها

چای ساز میگل مدل GTS 070 (قیمت 2/520/000 تومان)

این مدل از چای ساز میگل جزو چایسازی هایی محسوب میشه که از نظر ظاهری خیلی خوشگله و طراحی شیکی داره. کتری این چای ساز بسیار حجم زیادی داره و 2.5 لیتر ظرفیت میگیره. کتری این چای ساز از جنس شیشه هستش و از مدل کتری های بی سیمه که میتونه چرخش 360 درجه ای بر روی کفی رو هم داشته باشه. 

در کناره چای ساز میگل نشانگری وجود داره که میزان آب تعبیه شده رو نشون میده شما میتونید در هر زمان ببینید چه مقدار آب باقی مونده. فراموش نشه این مدل از چای ساز قابلیت نگهدارنده گرما نیز دارد.

بهترین چای ساز ها

چای ساز تفال مدل Tea Expert Deluxe (قیمت 4/380/000 تومان)

ظرفیت این مدل از چای ساز تفال 1.8 لیتر می باشد. جنس شیشه ای قوری این چای ساز باعث شده تا بتونید محتویات داخل قوری رو ببینید و نیازی به باز کردن دربش نباشه. یک پنل دیجیتالی جهت اعمال تنظیمات داره و از مدلاییه که روی هم قرار میگیره و فضای کمی رو اشغال میکنه. دستگیره عایق حرارتی داره و از دردسر های داغ بودن به دور هستید. از ویژگی های این مدل از تفال طول سیمشه که شما رو در محدودتی قرار نداده.

بهترین چای ساز ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی