|

زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم؟

فصل مانتو جلوباز از راه رسیده بلدی ست کنی؟ کی گفته تابستون نمیشه لایه لایه لباس پوشید

مانتو جلوباز

استایل به مجموع سبک و آیتم هایی گفته می شود که همزمان به هم استفاده می شوند، پس هیچ وقت با انتخاب یک لباس زیبا نمی توان استایل زیبایی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم های استایل زنانه است که می تواند نقش بسیار مهمی در ظاهر هز خانم ایرانی داشته باشد. البته همانطور که می دانید استایل به مجموع سبک و آیتم هایی گفته می شود که همزمان به هم استفاده می شوند، در نتیجه فراموش نکنید که هیچ وقت به تنهایی با انتخاب یک لباس زیبا نمی توان استایل منحصربفردی داشت. پس با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ترند شدن مانتو جلوباز ابتدا خوب است که کمی با اصول و قواعد استایل های لایه لایه آشنا شوید، شاید به نظرتان کار بسیار آسانی باشد ولی انتخاب لباس برای استایل های لایه لایه تابستانی کمی دشوارتر از استایل های لایه لایه زمستانی است. پس اگر برایتان سوال شده است که زیر مانتو جلوباز چی بپوشیم و یا کار انتخاب شلوار برای مانتوهای جلوباز به نظرتان سخت است خوب است که بدانید شما با اطلاع از چند ترفند ساده می توانید یک استایل لایه لایه تابستانی و جذاب را تجربه کنید. فراموش نکنید که مانتوهای جلوباز جزو مانتوهایی هستند که برای همه افراد مخصوصا افرادی که دارای اضافه وزن هستند گزینه مناسبی محسوب می شوند.

پس فرقی نمی کند که به چه سبکی لباس می پوشید و یا دارای چه نوع فرم بدنی ای هستید، زیرا در نهایت این مانتو می تواند از شما یک ملکه تمام عیار بسازد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل با مانتو جلوباز آشنا شوید.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو جلوباز بلند؛ اینو یاد بگیری ست کنی بقیه آب خوردنه!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با اینکه ست کردن مانتو جلوباز بلند یکی از سخت ترین کارها در دنیای مد است ولی با انتخاب یک اورال نخی می توانید در یک چشم به هم زدن استایلی شیک و تابستانی را تجربه کنید. دقت کنید که در استایل های لایه لایه جنس لباس هایی که انتخاب می کنید بسیار مهم و دارای اهمیت است. برای مثال لباس های نخی و تهیه شده از الیاف طبیعی برای این فصل مناسب تر هستند، البته رنگ لباس در این مورد اهمیت زیادی دارد شما برای اینکه گرما را کمتر حس کنید بهتر است که از رنگ های روشن لباس های خود را انتخاب نمایید، در غیر اینصورت ممکن است تابستان را گرم تر از آنچه هست تجربه کنید.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

معرفی چند آیتم ساده برای ست کردن مانتو جلوباز کوتاه

همانطور که می دانید ست کردن مانتوهای کوتاه کمی راحت تر از مانتوهای بلند است، پس این قاعده تا حدودی شامل مانتوهای جلوباز هم می شود. برای مثال شما می توانید مانتو جلوباز کوتاه را به راحتی با هر نوع شلواری که دوست دارید ست کنید، زیرا شلور بگ، بوت کات، اسکینی و راسته همگی برای این مانتو می توانند گزینه مناسبی باشند. البته فراموش نکنید که برای انتخاب نوع شلوار باید به سبک استایل خود دقت کنید و گزینه ای متناسب با سبک پوشش خود را انتخاب نمایید برای مثال شلوار جین گزینه مناسبی در یک استایل رسمی و یا کلاسیک نمی باشد به همان اندازه هم شلوار پارچه ای مناسب استایل کژوال و غیر رسمی نیست.

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو کتی را چگونه ست کنیم؟ ترند جذاب دنیای مد را فراموش نکنید

مانتو کتی یکی از لباس های لوکس و جذاب در استایل زنانه است که علاوه بر اینکه استایل شما را از یک استایل ساده به یک استایل رسمی و مجلسی تبدیل می کند استایل روزمره شما را هم به بهترین شکل تکمیل می کند. پس فراموش نکنید که مانتو کتی فقط برای کفش پاشنه بلند و استایل رسمی نیست بلکه به همراه کتونی و شلوار جین هم می توان از آن استفاده کرد. برای زیر کت هم می توانید از شومیز  یا حتی تیشرت بسته به نوع پوشش و مکانی که برای رفتن به آن جا آماده می شوید استفاده کنید.

مانتو جلو باز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها