|

کت تک زنانه را چگونه ست کنیم؟

معرفی استایل زنانه با کت تک؛ کی گفته مانتو کتی حتما باید با شلوار پارچه ای ست بشه!

کت زنانه

کت جزو آن دسته از لباس هایی است که حسابی در میان بانوان شیک پوش طرفدار پیدا کرده است. اگر شما هم قصد خرید کت دارید در ادامه همراه ما باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- از میان انواع پوشاک زنانه، کت و شلوار زنانه برای عیدو یا فصل بهار، همیشه مد است. اما برای اینکه با کت، استایلی شیک داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته این که کت ها به تنهایی دارای استایل ها و مدل های مختلفی هستند و به عنوان دومین نکته این مسئله است که هر کدام از این مدل ها برای یک سبک از استایل و یا نوع پوشش مناسب می باشند. در نتیجه اگر هنگام ست کردن آن ها در استایل خود به انتخاب آیتم های مکمل دقت نکنید نه تنها استایلی شیک و امروزی نخواهید داشت بلکه استایلی نا مرتب و ظاهری شلخته پیدا خواهید کرد. مانتو کتی و کلاسیک یکی از نوع های محبوب کت تک در بین بانوان است که به تازگی با شلوار پارچه ای ست می شود. ولی اگر می خواهید استایلی ترند و مد روز داشته باشید بهتر است تا از کلیشه ها دوری کنید و برای ست کردن خود از آیتم های ترند و جدید استفاده نمایید.

خوب، مشخصا خانم هایی که همیشه به دنبال مد روز هستند، بیشتر از افراد دیگر از آخرین تحولات مد با خبر خواهند بود و احتمالا کمد لباس‌های خود را چهار بار در سال و در هر فصل، به طور کلی تغییر می‌دهند. قبل از ایجاد تغییرات در استایل خود در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با کت تک آشنا شوید.

کت زنانه

کت زنانه

کت و شلوار کتان یا جین را امتحان کنید؛ لباس هایتان را جسورانه ست کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از دوست داشتنی ترین ترندهای سال 2023 ست کردن آیتم هایی با یکدیگر است که از سبک های مختلف الهام گرفته شده اند. در نتیجه برای ست کردن کت کلاسیک خود در سال جدید می توانید از شلوار مام استایل و یا بگ جین و کتان کمک بگیرید و استایلی خاص و جدید را تجربه کنید. پس فراموش نکنید که برای داشتن استایلی زیبا باید نترس باشید و از ترکیب و ست کردن سبک های مختلف با یکدیگر نترسید.

کت زنانه

کت زنانه

مانتو کتی و شلوار پارچه ای؛ ترندهای قدیمی را فراموش نکنید

یکی از قدیمی ترین ترندهای لباس زنانه استفاده از کت و شلوار پارچه ای در کنارهم است. شاید به نظرتان عجیب باشد ولی این ترند از ابتدای دنیای مد و فشن تا به امروز در تمام کالکشن ها و ترندها حضور داشته و مورد استقبال قرار گرفته است. حال اگر می خواهید عید امسال استایلی کلاسیک و شیک را تجربه کنید بهتر است به جای شلوارهای کتان و جین که در بالا گفته شد از شلوارهای پارچه ای و دمپا به همراه کفش های پاشنه بلند استفاده کنید تا استایلی لوکس و خانومانه را تجربه کنید. در استایل های اینچنینی شما می توانید از اکسسوری های پر زرق و برق استفاده کنید تا جذابیت ظاهر خود را چندین برابر نمایید.

کت زنانه

کت زنانه

برای رفتن به مهمانی ها کت و دامن بپوشید؛ ترند محبوب سال 1402

جالب است که بدانید در دنیای مد هر از چند گاهی ترندهای گذشته و یا سبک های بسیار قدیمی ترند می شوند و با شکوه تر از قبل در تمام کالکشن ها قد علم می کنند. یکی از جذاب‌ ترین استایل‌ ها در میان خانم ها، استایل وینتیج یا قدیمی است. این استایل شامل آیتم‌ های مرسوم در مد سال های گذشته می‌ شود و یک استایل فوق العاده و شگفت انگیز و الهام گرفته شده از دهه 50 میلادی است. حال اگر حس می کنید به این سبک علاقه دارید بهترین گزینه برای ست کردن کت برای شما قطعا دامن است.

کت زنانه

کت زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    کت شلوار و کت دامن باید ست شود برای بازیگران وهنرمندان خوب است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها