|

بررسی استایل شادی مختاری

شادی مختاری کلاسیک پوش و هنری با دمپایی در چارسو؛ استایلش با مقیمان ناکجا ست شده بود!

استایل شادی مختاری

شادی مختاری با اینکه سن و سابقه کمی در بازیگری دارد به شهرت مناسبی دست یافته است. برای مثال او به عنوان زیباترین بازیگر هم شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شادی مختاری متولد 18 فروردین 1373 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد که فعالیت هنری خود را با کلاس های بازیگری شروع کرد و حالا در سینما و تلویزیون می درخشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شادی مختاری در سال 1379 در 24 سالگی بعد از تست، اولین تجربه خود را در قاب تصویر با فیلم سینمایی هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی بدست آورد و بعد از آن خانم مختاری در دومین همکاری خود با برادران محمودی در ماه رمضان 1397 با سریال دلدار در نقش ندا بازی در قاب تلویزیون را هم تجربه کرد. البته همه ما او را با بازی در سریال جزیره و در کنار امیر مقاره (خواننده و بازیگر محبوب کشورمان) می شناسیم، پس می توان گفت او با این سریال به اوج شهرت خود رسید. حال که تا حدودی با این بازیگر جوان و خوش چهره و فعالیت هایش آشنا شدید خوب است که بدانید شادی مختاری در زمینه استایل جزو افراد کلاسیک پوش و هنری محسوب می شد که برای انتخاب لباس های خود خیلی ریسک نمی کنند.

فراموش نکنید که شناخت استایل های مختلف در دنیای مد و جهان فشن باعث می‌ شود ضمن آشنایی با فرهنگ‌ ها و سلایق مختلف بتوانید سلایق خودتان را هم بهتر شناسایی کنید و استایل های جذاب‌تری داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های شادی مختاری آشنا شوید.

استایل شادی مختاری

استایل شادی مختاری

شادی مختاری با دمپایی در اکران خصوصی فیلم مقیان ناکجا

شادی مختاری یکی از بازیگرانی است که معمولا کلاسیک اما به سبک هنری لباس های خود را انتخاب می کند، پس نه می توان او را کاملا هنری و نه کاملا کلاسیک دانست. در صنعت مد استایل هنری به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌شود که در آن آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند. مبانی هنرهای تجسمی شامل قانون‌ ها، ابزارها یا خطوط راهنمایی هستند که هنرمندان بکار می‌ برند تا به گونه‌ای زیبایی شناسانه عناصر هنر را در یک اثرهنری سازمان دهند و با یکدیگر آمیخته کنند و اثری خوشایند و با معنی پدید آید. دقیقا مثل کاری که شادی مختاری کرده است، انتخای کت لینن به همراه شلوار بگ لینن و صندل های چسبی همه و همه نشان دهنده این سبک هنری در استایل او هستند.

استایل شادی مختاری

استایل شادی مختاری

استایل دارک شادی مختاری در اکران خصوصی جیران

شادی مختاری برای شرکت در مراسم اکران خصوصی جیران یک استایل دارک و نسبتا هنری را انتخاب کرده بود که می توان گفت تا حدودی با دیگر استایل هایش تفاوت داشت. استایل های دارک معمولا نمای کلی تیره و تاریکی دارند و از آنجایی که این بازیگر خوش چهره از سر تا پا سیاه پوشیده است می توان گفت در استایل خود تا حدودی از سبک دارک کمک گرفته است. البته فراموش نکنید که این سبک استایل سبکی ترکیبی است زیرا، کت اورسایز، شلوار راه راه و بوت های چلسی همگی یادآور سبک هنری هستند. پس می توان نتیجه گرفت که شادی مختاری برای شرکت در مراسم اکران خصوصی جیران از یک استایل هنری و دارک به صورت همزمان استفاده کرده است.

استایل شادی مختاری

استایل شادی مختاری

شادی مختاری و سبک شخصی‌اش در درنیای مد و استایل!

اگر به پیج شادی مختاری رفته باشید با یک نگاه کلی خواهید فهمید که او یکی از بازیگران جوان و ساده پوش سینما است، که به عنوان سبک شخصی در بیشتر مواقع از استایل کژوال و یا حتی اسمارت کژوال نیز استفاده می کند. البته برای شناخت یشتر استایل او اگر ریزبینانه نگاه کنید، خواهید فهمید که او همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم تلفیقی از سبک هنری را در همه استایل خود دارد. برای مثال شادی مختاری چه کلاسیک بپوشید چه کژوال فرقی ندارد، زیرا برای ایجاد جذابیت و تکمیل استایل خود همیشه کمی سبک هنری را چاشنی آن می کند و می توان گفت تا حدودی در این کار موفق هم بوده است.

استایل شادی مختاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شادی مختاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی