|

با این ترفندا یه جوری تمیز لاک بزن که انگار رفتی پیش بهترین ناخن کار شهر؛ امتحان کن!

تمیز لاک زدن یکی از مشکلاتی هست که خیلی ها با اون درگیر هستن که برای حل این مشکل یه سری از ترفند وجود داره که به درد هر کسی میخوره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از کارها هستن که هیچ موقع مرگ ندارن و تا اخره دنیا هم که باشه همیشه براشون مشتری و مخاطب وجود داره که اگر دقت کرده باشید این کارها با نیازهای انسان رابطه دارن و یه جورایی برای رفع نیازهای انسان هست مثلا تا آخر دنیا نیاز به لباس و خیاطی و پارچه تو آدم ها وجود خواهد داشت حتی اگر یه روز مجبور باشن مثل انسان های اولیه دوباره برگ بپوشن یه نفر هست که اون ها رو براشون درست کنه و نیازشون به زیبایی هم همیشه پابرجا خواهد بود حتی اگر برگ بپوشن! به عنوان مثال رو سر و ناخناشون حنا میذارن و از یه سری از میوه ها و گیاه های طبیعی هم برای خودشون رژ درست میکنن و طبق معمول هم خانوم ها بیشتر طرفدار این کار خواهند بود و ادعاشون حتی تو اون زمان هم اینه که برای کم کردن روی زن های دیگه این قر و فرها رو انجام میدن نه برای این که به چشم مردی خوشگل به نظر بیان! 

حالا دوستان لازم نیست که خودتون رو با برگ دورتون تصور کنید فکر نمیکنم سن ما به اون دوران قد بده و خوشبختانه ما زودتر از اینها دار فانی رو وداع میگیم البته که دور از جون خودمو و شما ایشالا که صد و بیست ساله بشیم! ولی جدی و دور از این صحبت ها این روزا ناخن کارها درآمد بسیار عالی دارن و حتی میشه گفت که بعضی هایشون از یه دکتر هم بیشتر درآمد دارن و پول درمیارن که البته این به کیفیت کارشون هم بستگی داره، مثلا تا حالا شده که بهرای خودتون لاک بزنید و بعد که کار تموم شد دوست داشته باشید که سرتون رو بکوبید به دیوار چون انگار هلیا پنج ساله از تهران براتون لاک زده نه یه آدم بالغ! اصلا کتمان نکنید که مسلما براتون پیش اومده که خوب یکی از عمده ترین دلیلی که باعث این مشکل میشه غالب بودن یه دست هست یعنی اگر راست باشی میتونی ناخن های چپ رو به بهترین شکل ممکن لاک بزنی ولی وقتی به ناخنای راست میرسه دست چپت انگار بیشعورترین فرد روی کره ی خاکی میشه با اون لاک زدنش حتی بلد نیست فرچه ی لاک رو درست دست بگیره و بالعکس! اما خب نگران نباشید برای حل شدن این مشکل یه سری ترفند وجود داره که با کمک این ترفندها میتونید لاکتون رو به بهترین شکل و خیلی تمیز بزنید، پس دیگه وقت رو تلف نکنیم و بریم سراغ این ترفندهای فوق العاده.

لاک

استفاده از وازلین

یکی از مشکلاتی که موقع لاک زدن با اون روبه رو میشه آدم این هست که لاک به پوست اطراف ناخن خورده میشه که اگر همون لحظه پاک نشه بعدا پاک کردن اون دردسر داره و از عذاب های الیم محسوب میشه که شما میتونید برای حل این مشکل یه تیکه پنبه بردارید و اون رو وازلینی کرده و اطراف ناخنتون بمالید و در انتها که لاکتون خشک شد وازلین رو پاک کنید، میبینید که هیچ لکه ی لاکی روی پوستتون باقی نخواهد موند.

لاک6464

طراحی کردن روی ناخن بدون استفاده از قلم

مسلما تا الان ترفندهای زیادی رو برای ایجاد طرح روی ناخن هاتون از این ور و اون ور دیده باشید و میدونید که طرح کشیدن روی ناخن کار سختی هست و حتی تو لاین ناخن کارها هم طراح ها حقوقشون خیلی بیشتره ولی حالا برای این یه طرح ابروبادی و خیلی شیک روی ناخنتون بزنید که مراحل ساده هم هم داره کافیه که برای شروع در اولین قدم اطراف ناخنتون رو با چسب کاملا کاور کنید تا پوستتون پوشیده بشه و بعد یه لیوان بردارید و اون رو با آب هم دمای محیط پر کنید دو الی سه رنگ از لاک های دلخواه و خوش رنگتون رو بردارید و به ترتیب از هر کدومشون یه قطره روی آب بریزید و بعد با یه شی نوک تیز مثل خلال دندون او رو طرح بدید و ناخنتون رو داخل طرح ببرید و در انتها بعد از خشک شدن لاک چسب ها رو بکنید و یه برق ناخن یا تاپ کت روی ناخن ها بزنید که دووم بیشتری داشته باشن.

لاک54464

پاک کردن لاک هایی که به راحتی پاک نمیشن بااستفاده از پنبه و فویل

یه سری لاک ها هستن که جنس خیلی پدر و مادر داری دارن و به این راحتی ها پاک نمیشن و و باید با سنباده اون ها رو پاک کرد درسته یه سنباده کاغذی بردارید و اون رو روی ناخنتون بکشید، مطمئن باشید که فاتحه ی ناخنتون رو خوندید و خدا رحمتش کنه! نهههههه برای این لاک ها کافیه که از ترکیب پنبه و فویل استفاده کنید یعنی به این صورت که یه تیکه پنبه رو بردارید و به مقدار زیاد به استون آغشته کنید و بعد اون رو روی ناخن قرار بدید و برای این که جابجا نشه و تکون نخوره دورش رو فویل پیچی کنید و بعد از گذشته ده دقیقه فویل رو باز کنید و لاک رو با همون پنبه ی روش پاک کنید.

لاک464

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها